Proiectarea unui Magazin Electronic in Baza Materialelor Firmei SRL Neocomputer

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE 3
CAPITOLUL I. COMERT ELECTRONIC 5
1.1. Ce este comertul electronic- 6
1.2. Plati electronice-notiuni generale 10
CAPITOLUL II. SISTEME ELECTRONICE DE PLATI 13
2.1. Sisteme de plati in Internet bazate pe carduri bancare SET 13
2.2. Sisteme on-line de plata cu moneda electronica ECash 17
2.3. Sisteme de micro-plati 20
2.3.1. MilliCent 21
2.3.2. CyberCoin 24
2.4. Plati prin cecuri electronice 25
2.5. PayPal 29
CAPITOLUL III. PRINCIPII SI INSTRUMENTE DE CREARE A MAGAZINULUI ELECTRONIC 31
3.1. Caracteristica unitatii social-economice "NeoComputer Grup" SRL Moldova 31
3.2. Concepte si principii de functionare a Magazinului Electronic 32
3.3. Proiectarea de ansamblu a sistemului ,,E-magazin" 38
3.4. Proiectarea de detaliu a sistemului ,,E-magazin" 41
3.4.1. Pagina administratorului 41
3.4.2. Logarea administratorului 43
3.4.3. Vizualizare categorii 43
3.4.4. Adaugare categorii 44
3.4.5. Modificare categorii 45
3.4.6. Eliminare categorii 45
3.4.7. Adaugare produse 46
3.4.8. Vizualizare produse 47
3.4.9. Modificare produse 48
3.4.10. Eliminare produse 48
3.4.11. Prelucrarea comenzilor 48
CAPITOLUL IV. EFICIENTA ECONOMICA A SISTEMULUI ,,E-MAGAZIN" 50
4.1. Estimarea costurilor totale de elaborare a sistemului ,,E-magazin" 50
4.2. Cheltuielile de exploatare a sistemului ,,E-magazin" 54
4.3. Efectele economice obtinute ca urmare a exploatarii sistemului ,,E-magazin" 56
Concluzie 59
Bibliografie 61
ANEXE: 62


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
In prezent lumea tinde spre o automatizare a tuturor proceselor economice sociale si de alta natura. 
" Comert electronic" inseamna, in acceptiune "traditionala", utilizarea in retele cu valoare adaugata a unor aplicatii de tipul transferului electronic de documente (EDI), a comunicatiilor fax, codurilor de bare, transferului de fisiere si a postei electronice. Extraordinara dezvoltare a interconectivitatii calculatoarelor in Internet, in toate segmentele societatii, a condus la o tendinta tot mai evidenta a companiilor de a folosi aceste retele in aria unui nou tip de comert, comertul electronic in Internet, care sa apeleze - pe linga vechile servicii amintite - si altele noi. Este vorba, de exemplu, de posibilitatea de a se efectua cumparaturi prin retea, consultind cataloage electronice "on" pe Web sau cataloage "off" pe CD-ROM si platind prin intermediul cartilor de credit sau a unor portmonee electronice. Pentru altii, comertul electronic reprezinta relatiile de afaceri care se deruleaza prin retea intre furnizori si clienti, ca o alternativa la variantele de comunicatii "traditionale" prin fax, linii de comunicatii dedicate sau EDI pe retele cu valoare adaugata.
In fine, o alta forma a comertului Internet implica transferul de documente - de la contracte sau comenzi pro forma, pina la imagini sau inregistrari vocale. 
O definitie succinta si larg acceptata este urmatoarea: Comertul electronic (e-commerce) este acea maniera de a conduce activitatile de comert care foloseste echipamente electronice pentru a mari aria de acoperire (locul in care se pot afla potentialii clienti) si viteza cu care este livrata informatia. 
Comertului electronic ii sunt caracteristice urmatoarele: 
- Accesibilitate - posibilitatea de a construi propria afacere in domeniul comertului electronic o poate primi fiecare individ indiferent de studii, varsta, loc de trai;
- Lipsa riscului investitional - investitiile necesare pentru start sunt foarte mici in comparatie cu cheltuielile necesare pentru initierea unei afaceri traditionale (ex.: ca in deschiderea unui magazin particular) ;
- Scara larga - afaceri de tipul e-commerce pot fi construite in orice tara.
Subiecti ai pietei comertului electronic sunt astazi producatorii de bunuri si servicii (in acelasi rand diferite tipuri de consulting medical, juridic sau alt caracter), care ofera produsul lor pentru vinzare si reclama. Acestea sunt organizatii de comert, banci, companii de reclama. Intr-un timp scurt s-a facut un pas de la reclama bunurilor si serviciilor si magazinelor la organizarea comertului in regim on-line. Numarul institutiilor de comert creste pe zi ce trece - asa ca magazine, pasaje, licitatii. Uneori producatorii singuri organizeaza vinzarea productiei proprii prin retea, dar cel mai des incredinteaza acest lucru organizatiilor specializate in domeniu. 
Internet-magazinul este cel mai raspandit tip de site comercial in Internet, de mentionat ca in spatele majoritatii din ele stau magazine reale sau retele de magazine. Utilizarea acestui fel de magazin este limitata numai pentru acele produse pe care consumatorii sunt gata de a le cumpara fara contact fizic cu produsul. Un exemplu ideal este tehnica de calcul, care este toata standardizata si descrisa detaliat. Cumparatorului instruit in acest caz ii este indiferent in ce ambalaj se afla produsul si cine il asambleaza. Spre deosebire de tehnica audio si video care nu se cumpara fara a fi verificata.
In pofida faptului ca comertul electronic ia amploare, pina astazi ramin nerezolvate urmatoarele probleme: abia acum se pun bazele legislative care reglementeaza drepturile si obligatiile vinzatorului la efectuarea cumparaturilor electronice, ramin deschise intrebarile si privind impozitarea. Un factor de stopare este lipsa unor reguli unice de administrare a businessului. Deoarece aceste probleme poarta un caracter international, ele sunt rezolvate de institutii internationale.
Teza de licenta contine patru capitole:
Primul capitol reprezinta o introducere in domeniul comertului electronic, caracterizind aspectele generale si descriind notiunea de plati electronice.
In capitolul al doilea sunt enumerate si descrise tipuri de sisteme electronice de plati utilizate in prezent. Fiecare tip de sistem este reprezentat printr-un exemplu real.
Capitolul al treilea este dedicat unui sistem electronic ce permite comercializarea de bunuri si prestarea de servicii in Internet. Sistemul reprezinta un magazin virtual care permite vizualizarea de catre client a catalogului de produse, efectuarea comenzilor si primirea platilor on-line.
Eficienta economica a sistemului proiectat este prezentata in capitolul al patrulea.


Fisiere in arhiva (1):

  • Proiectarea unui Magazin Electronic in Baza Materialelor Firmei SRL Neocomputer.docx

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!