Promovarea prin brand a destinatiei turistice - Romania

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
CAPITOLUL I
POLITICA DE COMUNICATII IN TURISM
1.1. Politica de comunicatii -  concept si continut
1.2. Elaborarea strategiei de comunicare
1.3. Strategii promotionale
CAPITOLUL II
ANALIZA PRICIPALELOR FORME DE PROMOVARE IN DOMENIUL TURISMULUI
2.1. Publicitatea in turism
2.2. Relatiile publice
2.3. Promovarea vanzarilor
2.4. Marketingul direct
CAPITOLUL III
PROMOVAREA PRIN BRAND A DESTINATIEI TURISTICE -  ROMANIA
3.1. Pozitionarea brand-ului
3.2. Personalitatea brand-ului
3.3. Identitatea vizuala si sloganul brand-ului 
3.4. Brand-ul si strategia de comunicare a brand-ul
CONCLUZII
BIBLIOGRAFIE


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Situata in randul tarilor al caror potential turistic este divers si bogat, Romania nu a reusit sa-l valorifice la adevarata sa valoare. Perioada dupa 1990 se caracterizeaza printr-un volum al circulatiei turistice interne si internationale relativ scazut, un volum al incasarilor, in principal al celor valutare, aproape nesemnificativ, comparativ cu celelalte tari receptoare din zona. Dezvoltarea turismului in perioada actuala si atribuirea rolului de sector economic prioritar in contextul alinierii sale la nivelul cerintelor internationale reprezinta un deziderat.
Una dintre cele mai inclestate si rafinate batalii in materie de promovare, pe care o poarta toate tarile lumii se duce in domeniul turismului, deoarece atragerea de turisti constituie cea mai avantajoasa afacere a acestui inceput de mileniu.
Pana in decembrie 1989 a existat in Romania o adevarata industrie a genului, coordonata si finantata de Ministerul Turismului, editarea in engleza, franceza si germana a unei reviste ,,Vacante in Romania'', tiparirea de pliante in sute de mii de exemplare(exista chiar si o tipologie specializata pe acest gen de lucrari), participarea regulata la targuri si expozitii internationale de turism, invitarea a numerosi ziaristi straini sa viziteze Romania.
Practica vest-europeana si cea mondiala au dovedit necesitatea crearii unei structurii descentralizate, ca forma de parteneriat intre sectorul public si cel privat. In tarile comunitare promovarea in turism nu este realizata de minister. Aceasta trebuie sa promoveze acte normative care sa imprime un anumit ritm industriei turistice. Partea de promovare trebuie sa fie detasata de cea de administratie, accentul sa se puna pe realizarea de colaborari, de parteneriat intre cele doua sectoare public si privat.
In domeniul promovarii, Ministerul turismului din Romania, a avut pe rand, relatii de promotor, apoi o functie de destinatie in care s-a dezvoltat infrastructura turismului; a urmat al-III-lea stadiu, de interventie, prin care se initiau masuri de protectie a consumatorului, de control al preturilor si tarifelor. In prezent in Romania consideram ca s-a ajuns in stadiul IV (relevat si de un studiu al Organizatiei Mondiale a Turismului) in care statul este coordonator. In aceasta etapa se pune accent pe eficienta cu care sunt gestionate resursele, iar aceasta eficienta se probeaza prin gasirea solutiilor in care sa intre in parteneriat sectorul public, cel privat si autoritatile locale.
Specialistii Organizatiei Mondiale a Turismului afirma, ca aproape nici o activitate din lume ,, nu are nevoie de o promovare mai activa, mai ingenioasa si mai agresiva ca turismul''. Acest lucru se explica datorita faptului ca industria ospitalitatii se adreseaza aproape unui miliard de beneficiari, care trebuie sa afle totul si la timp despre oferta sa.
Explicabil, deci de ce in tarile ,,importatoare'' de turisti(Spania, Franta, Italia,Austria, Elvetia...) se cheltuiesc sute de milioane de $ pentru promovare.
Tarile foste socialiste din jur (Bulgaria, Cehia, Ungaria, Polonia) s-au confruntat si se confrunta, ca si Romania, cu insuficienta fondurilor de promovare acordate de la buget. Dar toate au gasit solutii, inclusiv prin crearea unor holding-uri specializate in domeniul promovarii.


Fisiere in arhiva (1):

  • Promovarea prin brand a destinatiei turistice - Romania.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Bibliografie

1. Balaure V, I. Catoiu, , C. Veghes, Marketing turistic , Editura: Uranus, 2005
2. Brandabur R., Puiu C., Stancioiu A.-F., Marketing. Concepte fundamentale, Editura Scrisul Romanesc, Craiova, 2001.
3. Bretcu A., Marketing strategic, Editura Eftimie Murgu, 2013 
4. Bruhn M., Marketing, Editura Economica, Bucuresti, 1999
5. Bucur Sabo M., Marketing turistic , Editura Irecson, 2006
6. Burke, F.F. si Resnick B.P., Marketing and Selling the Travel Product, South-Western Publishing, Cincinnati, Ohio, 1991;
7. David Ogilvy, Confesiunile unui om de publicitate, Editura Humanitas, 2007
8. Drayton B., Marketing direct pe intelesul tuturor, Editura Publica, 2008
9. Enache Elena (coord.), Marketing, Editura Independenta Economica , 2008 
10. Foltean F., Ladar L. (coord.) -  Marketing, Editura Brumar, Timisoara, 2001
11. Holloway J. C. si Plant R. V. -  ,,Marketing'', Pitman, London, 1992.
12. Iordache M. C., Ciochina I., Tourism brand - the premise of a positive image for a tourist destination. Study case: Romania, International Journal of Information, Business and Management, Vol. 6, No.3, 2014
13. Iordache C. M., Iuliana Cebuc, Dorin Hoarca, Tehnica operatiunilor de turism, Pitesti, Editura Independenta Economica, 2009
14. Ispas A., Marketing turistic, Editura Universitatii Transilvania, Brasov, 2011.
15. Meghisan Gh., Nistorescu T., Bazele marketingului, Editura Economica, Bucuresti, 1998
16. Moise Zamfir C., Marketing. Ghid pentru participarea la targuri si expozitii, Editura Dacia, 2008
17. Morgan N., Pritchard A., Advertising in tourism and leisure, Butterworth-Heinemann, 2001
18. Nita I., Piata turistica a Romaniei, Editura: Economica, 2008
19. Skinner S.J., Marketing, Hoghton, Mifflin Company, U.S.A, 1990;
20. Stancioiu A.F. (coord.), Marketing. Abordare Instrumentala, Editura Scrisul Romanesc, Craiova, 2003.
21. * * * MDRT -  Romania- Explorati gradina Carpatilor, Valori de referinta si identitate vizuala, 2010
22. * * * www.business.ro
23. * * * www.mdrt.ro
24. * * * www.romania.online


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!