Promovarea Judetului Gorj pe Piata Turistica a Europei

Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Activitatile promotionale in turism necesita investitii importante din cauza intinderii geografice mari a pietelor turistice, manifestarii unei concurente internationale acerbe si caracterului intangibil al produsului turistic. Din aceasta ultima perspectiva, se poate afirma ca natura intangibila a serviciilor turistice conduce la cresterea importantei strategiei promotionale, elementul principal al acesteia constand in investirea (asocierea) cu atribute tangibile a serviciilor, prin legarea lor de anumite beneficii specifice. Astfel, mijloacele de comunicatie trebuie sa sugereze rapiditatea si eficienta serviciilor prestate de unitatile de turism, gradul ridicat de confort asigurat de acestea, imaginile utilizate redand aspectul exterior si interior al unor structuri de cazare, restaurante si centre de agrement moderne.
In industria ospitalitatii, datorita ponderii dominante a elementelor intangibile in alcatuirea produsului turistic, imaginea ofertei turistice, care le coroboreaza pe cele ale firmei (structura de primire, agentie de voiaj etc.), ale serviciilor si produselor ca si ale destinatiilor turistice, influenteaza in mod hotarator decizia de cumparare a consumatorilor. Imaginea pe care acestia si-o formeaza cu privire la locurile, obiectivele sau comunitatile umane ce urmeaza a fi vizitate, la nivelul calitativ si diversitatea serviciilor, contribuie la cresterea sau diminuarea gradului de atractivitate a unui areal turistic (statiune, zona sau tara), in plus, consideram ca se impune ca orice imagine a ofertei sau a produsului turistic sa fie integrata si armonizata cu imaginea globala a regiunii sau tarii ce cuprinde destinatia respectiva.
Totodata, promovarea in turism sta sub imperativul sublinierii anumitor elemente tangibile, de natura a ajuta turistii sa inteleaga si sa evalueze serviciile prestate. Astfel, vor fi avute in vedere caracteristicile fizice ale prestarii serviciului sau unele obiecte relevante care simbolizeaza serviciul insusi. 
Promovarea produsului apare astfel ca o componenta de seama a marketingului implicand activitati distincte, coerente legate nemijlocit de produs, de pret, de distributie, toate elaborate intr-o politica de marketing care coordoneaza, in mod unitar, atitudinile, directiile si obiectivele afacerii pe un anumit segment de piata. Avand in vedere, pe de o parte, complexitatea pietelor externe si pe de alta parte, necesitatea ca promovarea sa fie efectiva, se impune a se tine seama si de factorii promotionali ai celorlalte trei elemente.
Promovarea este unul dintre cele patru elemente ale mixului de marketing, de o importanta vitala in procesul de vanzare a produselor si serviciilor, avand rolul de a scoate in evidenta atributele esentiale ale produselor sau serviciilor si de a informa cumparatorii in vederea satisfacerii in conditii optime a necesitatilor acestora. Promovarea este indreptata spre marele public, din care fac parte viitorii cumparatori, punand la dispozitia acestora informatii referitoare la intreprinderea producatoare, la produsele sale si calitatea acestora, la serviciile acordate, modul de utilizare, preturi, distributie, etc.
Lucrarea de licenta isi propune sa faca o prezentare detaliata a politicii promotionale, ca parte componenta a mixului de marketing, precum si a potentialului turistic al judetului Gorj si a posibilitatilor de imbunatatire a ofertei turitice.
Lucrarea este divizata in patru capitole care trateaza urmatoarele aspecte: potentialul turistic natural si antropic al judetului Gorj; oferta turistica a judetului Gorj; posibilitati de promovare a judetului Gorj pe piata turistica a Europei; lansarea pe principii manageriale a judetului Gorj pe piata turistica a Europei.
Capitolul intai al lucrarii face o descriere detaliata a potentialului turistic natural si antropic, a principalele areale de concentrare a valorilor turistice si a infrastructurii turistice specifice a judetului Gorj.
In capitolul doi al lucrarii este prezentata oferta turistica a judetului Gorj care cuprinde urmatoarele forme de turism: turismul urban, turismul rural turismul religios, turismul de evenimente cultural-istorice, turismul de sfarsit de saptamana, speoturismul, turismul montan, turismul balnear, turismul de vanatoare, turismul viniviticol si turismul stiintific.


Fisiere in arhiva (1):

  • Promovarea Judetului Gorj pe Piata Turistica a Europei.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!