Promovarea turismului rural din Republica Moldova pe piața mondială

Cuprins licență Cum descarc?

Introducere
CAPITOLUL I. PROMOVAREA PRODUSULUI TURISTIC RURAL: NOŢIUNI INTRODUCTIVE
1. Promovarea produsului turistic: noțiuni introductive
2. Promovarea turismului rural cu ajutorul materialelor tipărite.
3. Strategii de promovare şi comercializare a produsului turistic moldovenesc
CAPITOLUL II TURISMUL RURAL ÎN UNIUNEA EUROPEANĂ 
1. Iniţiative la nivelul Uniunii Europene
2. Programe europene privind dezvoltarea turismului rural
3. Experienţa europeană în domeniul turismului rural
4. Asociaţii şi organisme internaţionale în turismul rural
CAPITOLUL III PROMOVAREA TURISMULUI RURAL MOLDOVENESC ÎN CURCUITUL TURISTIC INTERNAŢIONAL
1. Tendinţe in evoluţia turismului rural şi promovarea lui 
2. Strategii de dezvoltare a zonelor turistice în Republica Moldova pentru promovarea lor pe arena mondială 
3. Elaborarea şi utilizarea planul de management al zonei turistice rurale pentru promovarea turismului rural moldovenesc pe piaţa mondială 
STUDIU DE CAZ „Promovare turistică online locații turistice: hoteluri, pensiuni, vile, moteluri, hoteluri”
Concluzii
Bibliografie
Anexe


Extras din licență Cum descarc?

CAPITOLUL I PROMOVAREA PRODUSULUI TURISTIC RURAL: NOŢIUNI INTRODUCTIVE
Promovarea turismului rural presupune : comunicarea, transmiterea de informații de la vânzător la comparator, al căror conținut se refera la produs său la întreprinderea ori organizația care îl comercializează. Transmiterea informației se poate realiza prin diverse mijloace, atât personale cat şi impersonale, iar scopul ei este de a convinge potențialii consunatori de beneficiile pe care le vor aduce cumpărarea său utilizarea produselor său serviciilor oferite de o anumita organizație.
Activitățile de comunicare completează şi ajuta mijloacele de distribuție şi mai ales produsele turistice, atunci când anumite instrumente de comunicare, sunt in același timp şi de distribuție, cum sunt ghidurile de servicii turistice.
Instrumentul comunicare dobândește in sectorul turistic o relevanta speciala deoarece da produsului o anumita imagine. In turism aceasta imagine este esențiala deoarece factorii de distanta pana la produs şi intangibilitatea serviciilor fac să se poate vinde doar imagini şi promisiuni pentru a da răspuns unor eventuale așteptări, harți, 
Pentru întreprinderile de turism rural, publicitatea, publicațiile (cataloage, afișe, harți şi trasee, ghiduri turistice, şi de servicii său pliante), relații publice, târgurile şi internetul, constituie principalele instrumente de comunicare cu piața.
In urma studiul realizat în septembrie – noiembrie 2008, privind strategiile de promovare şi comercializare ale turismului rural in raionul Orhei se observa care au fost principalele canale de promovare a locațiilor rurale:
- Anunț in presă 13,46%
- Agenții de voiaj 15,38%
- Altele 30,77%
- Pliante 46,15%
- Târg turistic 48,08%
- Ghiduri 61,54%
- Prieteni 86,54%
Obiectul unei campanii publicitare poate fi acela de a face cunoscut produsul/ serviciul, la un număr cat mai mare de persoane pentru ai ii incita să cumpere , de a mari notorietatea său de a schimba imaginea produsului şi de a informa mai bine publicul asupra caracteristicilor unui produs.
Destinațiile şi întreprinderile de turism rural poseda canale său instrumente alternative publicitarii pentru a comunica cu potențialii clienți cum ar fi : 
- Comunicarea « din gura in gura » : este cunoscuta influenta vechilor clienți in momentul promovării locațiilor şi destinațiilor de turism rural
- Pliante, cataloage şi materialul tipărit : au un rol substitutive publicitarii
- Relații publice : impactul unui reportaj bun, cu fotografii de buna calitate, depășește cu mult o campanie publicitara foarte costisitoare
- Promovarea realizata in cooperare : asociațiile de întreprinzători de turism rural sunt cei însărcinați să își unească eforturile cu micii întreprinzători promovând grupuri de locații său destinații de turism rural.
- Internet : reprezintă un mijloc important de promovare deoarece cea mai mare parte a turiștilor care cumpăra acest tip de turism o fac independent şi nu prin agențiile de voiaj.
Când se analizează campaniile publicitare de turism rural trebui să se evidențieze daca respectiva companie are destinație turistica, daca este făcuta de Administrația Publica său daca este a întreprinderilor de cazare său alte activitatea, deoarece proprietarii de asociații acestora sunt cei care realizează campaniile. In ambele cazuri mijloacele publicitare sunt diferite. 
Administrațiile publice utilizează presă zilnica, suplimentele duminicale, televiziunea şi publicitatea externa. =


Fisiere în arhivă (7):

  • ANEXE.docx
  • BIBLIOGRAFIE.docx
  • Capitolul I.docx
  • Capitolul II.docx
  • Capitolul III.docx
  • introducere.docx
  • Plan.doc

Imagini din acest licență Cum descarc?

Bibliografie

Sîrodoev I. ,,Turismul în RM’’, Chişinău, 2002, 
Stoian M. (în volumul 2) din ,, Manual de formare managerială în turism’’, edit. Psihomedia, Sibiu, 2001, 
Stănciulescu G. ,,Lexicon de termeni turistici’’, edit. Oscar Print, Bucureşti, 2002, pg.180.
Miron V. ,,Turismul în Moldova’’, Chişinău, 2002, 
Stoian M. ,,Managementul pensiunilor’’ în manual de formare managerială în turism, vol.2, edit. Psihomedia, Sibiu, 2001, 
Erdeli G., Istrate I. ,, Amenajări turistice’’, edit. Universităţii, Bucureşti, 1996, 
Minciu R., Baron P., Neacşu N.. ,,Economia turismului’’, Universitatea Independentă ,,Dimitrie Cantemir’’, Bucureşti, 1993, 
Postelnicu G. ,,Introducere în teoria şi practica turismului’’, edit. Dacia, Cluj Napoca, 1997, 
Istrate I., Bran F., Roşu A.G.. ,,Economia turismului şi mediul înconjurător’’, edit. Economica, Bucureşti, 1996,.
Bran F., Marin D., Simon T. ,,Turismul rural’’, edit. Economică, 1997, 
Miron V., Guţuţui V. ,,Turismul în ariile naturale din RM’’, Chişinău, 2005, 
Istrate I., Bran F., Roşu A.G.. ,,Economia turismului şi mediul înconjurător’’, edit. Economica, Bucureşti, 1998, 
Hanciuc N. ,,Agroturism şi dezvoltare durabilă, edit. Independenţa Economică, 2002, 
Florea S. ,,Potenţialul turistic al Republicii Moldova’’, Chişinău, 2005, 
Zaharia V. ,,Economia şi organizarea serviciilor hoteliere şi de alimentaţie’’, edit. Luminalex, Bucureşti, 2002, 
Glăvan V. ,,Turism rural, agroturism, turism durabil, ecoturism’’, edit. Economică, 2000, 
Angelescu C., Jula D.. ,,Timpul liber. Condiţionări şi implicaţii economice’’, edit. Economică, Bucureşti, 1997, 
Ioncică M., Minciu R., Stănciulescu G.. ,, Economia serviciilor’’, edit. Uranus, Bucureşti, 1997, 
Minciu R. ,,A menajarea turistică a teritoriului’’, edit. Sylvi, Bucureşti, 1995, 
Albu A.D. ,,Cooperarea economică internaţională, tehnici, virtuţi, oportunităţi’’, edit. Expert, Bucureşti, 1998, 
Berbecaru I. ,,Oglinzile viitorului în turism’’, edit. Sport-Turism, Bucureşti, 1978,


Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Diploma.ro.


Descarcă această licență cu doar 9€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!