Promovarea Produsului Cultural Constantin Brancusi

Cuprins licenta Cum descarc?

CAPITOLUL I 
I.1.Turismul cultural.3
1.1.Definirea fenomenului turistic. 3
1.2.Clasificarea turismului si locul turismului cultural in cadrul fenomenului turis. 3
1.3.Notiuni generale privind turismul cultural. 9
1.4.Produsul turistic in domeniul cultural. 9
CAPITOLUL II
I.1.Comunicarea in marketing. 12
1.1.Definitie. 12
1.2.Mijloace de comunicare. .12
1.3.Canale . .13
1.4.Mesaj. .13
I.2.Politica de promovare.15
1.1.Procesul de comunicare. 15
1.2.Planificarea promotionala. 16
1.3.0biectivele strategiei promotionale. 16
1.4.Bugetul activitatii promotionale. .17
1.5.Instrumentele mixului promotional. .18
1.6.Strategii de promovare. .19
I.3.Mixul de marketing.20
CAPITOLUL III
I.1.Politica de promovare a judetului Gorj. 17
1.1.Scopul.18
1.2.Obiective generale ale promovarii. 18
1.3.Directii majore. 18
1.4.Obiective specifice. 19
1.5.Directii de promovare in cadrul programelor de dezvoltare. 19
1.6.Analiza Swot.31
CAPITOLUL IV
I.1.Studiu de caz ,, OPERELE LUI CONSTANTIN BRANCUSI".35
1.1.Notiuni generale.35
a)notiuni generale despre Constantin Brancusi
b)notiuni generale despre Ansamblul Sculptural realizat de Constantin Brancusi
c)notiuni generale despre componentele ansamblului sculptural
1.2.Promovarea produsului pe piata internationala.56
1.3.Analiza SWOT.60
CAPITOLUL V
I.1.Concluzii.61
I.2.Bibliografie.65


Extras din licenta Cum descarc?

Rezumat
Cuvinte cheie: turism cultural, comunicare in marketing, produs turistic cultural, mix de marketing, promovare, planificare promotionala, strategii de promovare.
Lucrarea Promovarea produsului cultural Constantin Brancusi este structurata pe 5 capitole cuprinzand elemente ce definesc turismul cultural, locul acestuia in cadrul fenomenului turistic, produsul cultural si comunicarea in marketing cu mijloacele de comunicare, canale , mesaj politica de promovare cu procesele specifice de planificare promotionale, obiectivele strategiei bugetului activitatii promotionale, instrumentul mixului promotional toate regasindu-se intr-o implicare in produsul cultural al Judetului Gorj si in modul cu totul special asupra prodului turistic operele lui Constantin Brancusi produs care trebuie promovat permanent si activ, persuasiv prin toate formele si metodele specifice de a creea o atractie turistica deosebita fata de operele marelui Brancusi.
CAPITOLUL I
I.1.Turismul cultural
1.1.Definirea fenomenului turistic
Pentru a defini turismul cultural trebuie sa privim in mod distinct cele 2 fenomene: turismul si cultura.
Turismul este actiunea, dorinta si arta de a calatori pentru propria placere. Cultura consta intr-o serie de caracteristici nemateriale, valori de apreciere si coduri de conduita care disting un loc intr-o anumita scala, un grup de oameni si interactiunea dintre un loc si un grup de oameni in trecut si in prezent.
Turismul cultural este conform definitiei date de Consiliul International al Monumentelor si Siturilor ,,acea forma de turism care are printre obiective descoperirea monumentelor si siturilor oferind beneficii socio-culturale si economice care se rasfrang asupra intregii populatii".
Turismul cultural reprezinta calatoriile facute pentru a cunoaste mostenirea artistica si caracteristicile speciale ale locurilor.
Turismul cultural are ca principala motivatie cunoasterea valorilor materiale si spirituale create de omenire in decursul timpului.
Turismul cultural (de cunoastere, educativ) este turismul care beneficiaza de un valoros patrimoniu turistic antropic fiind reprezentat prin numeroase monumente istorice, de arhitectura si arta, edificii religioase, muzee si case memoriale, arhitectura si creatie tehnica populara, manifestari populare traditionale, etnografie si traditie orala, importante institutii culturale si de stiinta, personalitati locale, traditii culturale ale minoritatilor, activitati economice cu valente turistice, diverse posibilitati de agrement (case de cultura, cluburi, cinematografe etc.), care sunt raspandite pe intreg teritoriul judetului si tarii.
Conceptul de turism cultural s-a schimbat radical in ultimii ani odata cu dezvoltarea turismului si a comunicatiilor. Astfel, oamenii au devenit tot mai interesati de tari si culturi, isi viziteaza locurile de origine, locurile legate de credintele lor religioase sau locuri care au gazduit evenimente personale speciale.
Turismul cultural se bazeaza pe o diversitate de locuri, traditii, forme de arta, sarbatori si experiente, turistii care practica aceasta forma de turism vizitand situri istorice, muzee si galerii de arta, teatre, evenimente culturale, festivaluri si targuri, comunitati etnice, situri arhitecturale si arheologice.
Turismul cultural in Romania este in general de natura religioasa, practicat in cea mai mare masura de turistii straini, atrasi de frumusetea si de incarcatura cultural-istorica a obiectivelor turistice (manastiri, biserici, muzee etc.). Aceasta forma de turism comporta o latura informationala, turistii fiind motivati de ideea de invata si de a cunoaste lucruri noi despre aceste locuri.
Ambasador cultural, instrument de progres social si de promovare a relatiilor dintre oameni, turismul s-a dezvoltat in ritm rapid intr-un moment in care intensificarea participarii fiecarei natiuni, fiecarui popor la circuitul mondial de valori spirituale reprezinta o caracteristica fundamentala a evolutiei epocii contemporane.
Turismul cultural reprezinta un fenomen care s-a dezvoltat extrem de mult in 
ultimele decade. Turismul cultural a fost identificat ca fiind un produs extrem de
lucrativ in cadrul industriei turistice. Organizatiile culturale, comunitatile locale au
imbratisat acest fenomen caracterizat ca fiind un potential factor economic 
generator de activitati economice si noi locuri de munca intr-un secol XXI, in care 
datorita evolutiei industrializarii, forta de munca este in continua scadere. In 
acest sens, muzeele nu trebuie sa-si limiteze activitatile si actiunile la functiile de 
baza, ci din contra, trebuie sa preia initiativa, prin dezvoltarea unei strategii ce 
trebuie sa demonstreze importanta lor in cadrul comunitatii sau a regiunii in care 
isi desfasoara activitatea.
Turismul este o notiune neclara, subiectiva in esenta. Este dificil de separat ce este turistic si ce nu intr-un spatiu dat, pentru ca aceleasi amenajari pot servi unor scopuri multiple. Turismul este o activitate umana bazata pe deplasarea in spatiu a indivizilor, de aici derivand deosebirea sa de ,,recreere", care nu necesita neaparat deplasare. Una dintre cele mai simple definitii ale fenomenului turistic ar fi abandonarea temporara a spatiului cotidian de viata, in favoarea altui lor, construit pentru si de catre turisti, consacrat exclusiv odihnei.
1.2.Clasificarea turismului si locul turismului cultural in cadrul fenomenului turistic
Exista numeroase incercari de clasificare a fenomenului turistic, avand la baza criterii diferite: motivatia, potentialul turistic, durata desfasurarii fenomenului turistic. Una dintre cele mai complexe clasificari este cea propusa de P. Cocean, Gh. Vlasceanu si B. Negoescu (2002) care disting tipuri si forme de turism. Pentru acesti autori exista 4 tipuri de turism:
a)de recreere si agrement;
b)de ingrijire a sanatatii (curativ);
c)cultural;
d)polivalent;
Este evident faptul ca aceste tipuri de turism se intrepatrund si ca incadrarea unei deplasari turistice intr-unul sau altul dintre aceste tipuri are la baza motivatia determinanta, dar nu singura. Motivatia culturala de exemplu poate sa fie prezenta in toate tipurile mentionate la un moment dat.
Aceeasi autori definesc mai multe forme de turism, pornind de la modalitatile de practicare a tipurilor anterior mentionate. Ele vor fi definite in functie de mai multe criterii:


Fisiere in arhiva (1):

  • Promovarea Produsului Cultural Constantin Brancusi.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!