Publicitatea Online

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE 2
CAPITOLUL I. COMUNICARE ON-LINE VS COMUNICARE OFFLINE 3
1.1. CE ESTE INTERNETUL 3
1.2. PUBLICITATEA PE INTERNET 4
1.2.1. De ce publicitate on-line 4
1.2.2. Avantaje 6
1.2.3. Obstacole 7
1.3.INSTRUMENTE ALE POLITICII DE COMUNICARE PE INTERNET 8
1.3.1. Internetul - noul canal al relatiior publice 8
1.3.2. Promovarea vanzarilor pe internet 9
1.3.3. Marketingul direct 10
1.3.4. Fortele de vanzare 10
1.3.5. Utilizarea marcilor 10
1.3.6. Promovarea prin marketing viral 11
CAPITOLUL II. PIATA PUBLICITATII IN ROMANIA 13
2.1.PIATA PUBLICITATII CLASICE 13
2.1.1. Anuntatori 13
2.1.2. Agentii 14
2.1.3. Mass-media 14
2.1.4. Clientii tinta 14
2.2.PIATA PUBLICITATII ON-LINE 14
2.2.1.Structura publicitatii on-line 14
2.2.2.Evolutia publicitatii on-line in Romania 15
2.2.3.Cyber-consumatorul roman 17
2.2.4.Principalii jucatori pe piata publicitatii on-line 18
CAPITOLUL III. STUDIU DE CAZ: PROMOVAREA COCA-COLA : ON-LINE VS OFFLINE 21
3.1. PIATA BAUTURILOR RACORITOARE 21
3.2. ISTORICUL COCA-COLA 23
3.3. COCA-COLA IN ROMANIA 24
3.4. ISTORICUL PROMOVARII COCA-COLA 25
3.5. PROMOVAREA COCA-COLA ASTAZI 26
3.6. CAMPANII COCA-COLA 27
3.7. AVANTAJELE SI DEZAVANTAJELE PUBLICITATII ON-LINE SI ALE PUBLICITATII OFFLINE 29
3.7.1. Publicitatea on-line 29
3.7.2. Publicitatea offline 30
3.8. CONCLUZII SI RECOMANDARI 32
CONCLUZII FINALE 33
ANEXA 1 35
ANEXA 2 36
ANEXA 3 39
ANEXA 4 40
ANEXA 5 41
ANEXA 6 42
ANEXA 7 43
ANEXA 8 44
BIBLIOGRAFIE 47


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Lucrarea de fata isi propune sa analizeze si sa compare mediul on-line si mediul offline din puncte de vedere al avantajelor si dezavantajelor oferite de acestea ca suport al strategiilor de comunicare si promovare. Accentul cade pe superioritatea si avantajele mediului on-line, importanta publicitatii pe internet fiind in continua crestere.
Promovarea este una din componentele mixului de marketing, una din cele mai importante chiar, deoarece un produs, oricat de bun ar fi, daca nu este adus la cunostinta consumatorilor potentiali, nu se va vinde.
Lucrarea este structurata in trei capitole. Primul capitol, ,,Comunicarea on-line vs comunicarea offline" este un capitol teoretic si defineste internetul, publicitatea pe internet si principalele instrumente utilizate in politica de comunicare pe internet. Al doilea capitol, ,,Piata publicitatii in Romania" este structurat in doua parti; prima parte prezinta piata publicitatii clasice din Romania iar cea de-a doua parte descrie piata publicitatii on-line din Romania. Capitolul trei este un studiu de caz pe strategia de promovare a Coca-Cola, un exemplu de aplicare al strategiei de comunicare atat in mediul on-line cat si in cel clasic. In acest capitol am efectuat analiza comparativa a mediului on-line si a celui offline, iar pe baza acestor analize, am concluzionat ca promovarea in mediul on-line este potrivita pentru brandul Coca-Cola, intrucat publicul tinta al companiei este reprezentat de tineri, care sunt principalii utilizatori de internet. Desi compania nu a acordat o importanta crescuta pomovarii on-line, acest tip de promovare a contribuit foarte mult la imaginea si notorietatea companiei, in concluzie, ar trebui acordata mai multa importanta dezvoltarii componentei on-line a strategiei de promovare.
Am ales ,,Publicitatea on-line" ca tema pentru aceasta lucrare deoarece este un subiect de actualitate. Piata publicitatii pe internet in Romania este inca la inceput dar avanseaza cu pasi repezi si incet, incep sa se vada rezultatele si avantajele acestui nou mediu de comunicare. Odata cu cresterea gradului de penetrare a calculatoarelor si a internetului in Romania, creste si numarul potentialilor clienti ce utilizeaza internetul ca mijloc de informare iar ca urmare a acestor doua tendinte, creste si numarul firmelor care investesc in promovarea on-line. Consider ca mediul on-line prezinta foarte multe avantaje in comparatie cu cel offline, avantaje dintre care se evidentiaza interactivitatea, gradul ridicat de noutate, o foarte buna tintire a segmentelor vizate si costurile reduse.
CAPITOLUL I. COMUNICARE ON-LINE VS COMUNICARE OFFLINE
1.1. Ce este internetul
Din punct de vedere fizic, Internet este un termen folosit pentru a descrie interconectarea mai multor retele de calculatoare intr-un mod ce permite calculatoarelor sa comunice si sa transfere fisiere direct si transparent dintr-o parte a lumii in cealalta. 
Internetul a aparut din dorinta armatei americane de a comunica in cazul unui razboi, iar impulsul a fost nevoia SUA de a raspunde provocarii Uniunii Sovietice care a lansat primul satelit artificial al Pamantului in 1957. Armata americana avea nevoie de o retea flexibila pentru cazul in care legatura ar fi fost intrerupta intr-un punct, informatia sa poata fi redirectionata catre destinatia initiala. In primii ani precursorul Internetului a fost folosit doar in mediile academice si militare. Din 1980 Internetul depaseste granitele Americii, moment in care companiile au inceput sa se implice in dezvoltarea si utilizarea unui nou mod de comunicare si acces la informatii. Astfel, unii oameni de afaceri din SUA, cautand noi mijloace de a ajunge cat mai aproape de consumatori, si-au intors privirile catre Internet si au decis ca merita sa investeasca bani in dezvoltarea si promovarea acestuia. In 1990 un consortiu de companii private a preluat adminstrarea retelei Internet in urma unui acord cu guvernul SUA care prevedea deschiderea Internetului catre activitati comerciale. Economistii si chiar unii informaticieni erau sceptici in privinta viitorului Internetului, considerand aceasta initiativa ca fiind riscanta si neprofitabila. Aceasta atitudine se datora faptului ca Internetul trebuia sa-si gaseasca un loc in mediul foarte concurential al telecomunicatiilor si transmiterii de informatii, mediu dominat de telefonie si televiziune, ambele usor de folosit si avand o larga audienta. In anul 1990 Internetul s-a extins exponential, urmand evolutia marilor inovatii din istoria omenirii. Un deceniu mai tarziu, oamenii obisnuiti au inceput sa foloseasca Internetul pentru orice se baza pe un suport de comunicare - de la mesaje personale la tranzactii comerciale, de la scopuri informationale pana la cumparaturi.
Internetul le asigura atat marketerilor, cat si consumatorilor, posibilitatea unui grad mult mai mare de interactiune si individualizare. In trecut firmele trimiteau mesaje standard, prin mijloace de comunicare standard - reviste, ziare, reclame - fara nici un fel de individualizare sau de interactiune. Astazi, aceleasi firme pot sa trimita mesaje individualizate iar clientii insisi pot sa le individualizeze si mai mult; firmele pot sa dialogheze cu grupuri mult mai numeroase decat in trecut .


Fisiere in arhiva (1):

  • Publicitatea Online.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!