Publicitatea Online

Cuprins licenta Cum descarc?

Introducere 3
Capitolul I. Consideratii teoretice privind publicitatea 5
1.1 Introducere in Publicitate 5
1.2 Functiile publicitatii 7
1.3 Agentia de publicitate 8
1.4 Planificarea in publicitate 13
Capitolul II. Publicitatea in mediul Online 17
2.1 Internetul - Forma moderna de comunicare 17
2.2 Publicitatea pe Internet 22
2.3 Modele de publicitate pe internet 25
2.4 Publicitatea pe Facebook 34
Cap III Studiu de caz : ProTv in mediul online 44
3.1 Prezentare generala 44
3.2 Pagina web 45
3.3 Protv pe Facebook 52
Concluzii 55
Bibliografie 58
Anexe 60


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Traim in secolul vitezei, unde internetul a devenit rapid un un fenomen social mult mediatizat. Acesta a avut si va avea un impact major asupra societatii si viitorului sau. Se bucura de un mare succes, mai ales in randul tinerilor si al adolescentilor oferindu-le acestora exact lucrurile de care au nevoie la aceste varste: posibilitati de exprimare necenzurata, de socializare, de creare de noi prieteni, si de dezvoltarea propriei personalitati. In egala masura Internetul vine si in ajutorul companiilor oferindu-le posibilitatea de a-si prezenta produsele si serviciile catre un public larg cu costuri reduse fata de celelalte mijloace de publicitate.
Scopul lucrarii este acela de a a pune in valoare beneficiile oferite de mediul online, a formelor sale de manifestare precum, si incearcarea de a scoate in evidenta importanta utilizarii acestuia ca mediu de promovare al produselor si serviciilor.
Lucrarea de fata doreste sa evidentieze evolutia publicitatii online de-a lungul timpului, interactivitatea, gradul ridicat de noutate, o foarte buna tintire a segmentelor vizate si costurile reduse.
Am pornit in demersul meu de la o definitie a publicitatii, am trecut prin 
caracteristici si aspecte ale acesteia in lumea contemporana si ale comunicarii prin intermediul internetului. Am analizat mediul online, un mediu dinamic ce se afla in continua schimbare, comunicarea online si caile de transmitere a mesajelor astfel incat acestea sa atinga un public divers si foarte diferit. De asemenea am analizat dimensiunile particulare ale comunicarii online, limitele si dezavantajele acesteia pentru ca apoi sa ajung la o identificare a elementelor, resurselor si instrumentelor care pot fi folosite si aplicate in acest domeniu.
Cu ajutorul materialelor teoretice folosite, precum si cu instrumentele de cercetare am incercat sa evidentiez aspectele pozitive, precum si cele negative ale publicitatii online, din acest motiv am ales ca studiu de caz ProTv, analiza acestuia pe toate formele sale de comunicare in mediul online. Am dorit sa scot in evidenta faptul ca acestia sunt in contact direct cu clientii apeland la folosirea unui site web, precum si a unei paginii de Facebook care in ultimii ani aceasta s-a aflat intr-o continua expansiune datorita numarului din ce in ce mai mare de utilizatori. Facebook-ul ofera posibilitatea agentiilor de publicitate, utilizatorilor obisnuiti sa-si aleaga publicul tinta in functie de: locatie, varsta, gen, cuvinte cheie, educatie, locul de munca, starea relatiei, interese, limbi.
Consider ca aceasta lucrare mi-a fost de ajutor in a intelege mai bine mediul online, si caracteristicile comunicarii online, analiza internetului, a metodelor de cercetare ale acestuia si a instrumentelor de care dispune, mi-au oferit o imagine asupra a ceea ce inseamna publicitatea online.
CAPITOLUL I. CONSIDERATII TEORETICE PRIVIND PUBLICITATEA
1.1 Introducere in Publicitate
In secolul XXI publicitatea joaca un rol foarte important in viata noastra sociala fiind, fara doar si poate, legata de comunicarea de masa. "Publicitatea a imprumutat si adaptat cu success conceptele, teoriile si tehnicile din stiintele sociale si in special din sociologia opiniei publice, psihologie aplicata, antropologie, management, retorica si analiza statistica." 
Daca la inceputurile sale publicitatea se realiza intr-o metoda mai intuitiva , mai mult prin informare, tendinta actuala este aceea de a apela din ce in ce mai mult la cercetarea de specialitate, precum si la abordarile stiintifice. 
Obiectivul publicitatii moderne si postmoderne este de a se transforma mai degraba intr-o investitie, renuntand la hazard, de a aborda consumatorul pe baza unor tehnologii si instrumente de comunicare fundamentate stiintific, bazate pe un concept solid, pe viziune si abordare strategica.
Publicitatea este definita ca fiind "stiinta, afacerea sau profesia crearii si diseminarii mesajelor reclamelor, o institutie sociala care afecteaza viata de zi cu zi a fiecarui individ, o forta care modeleaza cultura de masa, o componenta a activitatii de marketing sau o sursa de informare despre produse, servicii, evenimente sau institutii (companii)." 
Publicitatea este o forma de comunicare de tip persuasiv, avand rolul de a modifica atitudinea receptorilor in scopul achizitiei unor produse sau servicii anume, ale caror calitati anuntate sunt reale. Publicitatea este o forma de comunicare platita, destinata sa influenteze consumatorul in legatura cu activitatea, produsele sau serviciile unei firme, in scopul declansarii actului de achizitie.


Fisiere in arhiva (1):

  • Publicitatea Online.docx

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Bibliografie

1. Balaban Delia Cristina -"Publicitatea de la planificarea strategica la implementarea media" Ed Polirom, Iasi, 2000
2. Balaban Delia Cristina, Iancu Ioana, Radu Meza -,,Pr,Publicitate si New Media", Ed.Tritonic, 2009
3. Cismaru Diana Maria - ,,Comunicarea de masa in spatiul online" Ed.Tritonic , Bucuresti, 2012
4. Cretu Alina, Peptan Elena -" Elemente de analiza a datelor si marketing mass-media", Editura ASE, Bucuresti, 2004
5. Dindire Laura, Munteanu Cristina, Rusu Luminita, Pantelica Cristina - ,,Mass-media structuri, tipologii, conexiuni" Ed. Independenta Economica , Pitesti, 2005
6. Dindire Laura - " Promovarea afacerilor economice - o abordare sistematica", Ed. Universitara, Bucuresti 2011
7. Drewniany L. Bonnie -"Strategia creativa in publicitate" Ed. Polirom, Iasi 2009
8. Dr. Puiu Ovidiu, Dr. Moarcas Octavian Moarcas ,Dr Nicolescu Constantin, Dr Merozan Cristian - ,,Tehnici Promotionale" Ed.Independenta Economica, Pitesti, 2001
9. Gay Richard , Charlesworth Alan, Dr.Rita Esen - ,,Marketing Online" Ed.All 2009
10. Grigore Bogdan, Veghes Ruff Iulian - ,, Relatii Publice si Publicitatea Online" Ed.Polirom, Iasi, 2003 
11. Grosseck Gabriela Grosseck - "Marketing si comunicare pe internet" Editura Lumen, Iasi 2006
12. Lane W.Ronald, Russel J.Thomas - ,,Manual de Publicitate" Ed. Teora, Bucuresti, 2003 
13. Moldoveanu Maria, Miron Dorina - Psihologia reclamei, Publicitate in afaceri Ed. Libra, Bucuresti 1995
14. Petre Dan, Nicola Mihaela- ,,Publicitate" Ed.SNSPA , Bucuresti, 2001
15. Petre Dan , Nicola Mihaela - "Introducere in publicitate" - Ed. Comunicare 2004
16. Petrescu Dacinina Crina- ,,Creativitate si Investigare in publicitate" Ed. Carpatica, Cluj, 2002
17. Popa Dorin-"Comunicare si Publicitate" Ed.Tritonic, Bucuresti 2005, 
18. Puiu Alexandru- ,,Management in afacerile economice, Vol I" Ed. Independenta Economica, Pitesti 2008
19. Velea Lucian -"Viata pe Internet" Ed. Edusoft, Iasi, 2007
20. http://www.internetworldstats.com
21. http://www.iab.net
22. http://www.gmail.com
23. http://www.facebook.com
24. http://www.luxurydaily.com
25. http://dixonadvertorials.wordpress.com
26. http://en.wikipedia.org
27. http://underclick.ro
28. http://www.promovarefacebook.ro
29. http://facebrands.ro
30. http://www.cni.org
31. http://socialbakers.com
32. http://protv.ro


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!