Promovarea unui Produs Turistic

Extras din licenta Cum descarc?

PROMOVAREA UNUI PRODUS TURISTIC
1.1 MARKETING TURISTIC - GENERALITATI
Cresterea puternica a volumului si diversificarea ofertei turistice a transformat piata turismului international dintr-o piata a vanzatorului intr-o piata a cumparatorului, in aceste conditii cel care decide este cumparatorul de produse turistice, iar organizatorii si prestatorii trebuie sa-si adapteze oferta lor de servicii la gustul clientelei potentiale, pentru a putea asigura comercializarea produsului turistic. Rezulta de aici necesitatea studierii conjuncturii si a tendintelor evolutiei pietei turistice interne si internationale.
Se poate spune ca piata turismului a ajuns din multe puncte de vedere intr-o pozitie similara cu a altor piete de marfuri. Oferta prestatorilor de servicii turistice trebuie sa infrunte deci si concurenta ofertei a numeroase bunuri de consum, care nu au nici o legatura cu turismul, dar care pot constitui uneori o alternativa pentru cumpararea unei calatorii de vacanta.
Tinand cont de specificul pietei turistice si de al vanzarilor in turism, ca si de riscurile mai mari in procesul de cumparare turistica decat cele inregistrate in procesul de cumparare al bunurilor materiale, orice intreprindere turistica indiferent de marime, este interesata in aplicarea tehnicilor de marketing.
Cel care ofera servicii turistice va fi constrans in tot mai mare masura sa-si adapteze oferta la conditiile pietei, sa tina pas cu cerintele mereu in evolutie ale turistului, pentru a avea sanse de reusita in aceste directii.
In consecinta nu se recomanda ,,fabricarea" unui produs turistic, ca dupa aceea sa se caute posibilitati de comercializare a lui pe piata, si se recomanda sa se determine daca exista o cerere reala pe piata apoi, pe baza analizei pietei sa se faca amenajarile necesare in vederea alcatuirii corespunzatoare a produsului turistic.
In aceste conditii se impune aplicarea unor metode de cercetare pentru organizarea dezvoltarea si promovarea diferitelor forme ale turismului. Aceasta necesitate justifica aplicarea principiilor si metodelor de marketing si in industria turismului.
Constituite din prestatii cu caracter material sau servicii unde acestea din urma joaca un rol important, produsele turistice reclama elaborarea unor tehnici si metode specifice de marketing acest fapt determinand si o introducere intarziata a tehnicilor de marketing in turism.
Aparitia si aplicarea conceptiei de marketing la activitatea turistica reprezinta un raspuns la multiplele preocupari create de dezvoltarea activitatii turistice in ansamblul ei de necesitatea de a descoperi noi surse de desfacere in conditiile unei concurente crescande.


Fisiere in arhiva (3):

  • Promovarea unui Produs Turistic
    • Capitol1.doc
    • Capitol2.doc
    • Cuprins.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 10 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!