Întroducere 11 Capitolul 1.Generalităţi privind diagnosticare autovehiculelor 1.1 Sistemul de diagnosticare tehnică a autovehiculelor 12 1.2 Locul şi rolul diagnosticării în cadrul lucrărilor de asigurare tehnică a autovehiculelor 15 1.3 Eficienţa diagnosticării autovehiculelor 18 Capitolul 2. Algoritmul de perfectare a sectorului de diagnosticare 2.1 Diagnosticarea tehnicii militare 23 2.2 Metode de diagnosticare 24 2.3 Mijloce de diagnosticare 45 2.3.1 Mijloace stationare de diagnosticare 46 2.3.2 Mijloace incorporate 55 2.3.3 Mijloace portative de diagnosticare 57 2.4 Controlul capacitaţii de funcţionare a maşinii 61 2.5 Tendinte de dezvoltare in domeniul diagnosticarii tehnice a autovehiculelor 66 2.5.1 Traductoare de diagnosticare de perspectiva 68 2.6 Propuneri privind utilarea sectorului de diagnosticare cu utilaj modern 70 CAPITOLUL 3 Particularitatile sectorului de diagnosticare 3.1 Caracteristica sectorului de diagnosticare 74 3.2 Calculul numărului de meseriaşi 83 3.3 Selectarea utilajului tehnologic 86 3.4 Calculul programei anuale de producer 89 3.5 Eficienţa diagnosticării autovehiculelor 98 3.6 Organizarea executării lucrărilor la punctul de diagnosticare 101 3.7 Măsurile antiincendiare 103 3.8 Protecţia mediului ambiant 105 Concluzii şi propuneri 106 Bibliografia 107
În condiţiile create se ridică problema efectuării diagnosticării după standartele moderne a autovehiculelor. Autovehiculul - este unul din cele mai importante şi principale elemente la orice proces de producere. La momentul actual posibilităţile de executare a diagnosticării moderne în parcul de autovehicule sa redus din cauza situaţiei economice instabile în ţară, lipsa specialiştilor în domeniul respectiv. Actualmente s-a majorat volumul necesităţii efectuării diagnosticării,a apărut necesitatea de reînnoire a utilajului din dotare. Din cauza lipsei utilajului modern şi a lipsei specialiştilor în domeniu, inclusiv şi starea reală a autovehiculelor din dotarea unităţilor militare, diagnosticare nu se execută calitativ. În rezultat, pe parcursul exploatării, apar necesităţi în diagnosticări. Acest factor este nemijlocit legat de învechirea utilajului, rulajul necalificat, testarea insuficientă tehnică, şi din cauza asamblării şi reglării incorecte a agregatelor. În ultimul timp brusc sau mărit necesităţile transportării încărcăturilor cu camioane, de aceia unităţile respective sunt nevoite să caute venituri suplimentare noi, să însuşească noile tehnologii ale diagnosticării. Este necesar de formulat corect scopurile, de maximalizat veniturile şi la limita, cât este posibil de minimalizat cheltuielile legate de diagnosticare,de căutat pieţe noi de desfacere a serviciilor de transport. Prezenta teză va cuprinde întrebări legate nemijlocit de metode şi mijloace de diagnosticare.
Vereşac V.P., Abelevici L.A. Proiectarea întreprinderilor de transport auto: Îndrumarul inginerului. –M.: Transport, 1973. -328 pag. Îndrumar de lucrări şi profesii de muncitori de tarife şi calificări unice. Goscomud URSS. M.: Maşinostroienie, 1986. Ediţia 2. -606 pag. Cleiner B.S., Tarasov V.V. Întreţinerea tehnică şi reparaţia automobilelor: Organizarea şi conducerea. –M.:Transport, 1986. -236 pag. Clebanov B.V. Proiectarea sectoarelor de producere a întreprinderilor de reparaţie auto. –M.: Transport, 1975. -178 pag. Cramarenco G.V., Baraşacov N.V. Întreţinerea tehnică a automobilelor -M.:Transport, 1982. -368 pag. Malîşev B.A. Îndrumarul tehnologului întrprinderii de reparaţie auto. –M.: Transport, 1977. -431 pag. Matveev V.A., Pustovalov P.L. Normarea tehnică a lucrările de reparaţie în gospodăriile săteşti. –M.:Colos, 1979. -227 pag. Napolischii G.M. Proiectarea tehnologică a întreprinderilor de transport auto şi staţiilor de întreţinere tehnică. –M.: Transport, 1985. -230 pag. Normativele generale la construcţia maşinilor a regimelor de retezare şi a timpului de normare tehnică. Goscomud URSS. –M.:Maşinostroienie, 1974. -198 pag. Norme internaţionale de proiectare tehnologică a întreprinderilor de transport auto: ONTP-01-86/Minavtotrans RSFSR. –M.: BCNTI Minavtotransa RSFSR, 1986. -128 pag. Norme internaţionale de proiectare tehnologică a întreprinderilor de reparaţie auto: ONTP-02-86/ Minavtotrans RSFSR. –M.: BCNTI Minavtotransa RSFSR, 1986. -132 pag. Îndreptar despre întreţinerea tehnică şi reparaţia transportului auto/ Minavtotrans RSFSR. –M.: Transport, 1988. -74 pag. Îndreptar la diagnosticarea stării tehnice a transportului auto/NIIAT, Gosavtotrans proiectul NII. –M.: Transport, 1976. -98 pag. Îndreptar la organizarea şi tehnologia întreţinerii tehnice a autocamioanelor cu întrebuinţarea diagnosticării pentru întreprinderile de transport auto de capacităţi diferite: MU-200-RSFSR-12-0139-81. În baza automobilului ZIL – 130/ Minavtotrans RSFSR. –M.: BCNTI Minavtotransa RSFSR, 1981. -88 pag.
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Diploma.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.