Protecția Consumatorului de Servicii Turistice

Licență
8/10 (1 vot)
Domeniu: Turism
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 40 în total
Cuvinte : 10692
Mărime: 183.64KB (arhivat)
Publicat de: Ivan Cornel Groza
Puncte necesare: 10

Cuprins

  1. INTRODUCERE . 3
  2. CAPITOLUL I. PREZENTAREA GENERALĂ A SOCIETĂŢII . 4
  3. 1.1 Obiectul de activitate . 4
  4. 1.2 Activitatea firmei . 5
  5. 1.3 Structura organizatoricǎ. 5
  6. 1.4 Piata turistica. 9
  7. 1.5 Furnizorii. 11
  8. 1.6 Oferta agentiei Bliss Travel. 11
  9. 1.7 Pozitia fata de concurenta. 12
  10. CAPITOLUL II. ANALIZA ECONOMICO-FINANCIARĂ A FIRMEI . 13
  11. CAPITOLUL III PIATA AGENTIEI. 23
  12. 3.1 Produsul turistic al agenţiei . 23
  13. 3.2 Clientii agentiei Bliss Travel. 25
  14. 3.3 Tariful . 27
  15. 3.4 Promovarea turistica . 29
  16. 3.5 Distributia. 31
  17. CAPITOLUL IV. PROTECTIA CLIENTILOR AGENTIEI BLISS TRAVEL. 32
  18. 4.1 Concepte noi privind calitatea produselor si serviciilor. 32
  19. 4.2 Preocupari pe plan international privind protectia consumatorului . 35
  20. 4.3 Preocupari in Romania privind protectia consumatorului. 36
  21. CONCLUZII . 38
  22. BIBLIOGRAFIE. 40

Extras din licență

INTRODUCERE

Dezvoltarea impetuoasă a turismului în ultimele decenii, ampla lui extindere pe plan naţional şi internaţional, avântul continuu al miş¬cării turistice, care cuprinde azi categorii tot mai largi de oameni de vârste, pregătire şi profesiuni diferite, au determinat ca turismul să reprezinte un fenomen extrem de important al lumii.

Noţiunea de turism trebuie adaptată permanent condiţiilor concrete, acordată schimbărilor în viaţa economică şi socială, confruntată cu activitatea practică. În acest context, turismul reprezintă ansamblul activităţilor, relaţiilor şi măsurilor, generate de organizarea şi desfăşurarea unei călătorii de agrement sau în alte scopuri, precum şi industria care concură la realizarea acesteia, respectiv activitatea agenţiilor de turism, a unităţilor de cazare, de alimentaţie publică, a întreprinderilor de transporturi, a unităţilor prestatoare de servicii către populaţie sau organizaţiilor de specialitate etc.

Analizând multitudinea aspectelor legate atât de complexa mişcare turistică, specialiştii şi cercetătorii cu preocupări în acest domeniu au ajuns la concluzia că turismul, văzut şi înţeles ca o activitate economică, s-a transformat într-o componentă de seamă a economiilor naţionale ale tot mai multor ţări datorită faptului că el, ca orice activitate economică de sine stătătoare, absoarbe un procent important din rândul populaţiei active care lucrează în unităţile cu profil turistic, con¬tribuie la crearea venitului naţional, iar încasările din turismul inter¬naţional au o pondere însemnată în totalul exportului de mărfuri şi servicii al unei ţări.

Lucrarea de faţă este o analiză a activităţii agenţiei de turism BLISS TRAVEL, care impresioneaza prin încercarea de a realiza satisfacţia clienţilor asigurând o gamă completă de servicii turistice de o calitate ireproşabilă.

Mai mult, personalul agenţiei de turism BLISS TRAVEL este hotărât să atragă atenţia clienţilor săi printr-o abordare diferită a ideii de turism bazată pe informare corectă şi consiliere într-o relaţie pe termen lung.

CAPITOLUL I

PREZENTAREA GENERALĂ A SOCIETĂŢII

1.1 Obiectul de activitate

Societatea comercială S.C BLISS INVEST SRL a fost infiinţată in februarie 2006, având ca obiect principal de activitate “turism intern şi internaţional”, activitate desfaşurată prin intermediul agenţiei BLISS TRAVEL.

Obiectul principal de activitate al societăţii se realizează in conformitate cu alineatul 633 care se referă la activitaţile agenţiilor de voiaj şi ale tour – operatorilor, activităţi de asistenţă turistică neclasificate în altă parte, iar activităţile secundare sunt în conformitate cu alineatul 602 : Alte transporturi terestre: 6021 – Alte transporturi de călători pe bază de grafic (intern şi internaţional) şi 6023 – Transporturi terestre de călători ocazionale.

Sediul social al firmei este în Bucureşti, Str. Aleea Câmpul cu Flori Nr .3, Bl. M49, Sc A, et 7, Ap.44, sect. 6, iar durata de funcţionare a societăţii este pe perioadă nedeterminată, cu începere de la data înmatriculării in Registrul Comerţului.

Capitalul social: este fixat la suma de 200 RON, suma eliberatǎ şi atribuită în întregime asociatului unic, d- şoarei Luca Andreea Elena.

Agenţia de turism BLISS TRAVEL este prezentă pe piaţă ca agenţie touroperatoare având licenţa de turism categoria A, nr. 3867/ 2006, fiind înregistrată la Registrul Comerţului : J40/ 1975/08.02.2006 şi având codul unic de înregistrare: RO 18360096.

Scopul activităţii agenţiei este de a promova turismul intern şi internaţional, oferta cuprinzând propuneri atractive de petrecere a vacanţelor, concediilor sau weekend-urilor pentru turiştii individuali şi totodată programe turistice complete pentru grupuri organizate.

Agenţia BLISS TRAVEL practică tarife la limita inferioară, tarife accesibile tuturor turiştilor. Serviciile pe care le oferă în cadrul acestor tarife sunt diversificate. Strategia de viitor implică o îmbunătăţire permanentă a serviciilor la tarife care fac din această unitate un concurent serios pentru celelalte agenţii de turism din Bucureşti.

Echipa agenţiei BLISS TRAVEL este o echipă tânără, dinamică, cu experienţă în domeniul turismului. Serviciile sunt punctul central al strategiei de promovare, iar intenţia este de a provoca exigenţele.

Preview document

Protecția Consumatorului de Servicii Turistice - Pagina 1
Protecția Consumatorului de Servicii Turistice - Pagina 2
Protecția Consumatorului de Servicii Turistice - Pagina 3
Protecția Consumatorului de Servicii Turistice - Pagina 4
Protecția Consumatorului de Servicii Turistice - Pagina 5
Protecția Consumatorului de Servicii Turistice - Pagina 6
Protecția Consumatorului de Servicii Turistice - Pagina 7
Protecția Consumatorului de Servicii Turistice - Pagina 8
Protecția Consumatorului de Servicii Turistice - Pagina 9
Protecția Consumatorului de Servicii Turistice - Pagina 10
Protecția Consumatorului de Servicii Turistice - Pagina 11
Protecția Consumatorului de Servicii Turistice - Pagina 12
Protecția Consumatorului de Servicii Turistice - Pagina 13
Protecția Consumatorului de Servicii Turistice - Pagina 14
Protecția Consumatorului de Servicii Turistice - Pagina 15
Protecția Consumatorului de Servicii Turistice - Pagina 16
Protecția Consumatorului de Servicii Turistice - Pagina 17
Protecția Consumatorului de Servicii Turistice - Pagina 18
Protecția Consumatorului de Servicii Turistice - Pagina 19
Protecția Consumatorului de Servicii Turistice - Pagina 20
Protecția Consumatorului de Servicii Turistice - Pagina 21
Protecția Consumatorului de Servicii Turistice - Pagina 22
Protecția Consumatorului de Servicii Turistice - Pagina 23
Protecția Consumatorului de Servicii Turistice - Pagina 24
Protecția Consumatorului de Servicii Turistice - Pagina 25
Protecția Consumatorului de Servicii Turistice - Pagina 26
Protecția Consumatorului de Servicii Turistice - Pagina 27
Protecția Consumatorului de Servicii Turistice - Pagina 28
Protecția Consumatorului de Servicii Turistice - Pagina 29
Protecția Consumatorului de Servicii Turistice - Pagina 30
Protecția Consumatorului de Servicii Turistice - Pagina 31
Protecția Consumatorului de Servicii Turistice - Pagina 32
Protecția Consumatorului de Servicii Turistice - Pagina 33
Protecția Consumatorului de Servicii Turistice - Pagina 34
Protecția Consumatorului de Servicii Turistice - Pagina 35
Protecția Consumatorului de Servicii Turistice - Pagina 36
Protecția Consumatorului de Servicii Turistice - Pagina 37
Protecția Consumatorului de Servicii Turistice - Pagina 38
Protecția Consumatorului de Servicii Turistice - Pagina 39
Protecția Consumatorului de Servicii Turistice - Pagina 40

Conținut arhivă zip

  • Protectia Consumatorului de Servicii Turistice.doc

Alții au mai descărcat și

Atitudinea Consumatorilor Față de Produsul Turistic European

INTRODUCERE La sfârşitul acestui secol şi mileniu industria turismului a devenit cel mai dinamic sector de activitate şi, în acelaşi timp, cel mai...

Turismul rural în comuna Bran

Turismul rural, ecologic si cultural în comuna Bran Pe baza experienteiternationale si a practicilor întâlnite în ultimii ani, în România sunt...

Serviciile în Turism

Turismul reprezinta astazi, prin continutul si rolul sau, un domeniu distinct de activitate, o componenta de prima importanta a vietii economice...

Hotelurile Hilton

Hilton Hhonors Worldwide : Razboiul loialitatii Hotelurile Hilton privesc cele mai frecvente programe ale oaspetilor ca cel mai important...

Te-ar putea interesa și

Perspective de Integrare a Turismului Românesc în Plan European

CAPITOLUL I TURISMUL ÎN EUROPA – ORIENTARI SI TENDINTE 1.1. Factori de influenta în dezvoltarea turismului Turismul este influentat de o gama...

Propuneri de Investiții pentru Reamenajarea Hotelului Siret - Stațiunea Saturn

Introducere Lucrarea de faţă intitulată ”Propuneri de investiţii pentru reamenajarea hotelului Siret - Staţiunea Saturn” îşi propune să analizeze...

Impactul globalizării serviciilor turistice asupra economiei mondiale - studiu de caz

INTRODUCERE În contextul definirii prin analogie cu comerţul internaţional a unor concepte specifice turismului internaţional şi identificând...

Strategii și Politici de Marketing în Cazul Brandului Turistic Bucovina

Capitolul I PARTICULARITĂŢI ALE MARKETINGULUI ÎN TURISM I.1.Specificul marketingului serviciilor Marketingul s-a dezvoltat ca o disciplină...

Rolul și importanța turismului rural în dezvoltarea generală a turismului românesc

INTRODUCERE Turismul are, pe langa consecintele economice, si o profunda semnificatie socio-umana. Actiunea sa se exercita atat asupra turistilor,...

Protecția consumatorului

CAPITOLUL I OBIECTIVELE PROGRAMELOR DE PROTECTIE A CONSUMATORILOR Campul foarte larg de actiune, in cadrul caruia puterea publica sau diversele...

Protecția consumatorului privind serviciile hoteliere

INTRODUCERE Întâietatea utilizării noţiunii de consumator este disputată între europeni şi nord-americani. Cei din urmă afirmă că preşedintele...

Agenția de turism - agenția Corner Tour SRL

CAPITOLUL I : PREZENTAREA GENERALA A INTREPRINDERII 1.1. Scurt istoric Agentia Corner Tour S.R.L. face parte din categoria tour operatorilor...

Ai nevoie de altceva?