Protecția Consumatorului de Servicii Turistice

Cuprins licență Cum descarc?

INTRODUCERE . 3
CAPITOLUL I. PREZENTAREA GENERALĂ A SOCIETĂŢII . 4
1.1 Obiectul de activitate . 4
1.2 Activitatea firmei . 5
1.3 Structura organizatoricǎ. 5
1.4 Piata turistica. 9
1.5 Furnizorii. 11
1.6 Oferta agentiei Bliss Travel. 11
1.7 Pozitia fata de concurenta. 12 
CAPITOLUL II. ANALIZA ECONOMICO-FINANCIARĂ A FIRMEI . 13
CAPITOLUL III PIATA AGENTIEI. 23
3.1 Produsul turistic al agenţiei . 23
3.2 Clientii agentiei Bliss Travel. 25
3.3 Tariful . 27
3.4 Promovarea turistica . 29
3.5 Distributia. 31
CAPITOLUL IV. PROTECTIA CLIENTILOR AGENTIEI BLISS TRAVEL. 32
4.1 Concepte noi privind calitatea produselor si serviciilor. 32
4.2 Preocupari pe plan international privind protectia consumatorului . 35
4.3 Preocupari in Romania privind protectia consumatorului. 36
CONCLUZII . 38
BIBLIOGRAFIE. 40


Extras din licență Cum descarc?

INTRODUCERE
Dezvoltarea impetuoasă a turismului în ultimele decenii, ampla lui extindere pe plan naţional şi internaţional, avântul continuu al miş¬cării turistice, care cuprinde azi categorii tot mai largi de oameni de vârste, pregătire şi profesiuni diferite, au determinat ca turismul să reprezinte un fenomen extrem de important al lumii.
Noţiunea de turism trebuie adaptată permanent condiţiilor concrete, acordată schimbărilor în viaţa economică şi socială, confruntată cu activitatea practică. În acest context, turismul reprezintă ansamblul activităţilor, relaţiilor şi măsurilor, generate de organizarea şi desfăşurarea unei călătorii de agrement sau în alte scopuri, precum şi industria care concură la realizarea acesteia, respectiv activitatea agenţiilor de turism, a unităţilor de cazare, de alimentaţie publică, a întreprinderilor de transporturi, a unităţilor prestatoare de servicii către populaţie sau organizaţiilor de specialitate etc.
Analizând multitudinea aspectelor legate atât de complexa mişcare turistică, specialiştii şi cercetătorii cu preocupări în acest domeniu au ajuns la concluzia că turismul, văzut şi înţeles ca o activitate economică, s-a transformat într-o componentă de seamă a economiilor naţionale ale tot mai multor ţări datorită faptului că el, ca orice activitate economică de sine stătătoare, absoarbe un procent important din rândul populaţiei active care lucrează în unităţile cu profil turistic, con¬tribuie la crearea venitului naţional, iar încasările din turismul inter¬naţional au o pondere însemnată în totalul exportului de mărfuri şi servicii al unei ţări.
Lucrarea de faţă este o analiză a activităţii agenţiei de turism BLISS TRAVEL, care impresioneaza prin încercarea de a realiza satisfacţia clienţilor asigurând o gamă completă de servicii turistice de o calitate ireproşabilă.
Mai mult, personalul agenţiei de turism BLISS TRAVEL este hotărât să atragă atenţia clienţilor săi printr-o abordare diferită a ideii de turism bazată pe informare corectă şi consiliere într-o relaţie pe termen lung.
CAPITOLUL I
PREZENTAREA GENERALĂ A SOCIETĂŢII
1.1 Obiectul de activitate
Societatea comercială S.C BLISS INVEST SRL a fost infiinţată in februarie 2006, având ca obiect principal de activitate “turism intern şi internaţional”, activitate desfaşurată prin intermediul agenţiei BLISS TRAVEL.
Obiectul principal de activitate al societăţii se realizează in conformitate cu alineatul 633 care se referă la activitaţile agenţiilor de voiaj şi ale tour – operatorilor, activităţi de asistenţă turistică neclasificate în altă parte, iar activităţile secundare sunt în conformitate cu alineatul 602 : Alte transporturi terestre: 6021 – Alte transporturi de călători pe bază de grafic (intern şi internaţional) şi 6023 – Transporturi terestre de călători ocazionale.
Sediul social al firmei este în Bucureşti, Str. Aleea Câmpul cu Flori Nr .3, Bl. M49, Sc A, et 7, Ap.44, sect. 6, iar durata de funcţionare a societăţii este pe perioadă nedeterminată, cu începere de la data înmatriculării in Registrul Comerţului.
Capitalul social: este fixat la suma de 200 RON, suma eliberatǎ şi atribuită în întregime asociatului unic, d- şoarei Luca Andreea Elena.
Agenţia de turism BLISS TRAVEL este prezentă pe piaţă ca agenţie touroperatoare având licenţa de turism categoria A, nr. 3867/ 2006, fiind înregistrată la Registrul Comerţului : J40/ 1975/08.02.2006 şi având codul unic de înregistrare: RO 18360096.
Scopul activităţii agenţiei este de a promova turismul intern şi internaţional, oferta cuprinzând propuneri atractive de petrecere a vacanţelor, concediilor sau weekend-urilor pentru turiştii individuali şi totodată programe turistice complete pentru grupuri organizate.
Agenţia BLISS TRAVEL practică tarife la limita inferioară, tarife accesibile tuturor turiştilor. Serviciile pe care le oferă în cadrul acestor tarife sunt diversificate. Strategia de viitor implică o îmbunătăţire permanentă a serviciilor la tarife care fac din această unitate un concurent serios pentru celelalte agenţii de turism din Bucureşti.
Echipa agenţiei BLISS TRAVEL este o echipă tânără, dinamică, cu experienţă în domeniul turismului. Serviciile sunt punctul central al strategiei de promovare, iar intenţia este de a provoca exigenţele.


Fisiere în arhivă (1):

  • Protectia Consumatorului de Servicii Turistice.doc

Imagini din acest licență Cum descarc?

Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Diploma.ro.


Descarcă această licență cu doar 8€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!