Promovarea Turismului Rural din Republica Moldova pe Piata Mondiala

Cuprins licenta Cum descarc?

Introducere
CAPITOLUL I. PROMOVAREA PRODUSULUI TURISTIC RURAL: NOTIUNI INTRODUCTIVE
1. Promovarea produsului turistic: notiuni introductive
2. Promovarea turismului rural cu ajutorul materialelor tiparite.
3. Strategii de promovare si comercializare a produsului turistic moldovenesc
CAPITOLUL II TURISMUL RURAL IN UNIUNEA EUROPEANA 
1. Initiative la nivelul Uniunii Europene
2. Programe europene privind dezvoltarea turismului rural
3. Experienta europeana in domeniul turismului rural
4. Asociatii si organisme internationale in turismul rural
CAPITOLUL III PROMOVAREA TURISMULUI RURAL MOLDOVENESC IN CURCUITUL TURISTIC INTERNATIONAL
1. Tendinte in evolutia turismului rural si promovarea lui 
2. Strategii de dezvoltare a zonelor turistice in Republica Moldova pentru promovarea lor pe arena mondiala 
3. Elaborarea si utilizarea planul de management al zonei turistice rurale pentru promovarea turismului rural moldovenesc pe piata mondiala 
STUDIU DE CAZ ,,Promovare turistica online locatii turistice: hoteluri, pensiuni, vile, moteluri, hoteluri"
Concluzii
Bibliografie
Anexe


Extras din licenta Cum descarc?

CAPITOLUL I PROMOVAREA PRODUSULUI TURISTIC RURAL: NOTIUNI INTRODUCTIVE
Promovarea turismului rural presupune : comunicarea, transmiterea de informatii de la vanzator la comparator, al caror continut se refera la produs sau la intreprinderea ori organizatia care il comercializeaza. Transmiterea informatiei se poate realiza prin diverse mijloace, atat personale cat si impersonale, iar scopul ei este de a convinge potentialii consunatori de beneficiile pe care le vor aduce cumpararea sau utilizarea produselor sau serviciilor oferite de o anumita organizatie.
Activitatile de comunicare completeaza si ajuta mijloacele de distributie si mai ales produsele turistice, atunci cand anumite instrumente de comunicare, sunt in acelasi timp si de distributie, cum sunt ghidurile de servicii turistice.
Instrumentul comunicare dobandeste in sectorul turistic o relevanta speciala deoarece da produsului o anumita imagine. In turism aceasta imagine este esentiala deoarece factorii de distanta pana la produs si intangibilitatea serviciilor fac sa se poate vinde doar imagini si promisiuni pentru a da raspuns unor eventuale asteptari, harti, 
Pentru intreprinderile de turism rural, publicitatea, publicatiile (cataloage, afise, harti si trasee, ghiduri turistice, si de servicii sau pliante), relatii publice, targurile si internetul, constituie principalele instrumente de comunicare cu piata.
In urma studiul realizat in septembrie - noiembrie 2008, privind strategiile de promovare si comercializare ale turismului rural in raionul Orhei se observa care au fost principalele canale de promovare a locatiilor rurale:
- Anunt in presa 13,46%
- Agentii de voiaj 15,38%
- Altele 30,77%
- Pliante 46,15%
- Targ turistic 48,08%
- Ghiduri 61,54%
- Prieteni 86,54%
Obiectul unei campanii publicitare poate fi acela de a face cunoscut produsul/ serviciul, la un numar cat mai mare de persoane pentru ai ii incita sa cumpere , de a mari notorietatea sau de a schimba imaginea produsului si de a informa mai bine publicul asupra caracteristicilor unui produs.
Destinatiile si intreprinderile de turism rural poseda canale sau instrumente alternative publicitarii pentru a comunica cu potentialii clienti cum ar fi : 
- Comunicarea << din gura in gura >> : este cunoscuta influenta vechilor clienti in momentul promovarii locatiilor si destinatiilor de turism rural
- Pliante, cataloage si materialul tiparit : au un rol substitutive publicitarii
- Relatii publice : impactul unui reportaj bun, cu fotografii de buna calitate, depaseste cu mult o campanie publicitara foarte costisitoare
- Promovarea realizata in cooperare : asociatiile de intreprinzatori de turism rural sunt cei insarcinati sa isi uneasca eforturile cu micii intreprinzatori promovand grupuri de locatii sau destinatii de turism rural.
- Internet : reprezinta un mijloc important de promovare deoarece cea mai mare parte a turistilor care cumpara acest tip de turism o fac independent si nu prin agentiile de voiaj.
Cand se analizeaza campaniile publicitare de turism rural trebui sa se evidentieze daca respectiva companie are destinatie turistica, daca este facuta de Administratia Publica sau daca este a intreprinderilor de cazare sau alte activitatea, deoarece proprietarii de asociatii acestora sunt cei care realizeaza campaniile. In ambele cazuri mijloacele publicitare sunt diferite. 
Administratiile publice utilizeaza presa zilnica, suplimentele duminicale, televiziunea si publicitatea externa. =


Fisiere in arhiva (7):

  • ANEXE.docx
  • BIBLIOGRAFIE.docx
  • Capitolul I.docx
  • Capitolul II.docx
  • Capitolul III.docx
  • introducere.docx
  • Plan.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Bibliografie

Sirodoev I. ,,Turismul in RM'', Chisinau, 2002, 
Stoian M. (in volumul 2) din ,, Manual de formare manageriala in turism'', edit. Psihomedia, Sibiu, 2001, 
Stanciulescu G. ,,Lexicon de termeni turistici'', edit. Oscar Print, Bucuresti, 2002, pg.180.
Miron V. ,,Turismul in Moldova'', Chisinau, 2002, 
Stoian M. ,,Managementul pensiunilor'' in manual de formare manageriala in turism, vol.2, edit. Psihomedia, Sibiu, 2001, 
Erdeli G., Istrate I. ,, Amenajari turistice'', edit. Universitatii, Bucuresti, 1996, 
Minciu R., Baron P., Neacsu N.. ,,Economia turismului'', Universitatea Independenta ,,Dimitrie Cantemir'', Bucuresti, 1993, 
Postelnicu G. ,,Introducere in teoria si practica turismului'', edit. Dacia, Cluj Napoca, 1997, 
Istrate I., Bran F., Rosu A.G.. ,,Economia turismului si mediul inconjurator'', edit. Economica, Bucuresti, 1996,.
Bran F., Marin D., Simon T. ,,Turismul rural'', edit. Economica, 1997, 
Miron V., Gututui V. ,,Turismul in ariile naturale din RM'', Chisinau, 2005, 
Istrate I., Bran F., Rosu A.G.. ,,Economia turismului si mediul inconjurator'', edit. Economica, Bucuresti, 1998, 
Hanciuc N. ,,Agroturism si dezvoltare durabila, edit. Independenta Economica, 2002, 
Florea S. ,,Potentialul turistic al Republicii Moldova'', Chisinau, 2005, 
Zaharia V. ,,Economia si organizarea serviciilor hoteliere si de alimentatie'', edit. Luminalex, Bucuresti, 2002, 
Glavan V. ,,Turism rural, agroturism, turism durabil, ecoturism'', edit. Economica, 2000, 
Angelescu C., Jula D.. ,,Timpul liber. Conditionari si implicatii economice'', edit. Economica, Bucuresti, 1997, 
Ioncica M., Minciu R., Stanciulescu G.. ,, Economia serviciilor'', edit. Uranus, Bucuresti, 1997, 
Minciu R. ,,A menajarea turistica a teritoriului'', edit. Sylvi, Bucuresti, 1995, 
Albu A.D. ,,Cooperarea economica internationala, tehnici, virtuti, oportunitati'', edit. Expert, Bucuresti, 1998, 
Berbecaru I. ,,Oglinzile viitorului in turism'', edit. Sport-Turism, Bucuresti, 1978,


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!