Profilul Consumatorilor de Internet din Romania

Cuprins licenta Cum descarc?

Introducere
Capitolul 1. Marketing pe Internet
1.1. Mediul de marketing online
1.2. Internetul - Avantaje si dezavantaje in practicile de marketing
1.3. Comertul electronic
1.4. Comportamentul cumparatorului online
Capitolul 2. Cercetarea de marketing
2.1. Definitii ale cercetarii de marketing
2.2. Functii ale cercetarii de marketing
2.3. Sistemul informational de marketing
2.4. Tipologia cercetarilor de marketing
2.5. Procesul cercetarii de marketing
2.6. Avantaje si dezavantaje ale cercetarii de marketing online
Capitolul 3. Mix-ul de marketing pe internet
3.1. Mix-ul de marketing de la traditional la virtual
3.2. Produsul online
3.3. Pretul online
3.4. Comunicarea online
Capitolul 4. Studiul cererii online
4.1. Definirea obiectivelor cercetarii
4.2. Metodologia studiului cererii online
4.3. Analizarea datelor obtinute
4.4. Profilul ciberconsumatorilor
Capitolul 5. Concluzii si propuneri
Bibliografie
Anexe


Extras din licenta Cum descarc?

Introducere
Cea mai mare inventie a omenirii este limbajul - o inventie la care au contribuit o multime de oameni de-a lungul unei perioade indelungate de timp si care le-a permis sa comunice ceea ce gandesc si sa-si exprime sentimentele. Din punctul de vedere al comunicarii, a doua mare inventie vine dupa foarte multi ani. Aceasta este reteaua de comunicare internationala. Limbajul da oamenilor posibilitatea de a comunica, iar Internetul elimina o bariera imensa a comunicarii si anume distanta. Aceasta a doua inventie, ce este rezultatul a mii de cercetari si descoperiri, este un fenomen in continua crestere si dezvoltare. 
Internetul a cunoscut cea mai rapida crestere dintre toate mediile de comunicare; numarul indivizilor care il acceseaza a crescut in fiecare an, incepand cu 1997, in Europa, dar si in intreaga lume. Numarul consumatorilor de Internet creste spectaculos si continuu.
Internetul a devenit indispensabil in zilele noastre. Comertul electronic tinde din ce in ce mai mult sa ia locul comertului traditional. Comertul electronic are avantajul ca inlatura barierele de timp si spatiu; de asemenea exista si posibilitatea de a plati mai putin pentru o gama variata de produse. 
In primele trei capitole au fost subliniate concepte teoretice considerate necesare pentru crearea mediului de baza pentru studiul practic, cu privire la cererea online si profilul ciberconsumatorilor din Romania.
In primul capitol, "Marketing pe Internet", am analizat impactul Internetului asupra practicilor de marketing, avantajele si dezavantajele lui si caracteristici cu privire la comertul electronic.
In al doilea capitol, "Cercetarea de marketing", am evidentiat ce presupune o cercetare de marketing, precum si avantajele si dezavantajele aplicarii ei in mediul digital.
In capitolul al treilea au fost analizate modificarile aparute in ceea ce priveste elementele mix-ului de marketing.
In urmatoarele doua capitole, pe baza considerentelor teoretice, am realizat partea practica a lucrarii, conturand un profil al utilizatorilor de internet din Romania.
1. Marketing pe Internet
1.1 Mediul de marketing online
Unul dintre numeroasele avertismente aparute in perioada frenetica a Internetului a fost a lui Bill Gates, atentionand organizatiile asupra disparitiei lor in cazul in care nu vor lua in calcul acest nou mediu digital.
"Internetul este un val de flux. El va inlatura aproape toate sectoarele industriale, inecandu-i pe cei ce nu vor invata sa inoate in valurile sale." (Bill Gates, presedintele Microsoft)
Acest mediu interactiv a schimbat radical relatiile dintre consumatori si vanzatorii de produse si servicii. Conform lui Bandyo-padhay "la baza schimbarilor din lumea afacerilor sta orientarea spre puterea de consum; consumatorii, nu produsele, sunt tinta organizatiilor de azi" .
Marketingul online este format in esenta din principiile si practicile de marketing transpuse intr-un nou context de tehnologii digitale. Un plan de marketing pe Internet contine un mix de aplicatii noi si traditionale, dar scopul principal este satisfacerea clientilor. Fara indoiala, comportamentul clientilor s-a schimbat datorita tehnologiei, iar organizatiile trebuie sa inteleaga asta si sa actioneze corespunzator.
Aparitia World Wide Web-ului a adaugat posibilitatea benefica de a asigura o interfata grafica cu utilizatorul, sub forma paginilor web care pot fi accesate de la distanta de catre milioanele de navigatori pe web.
Structura paginii web trebuie sa aiba in vedere orientarea catre client si sa aiba atribute care sa atraga consumatorii:
o usurinta navigarii pe site;
o accesul rapid la informatii despre produse;
o usurinta efectuarii comenzilor si a platilor;
o retea eficienta de distributie si transparenta in urmarirea comenzii;
o adaugarea de valoare site-ului prin rapiditate, flexibilitate, interactivitate.


Fisiere in arhiva (1):

  • Profilul Consumatorilor de Internet din Romania.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!