Promovarea unui Brand prin Intermediul Retelelor Sociale

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE pag 4
Capitolul I Strategii de promovare prin intermediul retelelor sociale pag 6
1.1 Marketing si promovarea on-line pag 8
1.2 Social Media Marketing (SMM) pag 23
Capitolul II Prezentarea companiei Samsung pag 31
2.1 Prezentare generala Samsung pag 31
2.2 Samsung, companie multinationala pag 32
2.3 Activitatea Samsung pe piata din Romania pag 37
2.4 Analiza SWOT a firmei pag 39
Capitolul III Promovarea brandului Samsung prin intermediul retelelor de socializare (studiu de caz) pag 41
3.1 Analiza site-ului Samsung.ro pag 44
3.1.1 Analiza SWOT a site-ului pag 46
3.2 Samsung prin intermediul retelelor sociale pag 48
Capitolul IV Concluzii si propuneri pag 59
BIBLIOGRAFIE pag 61


Extras din licenta Cum descarc?

Introducere
Intr-o era a schimbarilor atat de rapide, precum era digitala, este necesar ca fiecare companie sa isi indrepte privirea catre viitor si sa intuiasca ce schimbari trebuie sa faca pentru a supravietui si prospera. In ultimul deceniu, strategia si practica de marketing au trecut prin schimbari spectaculoase datorita marilor progrese tehnologice, mai ales datorita dezvoltarii incendiare a Internetului. "Parintele" Kotler demonstreaza in cartea sa, ca fara Internet nu se mai poate: "pentru a putea prospera - de fapt, chiar a supravietui - in aceasta noua era digitala, marketerii trebuie sa-si gandeasca strategiile si sa le adapteze la noul mediu al zilei de azi". 
Ca orice teorie, marketing-ul continua sa tina pasul cu dezvoltarile tehnologice. Ca urmare, dupa ce ne-a invadat cu mesaje pe toate canalele traditionale (audiovizual, presa scrisa, evenimente etc.), ataca mai nou si in mediul virtual, in incercarea de a atrage si mai ales, de a retine noi clienti.
Maturizandu-se repede, consumatorul roman este obisnuit sa selecteze media pe care doreste sa o acceseze. Astfel se constata continua schimbare a statutului consumatorilor din cea de "telespectatori" in cea de "navigatori de Internet", fapt ce a dat de gandit companiilor de publicitate, cat si clientilor lor. In aceste conditii marketing-ului traditional nu ii este diminuata deloc importanta, insa se impune dezvoltarea unei noi componente, numita marketing on-line. In acest context, companiile care nu neglijeaza latura lor de marketing, isi propun sa fie prezente cat mai mult pe piata virtuala pentru diverse actiuni care vizeaza fie o lansare de produs, fie intarirea unui brand existent, fie a unui serviciu, fie publicitatea acestora.
Oricare din actiunile de pe Internet genereaza comportamente de marketing pentru ca acesta este de fapt scopul final: cati mai multi oameni sa ajunga la informatie si sa ia o decizie. Costul ridicat al publicitatii traditionale a indreptat pasii multor companii catre Internet. Prin acesta, orice companie isi poate asigura o prezenta neintrerupta, 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an, pentru preturi incomparabil inferioare. In plus, prin aceasta prezenta permanenta, compania isi asigura un serviciu de suport si informare continuu, rapid si eficace catre clienti.
Piata publicitatii on-line este in continua expansiune, "vedetele" fiind retelele sociale. Companiile din Romania au simtit si ele care este noul trend. Atrase de potentialul urias de promovare pe care il ofera Facebook, Twitter, Google sau Yahoo!, companiile si-au dezvoltat stategii care mizeaza pe apropierea de clienti. Chiar daca acum este mode on-line, specialistii recomanda publicitatea multicanal, subliniind ca nu este sanatos pentru ca politica de marketing pe Internet sa o excluda pe cea de tip clasic. Urmatoarea lucrare este destinata intelegerii cat mai profunde a noului fenomen in cadrul activitatii de marketing si exemplificarea acestuia prin analiza aprofundata a brand-ului Samsung, atat pe plan international, cat si pe plan intern.
Nou sau nu, cunoscut sau necunoscut, marketing-ul prin intermediul retelelor sociale bate in pas de defilare pa bulevardul on-line-ului, atragand atat critici, cat si aprecieri. Parerise sunt pro si contra, iar la nivel international, toata lumea discuta despre Social Media Marketing.
Revolutia, sau evolutia social media, poate fi considerata in plina desfasurare, ramanand de aflat care va fi deznodamantul in care nu exista o experienta, nu exista specialisti foarte multi in domeniul marketing-ului prin intermediul social media, iar in fiecare zi, diversi specialisti de talie internationala in Social Media Marketing, publica noi si noi analize, noi si noi modalitati de exploatare optima a noului mediu.


Fisiere in arhiva (1):

  • Promovarea unui Brand prin Intermediul Retelelor Sociale.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!