Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA)

Licență
8/10 (1 vot)
Domeniu: Transporturi
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 50 în total
Cuvinte : 7971
Mărime: 7.19MB (arhivat)
Publicat de: dana D.
Puncte necesare: 11
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Ș.l.dr.ing. Anamaria Ilie
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA), cu sediul în zona de Vest a Municipiului București și zona de Est a județului Teleorman.

Cuprins

  1. I Analiza situației actuale a transporturilor de călatori la nivelul județului Teleorman 6
  2. I.1 Analiza situației actuale socio-economice și perspective de dezvoltare în aria de studiu 6
  3. 1.2 Analiza rețelei de transport la nivelul județului Teleorman și proiecte de dezvoltare în strategiile actuale 9
  4. I.3 Analiza liniilor de transport public în zona de Est a județului Teleorman și fluxurile de călători 15
  5. II Determinarea cererii de transport de călători la nivelul regiunii 19
  6. II.1 Evaluarea potențialului de generare 20
  7. II.2 Repartitia pe destinatii 23
  8. II.2.1 Modelelul gravitațional 23
  9. II.3 Distribuția modală 24
  10. II.3.1 Alegerea modală 24
  11. II.3.2 Caracteristicile deplasărilor : 26
  12. II.4 Alocarea pe rute 27
  13. II.4.1Afectarea cererii pe itinerare de transport 27
  14. III Proiectarea unor linii de transport intra-judeețean pentru creșterea accesibilitătii angajaților firmei de salubrizare către municipiului București 29
  15. III.1 Alegerea traseului care să treacă prin localitățile din care provin angajații firmei de salubrizare 30
  16. III.1.1 Prezentarea traseului propus 30
  17. III.2 Determinarea modului de transport 31
  18. III.4 Calculul elementelor de operare: intervale de succedare, orarul vehiculelor, turnusul conducătorilor vehiculelor etc. 35
  19. III.4.1 Determinarea vitezei medii de circulație 35
  20. III.4.2Determinarea timpului necesar necesar pentru pauză 36
  21. III.4.3 Determinarea coeficienților de echivalare 37
  22. III.4.4 Determinarea numărului de autocare 38
  23. III.4.6 Programul de circulație al autocarelor 39
  24. III.4.7 Graficul de circulație 41
  25. IV Estimarea costurilor de realizare a serviciilor de transport public propuse 43
  26. IV.1. Estimarea costurilor de realizare a serviciilor de transport public propuse 44
  27. IV.1.1Costul combustibilului pe an pentru o cursa dus-întors 44
  28. IV.1.2 Costul cu licență de transport 44
  29. IV.1.3 Costul cu asigurările vehiculelor 44
  30. IV.1.4Costul cu rovinietă 44
  31. IV.1.5Costul cu salariile șoferilor 45
  32. IV.1.8 Costul total 46
  33. IV.1.9 Stabilirea prețului de transport pentru fiecare călător pe ruta Frăsinet-București 46
  34. IV.1.10 Costul veniturilor anuale 46
  35. IV.1.11. Calculul VNA (Venitului net actualizat). 47
  36. V. Concluzie 50
  37. VI.Bibliografie 51

Extras din licență

Capitolul I

I Analiza situației actuale a transporturilor de călatori la nivelul județului Teleorman

I.1 Analiza situației actuale socio-economice și perspective de dezvoltare în aria de studiu

Transportul public traversează o serie de provocări și oportunități care rezultă din schimbările care apar în cadrul sectorului însuși, precum și din tendințele externe care afectează mediul socio-economic mai larg. Urbanizarea în creștere duce la o cerere din ce în ce mai mare de transport, ceea ce necesită o ofertă corespunzătoare de tranzit în masă pentru a o absorbi.

Orașele cu timp îndelungat în sistemele de transport public, în special îmbătrânirea infrastructurii feroviare și a materialului rulant, au acum nevoie de reabilitare și automatizare pentru a le îmbunătăți eficiența și capacitatea operațională. În afară de provocările legate de creșterea cantitativă, transportul în comun trebuie să fie semnificativ calitativ îmbunătățit pentru a deveni mai atractiv.

Clienții se așteaptă la aceleași tip de servicii de transport și conectivitate de la vehiculele și stațiile de transport în comun, având deja în mediul și spațiul de locuit. Aceste servicii se bazează pe cerințele de bază, care includ confortul, securitatea și curățenia. Noțiunea de calitate în transportul public ar trebui, de asemenea, creată printr-o excelență operațională, care include frecvența, punctualitatea și fiabilitatea sporite a serviciului, datorită proiectării optimizate a rețelei și performanței serviciului.

La nivel global, aproximativ 1.000 de orașe cu peste 500.000 de locuitori se confruntă deja cu probleme majore de mobilitate, din cauza imposibilității aproape de a oferi infrastructură adecvată pentru a ține pasul cu popularitatea tot mai mare a mașinii private. Între timp, în țările occidentale, utilizarea mașinii pare să fi atins un plafon. Se pare că tinerii sunt acum mai interesați de toate cele mai noi soluții de mobilitate decât de proprietatea mașinii. În zonele urbane și rurale, acest lucru duce la un nou comportament de mobilitate.

Județul Teleorman are reședința în Municipiului Alexandria, România la granița cu Bulgaria, în regiunea istorică Muntenia, în nord și în centru sunt câmpii din Câmpia Română, separate de râuri mici, care formează uneori văi adânci iar în sud se află valea Dunării, foarte largă, cu bălți și canale mici. Pe lângă Dunăre, principalul râu care traversează județul este râul Olt, care se varsă în Dunăre, aproape de satul Islaz. Alte râuri importante sunt: râul Vedea, râul Teleorman și râul Călmățui.

Vecini: Jud. Giurgiu din est, Județul Olt în vest, Județul Argeș și județul Dâmbovița în nord, Bulgaria în sud - provincia Veliko Tarnovo, provincia Pleven și provincia Ruse.

Fig.I.1 Localizarea geografică a județului Teleorman (sursa:https://regionis.wansait.com/valahia/judetul-teleorman/judetul-teleorman-localizarea-geografica/)

Conform Primariei orașului Alexandria [1] în 2019, Județul Teleorman are o populație de 334.143 si suprafața de 5.790 km², iar densitatea populației este de 76/ km².

Din punct de vedere administrativ, industriile predominante din județul Teleorman sunt:

- Industria alimentară și a băuturilor.

- Industria textilă.

- Industria chimică.

- Industria componentelor mecanice.

- Agricultura este principala ocupație din județ. Se practică atât agricultura extinsă, cât și pe scară mică - legume și fructe pentru piețele din București. Zona este potrivită pentru irigații.

Județul nu are multe atracții spectaculoase, dar moștenirea populară culturală este foarte bogată. Multe personalități românești s-au născut aici, unele descriind ulterior viața într-un sat, într-un mod foarte pitoresc. De asemenea, zona a fost unul dintre locurile în care s-a desfășurat Revoluția Valahă din 1848.

Principalele destinații turistice sunt: Orașul Alexandria, Pescuitul pe Dunăre și alte lacuri sau iazuri.

Divizii administrative: Județul Teleorman are 3 municipalități, 2 orașe și 93 de comune.

Municipalitățile din Judetul Teleorman sunt:

- Alexandria - capitală ;populație: 42129 (începând cu 2011)

- Roșiorii de Vede

- Turnu Măgurele

Orașe: Videle, Zimnicea - cea mai sudică localitate din România.

Comune: Băbăița, Balaci, Beciu, Beuca, Blejești, Bogdana, Botoroaga, Bragadiru, Brânceni, Bujoreni, Bujoru, Buzescu, Călinești, Călmățuiu, Călmățuiu de Sus, Cervenia, Ciolănești, Ciuperceni, Conțești, Cosmești, Crângu, Crevenicu, Crângeni, Didești, Dobrotești, Dracea, Drăcșenei, Drăgănești de Vede, Draganesti-Vlașca, Fântânele, Frăsinet, Frumoasa, Furculesti, Gălățeni, Gratia, Islaz, Izvoarele, Lisa, Lița, Lunca, Măgurii, Maldaeni, Mârzănești, Mavrodin, Mereni, Moșteni, Nanov, Năsturelu, Necșești, Nenciulești, Olteni, Orbeasca, Peretu, Piatra, Pietroșani, Plopii-Slavitesti, Plosca, Poeni, Poroschia, Purani, Putineiu, Comuna Rădoiești, Comuna Răsmirești, Saceni, Comuna Saelele, Salcia, Sârbeni, Scrioaștea, Scurtu Mare, Seacă, Segarcea-Vale, Sfințești, Siliștea, Siliștea Gumești, Slobozia Mândra, Smardioasa, Stejaru, Ștorobăneasa, Suhaia, Talpă, Tătărăștii de Jos, Tătărăștii de Sus, Țigănești, Traian, Trivalea-Moșteni, Troianul, Uda-Clocociov, Comuna Vârtoape, Vedea, Viișoara, Vitănești, Comuna Zâmbreasca.

Bibliografie

[1] Primăria Municipiului Alexandria, https://www.alexandria.ro/

[2] Instituția Prefecturi Alexandria

[3] Consiliul Județului Teleorman, http://www.cjteleorman.ro/

[4] Autoritatea Rutieră Română, https://www.arr.ro/

[5] Popa Mihaela - Economia Transporturilor, editura Politehnica Press, 2009,București

[6] Popa Mihaela- Economia Transporturilor, note de curs, 2018

[7] Costescu Dorinela - Transport public urban si periurban - note de curs, 2019

[8] Roșca Eugen - Analize economice în transporturi - note de curs, 2019

[9]https://regionis.wansait.com/valahia/judetul-teleorman/judetul-teleorman-localizarea-geografică/

[10] https://teleorman.insse.ro/

[11] www.consiliulferoviar.ro

[12] http://teleormanonline.3x.ro/Transporturi_comunicatii.htm

Preview document

Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 1
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 2
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 3
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 4
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 5
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 6
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 7
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 8
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 9
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 10
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 11
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 12
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 13
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 14
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 15
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 16
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 17
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 18
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 19
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 20
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 21
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 22
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 23
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 24
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 25
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 26
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 27
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 28
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 29
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 30
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 31
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 32
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 33
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 34
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 35
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 36
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 37
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 38
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 39
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 40
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 41
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 42
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 43
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 44
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 45
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 46
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 47
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 48
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 49
Proiectarea unei linii de transport pentru angajații unei firme de salubrizare (SC Urban SA) - Pagina 50

Conținut arhivă zip

  • Proiectarea unei linii de transport pentru angajatii unei firme de salubrizare (SC Urban SA).docx

Alții au mai descărcat și

Transporturile Turistice și Rolul Lor în Activitatea de Turism

Introducere Din cele mai vechi timpuri transporturile au fost prezente în activităţile cotidiene ale oamenilor, iar pe măsură, ce societatea a...

Managementul în stația CFR București Sud pentru circulația mărfurilor

INTRODUCERE Unele din principalele ramuri ale economiei naţionale a unei ţări este reprezentată de transporturi. Transporturile sunt o prelungire...

Îmbunătățirea Activității de Transport și Efectele Acesteia asupra Performanțelor Logisticii de Aprovizionare

INTRODUCERE Termenul de logistică a fost utilizat prima oară în vocabularul militar, în timpul războiului, şi desemna activităţile de...

Perfecționarea tehnologiei de reparații și revizii tehnice a vagoanelor în depoul de vagone călători Chișinău cu elaborarea sectorului de reparație a osiilor montate

ÎNTRODUCERE Vagoanele de călători ca si orice vehicul, după un timp de funcționare prezintă diferite defecte la gregatele și piesele componente....

Bune practici de promovare a transportului multimodal în Europa de Sud-Est

CUPRINS INTRODUCERE 6 CAP. 1. ELEMENTE PRIVIND DINAMICA TRANSPORTULUI ..8 1.1.Aspecte generale ale transportului multimodal 8 1.2. Logistica în...

Transporturi de Persoane

1. CONSIDERENTE GENERALE 1.1. Aparitia si evolutia transporturilor rutiere din România Dintotdeauna transportul a fost o necesitate umana de...

Proiectarea tehnologiilor de manipulare și depozitare a mărfurilor paletizate

PARTEA I – Tema proiectului Se cere proiectarea tehnologiilor de manipulare şi depozitare a mărfurilor ale căror caracteristici sunt prezentate în...

Studiu de caz. transport motorină pe traseul Năvodari - Râmnicu Vâlcea

In continuare se vor studia particularitatile unor transport ADR, clasa III (motorina) de la rafinaria Petromidia Navodari pana la destinatia...

Ai nevoie de altceva?