Proiectarea sistemului de acționare electro hidraulic Frydembo la o navă de 7800

Cuprins licență Cum descarc?

Capitolul 1: Acţionarea instalaţiilor de guvernare pg 7
1.1 Condiţii impuse maşinii de cârmă. Puterea şi momentul ei nominal.
1.2 Instalaţii de guvernare cu acţionare electromecanică
1.3 Instalaţii de guvernare cu acţionare electrohidrostatică
1.4 Maşini de cârmă cu hidromotor liniar
1.5 Modelul motorului hidraulic liniar (M.H.L)
1.6 Maşina de cârmă cu hidromotor oscilant
Capitolul II : GENERALITĂŢI pg 14
2.1 Condiţii generale impuse instalaţiei de guvernare
2.2 Schema bloc a instalaţiei de guvernare
2.3 Caracteristicile hidrodinamice ale cârmei
2.4 Calculul hidrodinamic al cârmei
2.4.2 Caracteristicile geometrice ale cârmei
2.4.3 Alungirea relativă a cârmei
2.4.4 Coeficienţii hidrodinamici ai profilului NACA 0018 cu :
2.4.5 Determinarea curentului de lichid la intrarea in discul elicei:
2.4.6.Determinarea coeficientului de încărcare al elicei:
2.4.7.Determinarea vitezei curentului de lichid pe pana cârmei:
2.4.8.Coefcienţii hidrodinamici ai forţei normale şi ai momentului faţă de muchia de atac:
2.4.9 Determinarea lui şi :
2.4.10 Determinarea abscisei relative a axului cârmei
2.4.11 Determinarea coeficientului hidrodinamic al momentului faţă de ax
2.4.12 Determinarea momentului maxim corectat faţă de axul cârmei:
2.5 Condiţii speciale pe care trebuie să le îndeplinească produsul şi diferite piese sau subansamble ale lui
2.6 Prescripţii pentru unele materiale speciale din care se execută produsul şi pentru lubrefianţi
2.7 Condiţii care trebuie respectate în timpul executării produsului
2.8.Enumerarea în ordinea lor de execuţie a tuturor probelor şi verificărilor la omologarea produselor
2.9.Condiţiile în care se fac probele, durata probelor, metode de încercare, abateri admise la valorile caracteristicilor netolerate 
Capitolul III : CALCULUL MOMENTULUI HIDRODINAMIC LA AXUL CÂRMEI pg 28
3.1.Mers înainte
3.2.Mers înapoi
3.3.Calculul momentului la axul cârmei după A.N.R.
Capitolul IV : DETERMINAREA TRAIECTORIEI DE MIŞCARE A NAVEI pg 29
Capitolul V : DETERMINAREA MOMENTULUI ECHIVALENT. ALEGEREA POMPELOR ŞI MOTOARELOR DE ANTRENARE A CÂRMEI pg 31
5.1 Calculul cinematic
5.2 Determinarea puterii necesare pentru antrenarea maşinii de cârmă
5.3 Alegerea pompei
Capitolul VI : VERIFICAREA MOTORULUI ALES LA ÎNCĂLZIRE pg 48
Capitolul VII : DESCRIEREA SCHEMEI HIDRAULICE DE ACŢIONARE pg 50
Capitolul VIII : CALCULUL DE ALEGERE A ELEMENTELOR SCHEMEI ELECTRICE DE ACŢIONARE A MOTOARELOR ELECTRICE DE ACŢIONARE A POMPEI pg 53
Capitolul IX : INSTALAŢIA DE GUVERNARE ELECTROHIDRAULICĂ FRYDEMBO 59
9.1 Generalităţi
9.2 Funcţionarea transmisiei hidraulice a cârmei
9.3 Funcţionarea schemei electrice a instalaţiei de guvernare FRYDEMBO
9.4. Funcţionarea de principiu a instalaţiei de guvernare
9.5. Activităţi de întreţinere a instalaţiei de guvernare FRYDEMBO 
Capitolul X : DATE SUPLIMENTARE PRIVIND INSTALAŢIA DE GUVERNARE pg 67
Capitolul X : IFUNCŢIONAREA SCHEMEI ELECTRICE A INSTALAŢIEI DE GUVERNARE FRYDEMBO pg 
Bibliografie: pg 70


Extras din licență Cum descarc?

Capitolul I
ACŢIONAREA INSTALAŢIILOR DE GUVERNARE
În funcţie de mărimea momentului necesar la arborele cârmei, acţionarea instalaţiilor de guvernare poate fi manuală, electromecanică sau electrohidraulică. În cazul acţionării manuale lipsesc transmisia de comandă şi maşina de cârmă, între timonă şi cârmă existând doar o transmisie de forţă care poate fi mecanică (lanţuri, pârghii), la navele mici sau hidraulică cu hidromotor acţionat direct de la timonă (instalaţia de guvernare de avarie) la navele mari.
1.1 Condiţii impuse maşinii de cârmă. Puterea şi momentul ei nominal.
Maşina de cârmă are rolul de a realiza momentul necesar de acţionare a cârmei conform comenzilor primite de la timonă. Trebuie să satisfacă următoarele cerinţe:
- să aibă siguranţă mare în funcţionare;
- să poată fi comandată din mai multe locuri;
- în poziţiile extreme (unghiurile maxime de bandare) maşina de cârmă trebuie să se oprească automat;
- la oprirea timonei trebuie să înceteze deplasarea cârmei şi maşina de cârmă trebuie să se oprească;
- cârma trebuie să se rotească în acelaşi sens cu timona;
- trebuie să fie reversibilă pentru a permite deplasarea cârmei în cele două borduri;
- pornirea maşinii de cârmă trebuie să se realizeze cu ajutorul timonei indiferent de poziţia cârmei.
Momentul la arborele maşinii de cârmă:
unde:
- = randamentul total al transmisiei;
- i = raportul de transmisie total între arborele cârmei şi cel al maşinii cârmei;
- = 0.5-0.7 pentru acţionări normale;
- = 0.35-0.45 pentru acţionări electromecanice;
Puterea necesară la arborele cârmei este:
Puterea la arborele maşinii de cârmă este:
1.2 Instalaţii de guvernare cu acţionare electromecanică
Se folosesc motoare de c.a. sau asincrone cu raportul total de transmisie 
Este preferată acţionarea cu motoare asincrone datorită maselor, gabaritelor reduse şi exploatarea uşoară.
Transmisiile de comandă sunt electrice, iar legătura inversă se realizează cu selsine. În borduri sunt limitatori electrici care opresc maşina cârmei cu 2-3 grade înainte de limitatorii mecanici.
Transmisiile de forţă sunt mecanice cu arbori, pârghii sau roţi dinţate.


Fisiere în arhivă (1):

  • Proiectarea Sistemului de Actionare Electro Hidraulic Frydembo la o Nava de 7800.doc

Imagini din acest licență Cum descarc?

Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Diploma.ro.


Descarcă această licență cu doar 9€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!