Proiectarea unui Motor cu Aprindere prin Comprimare

Extras din licenta Cum descarc?

In prima parte a acestei lucrari s-a proiectat un motor Diesel caruia i s-a aplicat procedeul de downsizing, ceea ce a presupus reducerea numarului de cilindri alaturi de aplicarea procesului de supraalimentare. Astfel motorul Diesel proiectat dezvolta o putere nominala de Pn=56 kW la turatia nominala de nn=4100 rpm, avand 3 cilndri. Aceasta masura are drept scop in primul rand indeplinirea cerintelor actuale referitoare la consumul de combustibil si poluare. De asemenea s-au ales 4 supape pe cilindru, doua supape de admisie si doua supape de evacuare, in vederea imbunatatirii procesului de schimb de gaze, prin aceasta obtinandu-se o si mai mare inbunatatire a procesului de ardere. S-a realizat un mecanism de actionare directa a supapelor situate in partea superioara a pistonului care sa fie caracterizat de simplitate functionala, astfel ca antrenarea celui de-al doilea arbore cu came se realizeaza prin intermediul unei perechi de roti dintate miscarea primului arbore.
Tot in vederea diminuarii consumului de combustibil si al nivelului de poluare al motorului, acesta s-a echipat cu un sistem de injectie Common Rail, sistem care imbunatateste mult calitatea amestecului aer-combustibil, astfel obtinandu-se o caldura mai mare din arderea combustibilului. Acest echipament de injectie lucreaza cu presiuni mari, astfel ca amestecul din cilindru detine un grad ridicat de omogenizare, ceea ce implica o ardere mai completa cu efecte directe asupra imbunatatirii performantelor de putere si de economicitate ale motorului.
In partea a doua a lucrarii s-a descris in detaliu fenomenul de downsizing aplicat motoarelor cu ardere interna, dar mai ales motoarelor Diesel. De asemenea studiul a continuat cu o descrie a agregatele de supraalimentare existente alaturi de prezentarea avantajelor si dezavantajelor acestora in raport cu cel mai utilizat agregat de supraalimentare la motoarele Diesel, turbosuflanta.
SUMMARY
In the first part of this project ,it has designed a Diesel engine,whom has been applied to the downsizing process,which involved reducing the number of cylinders beside application the overfeed process. Thus the designed Diesel engine develops a rated power of Pn=56 kW at a rated rotation of nn=4100 rpm, having 3 cylinders.This measure is aimed ,firstly ,to fulfill the current requirments concerning fuel consumption and pollution. Also,it has chosen 4 valves per cylinder, two intake valves and two exhaust valves to improve gas exchange process, through this, it obtains a greater improvement of the combustion porcess.
It has been achieved a mechanism of direct driving of valves, which located in the upper part of the piston, which is characterized by functional simplicity. Such as the training of the second camshaft is carried out by means of a pair of gears, with the help of movement of the first shaft.


Fisiere in arhiva (3):

  • Proiectarea unui Motor cu Aprindere prin Comprimare
    • Lucrare diploma 2014 doc.doc
    • MAC 3cil 12v autocad 2007+diag.dwg
    • Prezentare proiect licenta.ppt

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 10 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!