Promovarea Vanzarilor

Cuprins licenta Cum descarc?

Cap. 1: Promovarea vanzarilor - concept, instrumente si modalitati de implementare
1.1. Locul promovarii vanzarilor in structura activitatii promotionale a organizatiei
1.2. Principalele instrumente si tehnici de promovare a vanzarilor
1.3. Planificarea unei operatiuni de promovare a vanzarilor
Cap. 2: Prezentarea firmei Cabinetul Calin Tatomir
2.1. Rolul serviciilor in dezvoltarea economico-sociala
2.2. Scurt istoric, domeniu de activitate, misiune si obiective
2.3. Prezentarea si evolutia principalilor indicatori econimico-financiari 
Capitolul 3: Comunicarea de marketing a firmei Cabinetul Calin Tatomir
3.1. Produsele si serviciile oferite
3.2. Organizarea si conducerea activitatii de marketing
3.4. Canalele de marketing utilizate
Capitolul 4: Plan de marketing pentru promovarea pensiunii ,,Casa Domneasca"
4.1.Prezentarea conditiilor care determina adoptarea planului de marketing 
4.1.1. Necesitatea programului
4.1.2. Posibilitatea de realizare a programului
4.1.2.1. Analiza SWOT 
4.1.2.2. Analiza mediului extern
4.2. Obiectivele programului
4.3. Continutul programului
4.3.1. Politica de produs
4.3.2. Politica de pret
4.3.3. Politica de distributie 
4.3.4. Politica de promovare
4.4. Bugetul estimativ al programului


Extras din licenta Cum descarc?

Cap. 1: Promovarea vanzarilor - concept, instrumente si modalitati de implementare
Promovarea vanzarilor consta intr-un ansamblu divers de instrumente specifice, majoritatea pe termen scurt, destinate sa stimuleze achizitionarea mai rapida sau intr-un volum mai mare a unor produse sau servicii de catre consumatori sau de catre clienti industriali.
1.1. Locul promovarii vanzarilor in structura activitatii promotionale a organizatiei
In perioada actuala, in care, atat complexitatea ofertei si a ofertantilor, cat si a volumului si structurii nevoilor cresc intr-un ritm alert, pentru producator este foarte important sa comunice posibililor clienti datele necesare, pentru a cunoaste avantajele ce le ofera produsele lui, iar pe de alta parte sa receptioneze reactiile acestora, care sunt surse de informatii pentru activitatea lui viitoare. Comunicarea permanenta intre ofertanti si consumatori, care de regula sunt despartiti spatial si temporar, este o necesitate, deoarece o informare corecta si prompta stimuleaza cererea, o orienteaza catre anumite produse si influenteaza consumul rational, provoaca modificari in mentalitatile si atitudinile posibililor cumparatori, ceea ce se va reflecta in cresterea volumului de bunuri vandute si pe aceasta baza a profitului, ca unic scop al producatorului. Comunicarea "se afla in centrul a tot ceea ce intreprinde firma si este prezenta in toate activitatile acesteia", marketingul modern are la baza ipoteza comunicarii bilaterale eficiente - consumatorii comunica firmelor ce doresc, iar firmele ii informeaza pe consumatori cu tot ceea ce au de vanzare.
In sens larg , comunicarea vizeaza toate variabilele mixului de marketing impreuna cu toate activitatile intreprinderii.
In sens restrans , comunicarea de marketing e considerata o activitate promotionala, legata de vanzarea personala si de masa, in care sunt incluse publicitatea, reclamele, precum si promovarea vanzarilor. Pentru Ph.Kotler comunicarea eficienta a organizatiei depinde de modul in care ea rezolva urmatoarele probleme: daca trebuie sa comunice sau nu, cat si cum sa cheltuiasca pentru comunicare. Raspunsurile la aceste intrebari se obtin in cadrul sistemului de comunicatii in marketing, pe care si-l organizeaza orice firma importanta, sistem ce include ansamblul comunicarilor cu intermediarii, consumatorii, organisme publice separate, dar si intre ele. Pentru ca impactul comunicarii sa fie maxim, intregul mix de marketing al firmei nu numai promovarea, ci si produsul trebuie sa fie coordonat in asa fel, incat, sa se asigure o difuzare completa a informatiei si o receptionare a modului in care acestea sunt apreciate. In concluzie, sistemul de comunicatii de marketing constituie cadrul general in care se desfasoara promovarea (sub mixul promotional) cu cele patru instrumente promotionale: publicitatea, vanzarea personala, promovarea vanzarilor si relatiile publice, care urmaresc prezentarea organizatiei, a produselor si serviciilor sale, sensibilizarea potentialilor clienti si bineinteles cresterea vanzarilor pentru a se obtine un profit mai mare. Promovarea, ca unul din domeniile cele mai empirice ale actiunii marketingului, se exprima in "ansamblul de actiuni si mijloace de informare si atragere a cumparatorilor potentiali catre punctele de vanzare, in vederea satisfacerii nevoilor si dorintelor acestora si implicit a cresterii eficientei economice a activitatii intreprinderii producatoare" 
Promovarea se desfasoara in doua directii principale:
1. promovarea produselor - prin totalitatea mijloacelor si metodelor utilizate in orientarea, informarea potentialilor clienti asupra produselor noi sau imbunatatite, incepand de la ideea de produs nou si pana la lansarea lui pe piata, pentru dezvoltarea unei atitudini pozitive fata de produs.
2. promovarea vanzarilor - prin ansamblul actiunilor si mijloacelor de captare a atentiei potentialilor cumparatori, de catre punctele de vanzare, in scopul impulsionarii vanzarilor. Se realizeaza prin mai multe tipuri de actiuni, denumite mijloace sau forme promotionale, cum ar fi: publicitatea, promovarea directa, relatii publice, marchandising, promovarea vanzarilor, alte actiuni.
Nimeni nu se mai indoieste astazi, de necesitatea promovarii produselor, fapt reflectat in structura mixului de marketing, a carei importanta variabila este promovarea (una din cele 4 componente). Cu cat va fi mai flexibila si novatoare activitatea de promovare, cu atat impactul ei, va fi mai mare pe o piata saturata de mesaje publicitare. Un instrument promotional ce se utilizeaza in ultima vreme cu succes deosebit, este promovarea vanzarilor ce consta in acordarea de stimulente pentru cumpararea imediata, mai ales a produselor standardizate si cu cerere foarte elastica. 
Promovarea vanzarilor consta intr-un ansamblu divers de instrumente specifice, majoritatea pe termen scurt, destinate sa stimuleze achizitionarea mai rapida sau intr-un volum mai mare a unor produse sau servicii de catre consumatori sau de catre clientii industriali (o familie cumpara o camera de laut vederi si primeste gratis o geanta de voiaj) . De obicei, efectele promovarii vanzarii sunt imediate, dar pe o scurta perioada si de aceea nu se prea foloseste singura, ci in combinatie cu celelalte forme de promovare, mai ales cu publicitatea.
In vreme ce publicitatea ofera un motiv de a cumpara, promovarea vanzarilor ofera un stimulent de a cumpara. Promovarea vanzarilor include instrumente de promovare destinate consumatorilor (mostre, cupoane, oferte de returnare a banilor in caz de insatisfactie, reduceri de preturi, cadouri, premii, recompense pentru clientii fidelii, incercari gratuite ale produselor, garanti, demonstratii, concursuri), destinate partenerilor de afaceri (bonificatii la cumparare, bunuri gratuite, avantaje la procurarea marfurilor, reclama in cooperare, bonificatii pentru efectuarea de publicitate si pentru expunerea produselor, sponsorizare, concursuri de vanzari intre angrosisti), si destinate fortei de vanzare (prime, concursuri, intruniri comerciale.


Fisiere in arhiva (1):

  • Promovarea Vanzarilor.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!