Promovarea Vanzarilor in Turism - Studiu de Caz pentru Agentia Micomis Travel Tour Brasov

Cuprins licenta Cum descarc?

CAPITOLUL I
Marketing-baza promovarii 3
1.1. Conceptul si mixul de marketing in domeniul turismului 3
1.2. Marketingul - mix si calitate in turism 5
1.2.1. Politica de produs - definitie, componente, particularitati, strategii de produs in domeniul turismului 6
1.2.2. Politica de distributie - canale de distributie, tipuri de variante strategice utilizate in distributia produsului turistic 7
1.2.3. Politica de pret - componente, metode de stabilire a pretului, strategii de pret 7
1.2.4. Politica de promovare - publicitate, relatii publice, marketingul direct, promovarea vanzarilor 8
1.3. Mediul de marketing al firmei turistice 9
1.3.1. Componentele mediului de marketing 10
1.4. Piata turistica - notiuni de baza si prospectarea pietei turistice 16
1.4.1. Analiza S.W.O.T 17
1.4.2. Analiza cash-flow-ului 18
CAPITOLUL II
Promovarea vanzarilor agentiilor de turism 20
2.1. Agentia de turism 20
2.1.1. Tipologia agentiilor de turism 21
2.1.2. Tipologia retelelor de agentii 25
2.2. Promovarea turistica 26
2.3. Obiectivele promovarii vanzarilor in turism 27
2.4. Reguli privind promovarea vanzarilor 30
2.5. Motivele promovarii vanzarilor in turism 31
2.6. Formele de promovare a vanzarilor in turism 33
2.7. Instrumentele promovarii vanzarilor 36
2.8. Strategii de promovare 36
CAPITOLUL III
Analiza activitatii agentii de turism "Micomis Travel Tour" Brasov 41 
3.1. Prezentarea agentiei "Micomis Travel Tour" 41
3.2. Promovarea produsului ,,Sejur cultural in Franta" in cadrul agentiei de turism "Micomis Travel Tour" Brasov 55
3.2.1. Elaborarea circuitului turistic 55
3.2.2. Programul publicitar ales pentru agentia Micomis Travel Tour Brasov 66
3.2.3. Delimitarea pietelor si a segmentelor de piata vizate 68
3.2.4. Stabilirea temei mesajului publicitar si alegerea tehnicii de promovare 69
3.2.5. Selectionarea materialelor documentare 71
3.2.6 Pregatirea si realizarea campaniei publicitare 71
3.2.7 Elaborarea planului de aparitie pe piata vizata a mesajelor publicitare 72
CONCLUZII 75
BIBLIOGRAFIE 77


Extras din licenta Cum descarc?

Capitolul I
Marketing-baza promovarii
1.1. Conceptul si mixul de marketing in domeniul turismului
Termenul de marketing (de origine anglo-saxona) deriva din participiul trecut al verbului "to market" care inseamna a desfasura o tranzactie pe piata, a vinde. 
Marketingul este un proces social si managerial prin care grupurile si indivizii obtin ceea ce le trebuie si ceea ce doresc prin crearea si schimbarea de produse sau valori cu alte grupuri si indivizi.
Managementul a fost definit si ca o "realizare prin altii a obiectivelor propuse", evident intr-o firma sau intreprindere, ceea ce a atras autorului si unele critici, pentru ca un novice in domeniu ar putea intelege ca "lucrul trebuie facut de altii", adica "trecut altora, deoarece conducatorul nu ar fi vrut sa execute singur". 
In definirea marketingului s-au abordat de-a lungul timpului doua viziuni: viziunea manageriala asupra marketingului si viziunea relationala. Abordarea denumita ,,marketing management" are in vedere procesul de adoptare al deciziilor si de rezolvare a problemelor din perspectiva marketingului axat pe un suport analitic constient din teoria economica, sociologie si statistica. Abordarea manageriala este legata de conceptul de mix - marketing si de o tratare analitica a conducerii de marketing ce presupune secventele analiza, planificare, implementare si control.
Marketing management este procesul de planificare si realizare a conceptiei, pretului, promovarea si distribuirea ideilor, bunurilor si serviciilor, proces care creeaza schimbarile ce satisfac obiectivele indivizilor si organizatiilor. 
Astfel aspectele esentiale ale viziunii de marketing sunt 
- Marketingul este abordat dintr-o perspectiva manageriala, fiind considerata o functie specializata a firmei ce impune planificare si realizare de activitati care au in vedere satisfacerea cerintelor consumatorilor;
- Marketingul este un ansamblu de activitati specifice desfasurate nu numai de producator dar si de catre anumite categorii de intermediari si chiar de catre cumparatori;
- Marketingul are in vedere bunuri, servicii, idei;
- Marketingul creeaza si promoveaza relatia de schimb reciproc avantajoasa;
- Marketingul poate fi promovat de catre persoane si organizatii, indiferent daca urmaresc sau nu sa obtina profit.
Avand in vedere ca relatiile sunt considerate esenta marketingului putem vorbi de marketingul relational care pune accent pe raporturile sau relatiile dintre partile implicate intr-un proces de schimb si in realizarea momentana a tranzactiei in sine. Intr-o lucrare prezentata la Conferinta Anuala a Academiei Europene de Marketing se sublinia ca marketingul consta in stabilirea, mentinerea si intarirea raporturilor cu consumatorii si alti parteneri, avand in vedere un profit, astfel incat obiectivele partilor sa se realizeze. Aceasta se indeplineste prin schimb mutual si indeplinirea promisiunilor. 
Marketingul este privit ca fiind o adevarata lupta, fiind o modalitate de actiune pentru a iesi castigator, campul de batalie fiind considerat piata, obiectivele fiind cucerirea consumatorilor (prin atragerea si satisfacerea cerintelor acestora).
In cadrul activitatii de marketing campul de lupta este reprezentat de piata pe care firma isi va desfasura activitatea iar tinta este reprezentata de consumatori. Consumatorul poate fi considerat elementul central al eforturilor de marketing. Toate activitatile firmei sunt desfasurate luand in considerare consumatorul. Conceptul care sta la baza activitatii de marketing este acela de nevoie umana. O nevoie umana este constientizarea unui sentiment de lipsa, oamenii avand nevoi fizice de baza, nevoi sociale, de apartenenta, nevoi personale, de cunoastere si auto exprimare.


Fisiere in arhiva (3):

  • Promovarea Vanzarilor in Turism - Studiu de Caz pentru Agentia Micomis Travel Tour Brasov
    • 2tema.doc
    • 3cuprins micomis.doc
    • 4proiect micomis.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!