Promovarea pastelor făinoase în cadrul societatii. Grupul Loulis - Romanian Flour Mills Loulis SA

Cuprins licență Cum descarc?

Introducere 4
CAPITOLUL 1: Marketingul – componentã de bazã în dinamica mediului economic 5
1.1. Marketingul contemporan 5
1.1.1. Conceptul general de marketing 5
1.1.2. Evoluţia marketingului 9
1.1.3. Universalitatea marketingului 12
1.1.4. Rolul marketingului în dezvoltarea economicã 13
1.2. Importanţa marketingului în firmele contemporane 14
1.3. Marketingul: prezent şi viitor 16
CAPITOLUL 2: Locul politicii promoţionale în cadrul mixului de marketing 19
2.1. Conceptul de mix de marketing 19
2.1.1. Politica de produs 20
2.1.2. Politica de preţ 22
2.1.3. Politica de distribuţie 26
2.1.4. Formarea mixului de marketing 29
2.2. Rolul şi locul activitãţii promoţionale în cadrul mixului de marketing 31
2.2.1. Conceptul de promovare 31
2.2.2. Conţiunutul şi rolul activitãţii promoţionale 32
CAPITOLUL 3: Structura activitãţii promoţionale în cadrul firmei moderne 37
3.1. Publicitatea, componentã esenţialã în cadrul activitãţii promoţionale 37
3.2. Promovarea vânzãrilor 42
3.3. Relaţiile publice 44
3.4. Forţele de vânzare 46
3.5. Strategii promoţionale utilizate la nivelul firlmei moderne 49
CAPITOLUL 4: Promovarea produseor în cadrul societãţii: Grupul Loulis – Romanian Flour Mills Loulis S.A 
4.1. Scurt istoric al firmei; istoria şi evoluţia firmei pe parcursul a 220 de ani de existenţã 
4.1.1. Mediul tehnologic 59
4.1.2. Potenţialul uman 60
4.2. Prezentarea serviciilor şi produselor oferite de firmã 60
4.3. Studiul pieţei de paste fãinoase din Romania 62
4.3.1. Producţia proprie vs. Import 62
4.3.2. Situaţia pieţei interne şi consumul intern 63
4.3.3. Situaţia pieţei externe şi publicul ţintã 64
4.4. Concurenţii de piaţã şi concluzii 65
4.5. Programe şi strategii promoţionale la nivelul firmei 66
4.5.1. Preferinţele consumatorilor de paste 66
4.6. Segmente de piaţã cãrora li se adreseazã produsele de panificaţie (pastele fãinoase, în mod special) Loulis 
4.6. 1. Comportamentul femeilor vis-a-vis de pastele fãinoase 67
4.6. 2. Comportamentul bãrbaţilor vis-a-vis de pastele fãinoase 67
4.6.3. Obiectivele de marketing ale Romanian Flour Mills Loulis S.A 68
4.6.4. Principalele obiective de publicitate, promovare şi strategii de atingere ale acestora 
4.6.5. Strategii de marketing 
4.6.6. Analiza SWOT 69
4.7. Concluzii şi propuneri de îmbunãtãţire a politicii de promovare la nivelul firmei 
Bibliografie 78
Anexe 80


Extras din licență Cum descarc?

INTRODUCERE
Tema prezentată, “Promovarea produselor din cadrul Roumanian Flour Mills Loulis S.A.”, doreşte să evidenţieze produsele şi modalitatea de promovare a unora din produsele acestei firme de mare renume atât în ţară cât şi în exterior.
Lucrarea prezintă, în partea teoretică, conceptul general de marketing, marketingul ca o componentă de bază a mediului economic, ce înseamnă şi presupune activitatea de marketing, rolul acestei activităţi în condiţiile unei societăţi dinamice, cum este cea a secolului XXI, importanţa dezvoltării unui mix de marketing la nivelul oricărei întreprinderi indiferent de dimensiunile sale. Prezentarea continuă cu evidenţierea importanţei promovării în cadrul mixului de marketing şi locul ocupat de politica promoţională în cadrul activităţii de marketing a oricărei firme moderne, formele principale prin care se realizează promovarea într-o firmă şi importanţa fiecăreia în parte, precum şi necesitatea corelării şi evidenţierea interdependenţei lor.
Partea practică a lucrării descrie produsele şi serviciile oferite de firmă, mediul tehnologic al firmei, cheltuieli de promovare, background –ul firmei, programe şi strategii promoţionale la nivelul firmei, situaţia pe piaţă, obiectivele de marketing faţă de produsele, pastele firmei LOULIS .
Scopul principal al acestei lucrări a fost de a scoate în evidenţă importanţa promovării în condiţiile societăţii contemporane, deoarece pastele făinoase,produsele LOULIS s-au bucurat de o apreciere deosebită şi de recunoaşterepe plan internaţional, fiind de mulţi ani pe plan internaţional una dintre cele mai cunoscute firme dar şi pe piaţa din România. Treptat, a apărut competiţia, care a avut o politică de promovare mult mai dezvoltată şi a reuşit să obţină cote mai mari de piaţă în ultimii ani.
Produsele de panificaţie ale firmei s-au bazat foarte mult pe tradiţie , promovarea intensivă a lipsit la început, consumatorii au fost atraşi către mărci mult mai bine promovate,au apărut pe piaţa românească , şi treptat cu ajutorul şi munca depusă de angajaţii Loulis, produsele Loulis au fost acceptate şi recunoscute prin calitatea lor, prin cheltuielile de promovare efectuate de firmă, şi situaţia sa pe piaţă şi locul ocupat vis-á- vis de concurenţă s-a modificat, precum şi atitudinea consumatorilor de paste făinoase faţă de marca LOULIS.
Lucrarea de faţă prezintă punctele slabe ale promovării mărcii LOULIS şi aduce propuneri de concepere a unei politici agresive de promovare a acestei mărci, în vederea obţinerii, din nou, a poziţiei de lider pe piaţa internă precum şi a unei recunoaşteri mai largi a mărcii din partea unui număr cât mai mare de consumatori, de toate categoriile de vârstă,sex şi profesie. 
CAPITOLUL 1. MARKETINGUL – COMPONENTĂ DE BAZĂ ÎN DINAMICA MEDIULUI ECONOMIC
1.1. Marketingul contemporan – definiţie şi conţinut
1.1.1 Conceptul general de marketing
Marketingul este parte componentă a marii familii a ştiinţelor economice, a cărei aplicabilitate se extinde tot mai mult, devenind o necesitate a tuturor economiilor naţionale, de la ramurile economice la cele mai mici întreprinderi, de la marile lanţuri de magazine şi până la micile boutique-uri.
Termen de origine anglo-saxonă, “ to market ” înseamnă a desfăşura tranzacţii pe piaţă, a cumpăra şi a vinde. Marketingul a început să fie în centrul atenţiei începând cu anul 1950, la definirea lui aducându-şi contribuţia o serie de economişti de mare valoare.
Cel mai important pas în definirea conceptului de marketing a fost delimitarea acestuia, de conceptul de vânzare, această delimitare datorându-se economistului Theodore Levitt:
“Vânzarea se concentrează pe nevoile vânzatorului, marketingului pe cele ale cumparătorului. Vânzarea se ocupă de nevoia unui vânzător de a-şi transforma produsul în bani lichizi, marketingul pe ideea de a satisface nevoile cumpărătorului cu ajutorul produsului şi al întregului lanţ de activităţi asociate creării, furnizării şi consumului acestuia.” .
Această definiţie a continuat să fie îmbunătăţită de un mare specialist american, W.J.Stanton, care a afirmat despre marketing că :” este un întreg sistem de activităţi economice referitoare la programarea, stabilirea preţurilor, promovarea şi distribuirea produselor şi serviciilor menite să satisfacă cerinţele consumatorilor actuali şi potenţiali.” 
Filosofia de marketing se bazează, în principal, pe nevoile şi dorinţele consumatorilor, care se materializează în cerere de bunuri şi servicii, pentru că tocmai aceste nevoi sunt cele care orientează o firmă în producţia sa de bunuri sau servicii. Nevoia presupune lipsa unei satisfacţii elementare, iar dorinţa reprezintă aspiraţia individului către anumite lucruri. Aceste dorinţe şi nevoi sunt foarte numeroase şi diverse şi cel mai important este faptul că pot fi modelate.


Fisiere în arhivă (4):

  • Promovarea Pastelor Fainoase in Cadrul Societatii. Grupul Loulis - Romanian Flour Mills Loulis SA
    • ANEXE 2.doc
    • BIBLIOGRAFIE 2.doc
    • cuprins.doc
    • Lucrare reviz 2.doc

Imagini din acest licență Cum descarc?

Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Diploma.ro.


Descarcă această licență cu doar 9€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!