Publicitatea in Cadrul Companiei Dacia

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE pag. 2
CAPITOLUL I : Aspecte Generale Privind Publicitatea 
1.1 Istoria Publicitatii pag 4 
1.2 Istoria Publicitatii In Romania pag 6
1.3 Obiective , Impact , Planificare pag 11
CAPITOLUL II : Perceptia Companiilor Asupra Publicitatii
2.1 Formele Publicitatii pag 22
2.2 Tipuri De Publicitate Utilizate De Companii pag 25
2.3 Implicatiile Marketingului pag 34
CAPITOLUL III : Studiu De Caz La Compania Dacia
3.1 Prezentare Generala A Companiei Dacia pag 38
3.2 Strategie , Obiectiv , Promovare pag 45 
CONCLUZII pag 53
BIBLIOGRAFIE pag 54


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Unde ar fi lumea fara publicitate- Nu ar mai exista companii gigant cu cifre de afaceri astronomice , cu o raspandire globala ci doar mici intreprinzatori cunoscuti pe plan local Publicitatea a adus vanzari din ce in ce mari ,ceea ce a dus la o dezvoltare fara precedent a unor firme ca si Coca-Cola,Pepsi,Adidas sau Xerox ajungandu-se chiar la confundarea numelui firmei cu toate produsele de acel gen. 
Din punctul meu de vedere publicitatea are un rol social foarte bine definit,ea ne ajuta sa ne dam seama care produs e mai potrivit pentru noi si de ce De cealalta parte , din punctul de vedere al companiei,publicitatea are rolul de a prezenta produsul prin avantajele lui competitive in relatie cu altii sau de a crea o nevoie pentru un produs care rezolva o problema sau care creste gradul de confort al utilizatorului.
Publicitatea se ocupa cu promovarea bunurilor,serviciilor,companilor si ideilor,de cele mai multe ori prin mesaje platite.Scopul direct al acestor mesaje este stimulare dorintelor clientilor potentiali,si formarea asociatiilor pozitive in legatura cu produsul , serviciul sau compania promovata , scopul este atins prin folosirea metodelor de manipulare psihologica mai mult sau mai putin subtile.
In opinia mea publicitatea reprezinta o activitate comerciala ce are ca principal obiectiv atragerea consumatorilor si implicit cresterea vanzarilor si al profitului.Pentru unii publicitatea inseamna manipularea consumatorilor iar pentru altii publicitatea se aseamana cu o arta pentru ca nu multi sunt cei care cunosc si folosesc cu adevarat publicitatea.Pentru a avea un impact puternic asupra cumparatorului, publicitatea trebuie sa fie expresiva,originala si in primul rand usor de tinut minte pentru a crea cumparatorului un aer familiar care ofera incredere si siguranta in folosirea acelui produs sau serviciu.
In aceasta lucrare doresc sa arat importanta utilizarii publicitatii la o companie multinationala precum Dacia si sa ofer un exemplu concret de profesionalism cand vine vorba de crearea brandului companiei Dacia detine un sistem complex de realizare a publicitatii folosind toate mediile publicitare cunoscute realizand campanii publicitare eficiente si in acelasi timp avantajoase din punct de vedere al costurilor de realizare.
CAPITOLUL I
ASPECTE GENERALE PRIVIND PUBLICITATEA
1.1 ISTORIA PUBLICITATII
''Publicitatea nu este o stiinta Publicitatea este putere de convingere,iar convingerea este o arta.'' Ca orice arta ,publicitatea are si ea propria istorie , o istorie veche de cateva milenii.
Prima forma de publicitate descoperita de arheologi este firma interioara,s-a constatat ca aceasta se folosea inca din anul 3000 i.e.n,era de obicei un semn pictat foarte impunator pe peretele unei cladiri.Cele mai vechi semne au fost descoperite in ruinele Babilonului , Romei Antice si ale orasului Pompei Peste 500 de ani ,comerciantii egipteni amplasau de-a lungul drumurilor publice bucati de stanca in care erau sculptate diverse mesaje in scopul informarii calatorilor in legatura cu produsele sau serviciile oferite. In perioada anilor 500 i.e.n.,in vechea Roma,mesajele erau pictate pe pereti in scopul promovarii jocurilor publice ,afacerilor locale sau pentru a cheama alegatorii la vot 
Perioada medievala se caracterizeaza prin aparita unor noi forme de publicitate ,simpla dar eficienta ,folosirea asa-numitilor 'strigatori'.Acestia erau cetateni,angajati de catre comercianti ,care laudau prin strigate calitatile marfurilor acestora Mai tarziu ,ei au devenit figuri familiare si pe strazile asezarilor coloniale americane Acesti 'strigatori' sunt predecesorii crainicilor moderni care difuzeaza reclame radio sau TV.
In 1453 Johann Gutenberg a inventat presa tipografica , iar mai tarziu comerciantii incep sa utilizeze mici 'fluturasi' pentru a-si promova produsele Aceste mici bucati de hartie adesea contineau simboluri specifice breslei si de multe ori erau lipite pe zidurile orasului. Aceasta forma de publicitate a fost folosita foarte mult timp ,pana in epoca moderna si s-a caracterizat printr-o flexibilitate deosebita ,afisele putand fi mutate cu usurinta dintr-o zona in alta.


Fisiere in arhiva (1):

  • Publicitatea in Cadrul Companiei Dacia.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!