Puntea din spate a unui tractor case UH

Cuprins licență Cum descarc?

CAPITOLUL 1. GENERALITĂȚI DESPRE TRACTOARE
1.1. ISTORIA TRACTOARELOR. 6
1.2. ISTORIA TRACTOARELOR ÎN ROMÂNIA. 7
1.3. ISTORICUL DEZVOLTĂRII TRACTOARELOR AGRICOLE. 1
1.4. ROLUL ȘI IMPORTANȚA TRACTOARELOR AGRICOLE. 13
1.5. CLASIFICAREA TRACTOARELOR AGRICOLE. 14
1.6. STADIUL ACTUAL ÎN DOMENIUL CONSTRUCȚIEI ȘI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI AL TRACTOARELOR AGRICOLE. 16
1.7. TENDINȚE ÎN CONSTRUCȚIA DE TRACTOARE AGRICOLE. 20
CAPITOLUL 2. TRANSMISIILE TRACTOARELOR
2.1. ASPECTE GENERALE PRIVIND TRANSMISIA TRACTOARELOR. 21
2.1.1. ROLUL ȘI CLASIFICAREA TRANSMISIILOR TRACTOARELOR. 21
2.1.2. SCHEME CINEMATICE ALE TRANSMISIILOR MECANICE ÎN TREPTE. 22
2.2. TRANSMISIILE MECANICE ALE TRACTOARELOR 4X2. 25
2.3. TRANSMISIILE MECANICE ALE TRACTOARELOR PE ȘENILE. 29
2.4. DETERMINAREA REGIMULUI DE CALCUL LA SOLICITĂRI STATICE. 30
2.5. TRANSMISIA CARDANICĂ. 33
2.6 TRANSMISIA CENTRALA. 34
2.7. TRANSMISIA FINALĂ A TRACTOARELOR PE ROȚI. 35
2.8. CALCULUL DE TRACȚIUNE AL TRACTORULUI. 40
2.9. CALCULUL RAȚIEI PROGRESIEI GEOMETRICE PENTRU DETERMINAREA VITEZELOR TRACTORULUI. 43
2.10. DETERMINAREA GREUTĂȚII TRACTORULUI. 45
2.11. GREUTATEA DE EXPLOATARE. 46
2.12. DETERMINAREA FORȚEI DE TRACȚIUNE LA CELELALTE TREPTE DIN CUTIA DE VITEZE. 47
2.13. TRASAREA CARACTERISTICII TEORETICE DE TRACȚIUNE. 49
2.14. DETERMINAREA CONSUMULUI SPECIFIC DE ENERGIE. 50
CAPITOLUL 3. CALCULUL REDUCTORULUI CUTIEI DE VITEZE
3.1. ALEGEREA SCHEMEI CONSTRUCTIVE. 52
3.2. DETERMINAREA MOMENTULUI DE CALCUL. 52
3.3. DETERMINAREA NUMĂRULUI DE DINȚI AI ROȚILOR DIN COMPONENȚA TRACTORULUI. 53
3.4. CALCULUL GEOMETRIC AL REDUCTORULUI. 53
CAPITOLUL 4. CALCULUI TRANSMISIEI FINALE
4.1. ALEGEREA SCHEMEI CINEMATICE. 59
4.2. DETERMINAREA MOMENTULUI DE CALCUL. 59
4.3. CALCULUL GEOMETRIC AL ANGRENAJULUI. 60
4.4. DETERMINAREA FORȚELOR DIN ANGRENAJ. 62
4.5. ROLUL ȘI CLASIFICAREA TRANSMISIILOR FINALE. 63
4.6. TRANSMISIA FINALĂ A TRACTOARELOR PE ROȚI. 64
4.7. REGIMUL DE CALCUL AL TRANSMISIILOR FINALE UTILIZATE LA TRACTOARELE PE ROȚI. 70
CAPITOLUL 5. DIFERENŢIALUL TRACTORULUI
5.1. DIFERENȚIALUL TRACTOARELOR PE ROȚI. 74
5.2. CONSTRUCȚIA ȘI FUNCȚIONAREA DIFERENȚIALULUI. 74
5.3. SISTEME DE BLOCARE A DIFERENȚIALULUI. 77
5.4. REGIMUL DE CALCUL AL DIFERENȚIALULUI. 80
5.5. DIFERENȚIALELE AUTOBLOCABILE CU DISCURI DE FRICȚIUNE. 83
5.5.1. CLASIFICAREA DIFERENȚIALELOR AUTOBLOCABILE CU DISCURI DE FRICȚIUNE. 83
5.5.2 DETERMINAREA MOMENTELOR DE TORSIUNE LA CEI DOI ARBORI PLANETARI, ÎN CAZUL DIFERENȚIALELOR CU FRECARE MĂRITĂ. COEFICIENTUL DE BLOCARE. 83
CAPITOLUL 6. STUDIU ASUPRA PRIZELOR DE PUTERE ALE TRACTOARELOR
6.1. ROLUL ŞI CLASIFICAREA PRIZELOR DE PUTERE 85
6.2. PARAMETRII CONSTRUCTIVI ŞI FUNCŢIONALI AI PRIZELOR DE PUTERE 92
6.3. CALCULUL REDUCTORULUI PRIZEI DE PUTERE 95
6.3.1. ALEGEREA SCHEMEI CONSTRUCTIVE A REDUCTORULUI PRIZEI DE PUTERE 95
6.3.2. DETERMINAREA RAPOARTELOR DE TRANSMITERE ALE REDUCTORULUI PRIZEI DE PUTERE. 96
6.3.3. CALCULUL DE PREDIMENSIONARE . 97
6.3.4. CALCULUL DE DIMENSIONARE SI VERIFICARE. 102
6.3.5. CALCULUL ELEMENTELOR DE CONTROL SI ALEGEREA ABATERILOR SI TOLERANTELOR TEHNOLOGICE . 102
6.3.6. ELEMENTELE GEOMETRICE ALE ROŢILOR DINŢATE. 104
6.3.7. STABILIREA NUMARULUI DE DINTI AL ROTILOR PENTRU CELELALTE TREPTE . 106
6.3.8. CALCULUL GEOMETRIC AL ROTILOR DINTATE ALE CUTIEI DE VITEZE LA CELELALTE TREPTE . 108
6.4. CALCULUL LATIMILOR ROTILOR DINTATE SI DETERMINAREA FORTELOR DIN ANGRENAJE . 113
6.4.1 DETERMINAREA LATIMILOR ROTILOR. 113
6.4.2. DETERMINAREA FORTELOR DIN ANGRENAJE. 114
6.5. CALCULUL DE VERIFICARE A DINTILOR. 116
6.6. CALCULUL ARBORILOR REDUCTORULUI PRIZEI DE PUTERE. 118
6.7. CALCULUL REACTIUNILOR DIN LAGARE. 118
6.7.1. DIMENSIONAREA ARBORILOR DIN CONDITIA DE REZISTENTA LA INCOVOIERE SI TORSIUNE. 122
6.7.2. CALCULUL DE RIGIDITATE. 125
CAPITOLUL 7. CARACTERISTICI TEHNICE ALE TRACTORULUI CASE IH JX 80. 128
BIBLIOGRAFIE.
WEBGRAFIE. 130 130


Extras din licență Cum descarc?

Capitulul 1. GENERALITATI DESPRE TRACTOARE
1.1. ISTORIA TRACTOARELOR
Fig. 1.1. Tractor cu aburi autopropulsat [1]
Originea cuvântului tractor vine din limba latină („tractare”, „a trage”). Primul tractor a fost cu aburi, iar de-a lungul timpului a fost perfecționat și folosit în agricultura, construcții, și alte domenii. 
1849 - A fost construit primul vehicul autopropulsat utiliza în agricultură, înzestrat cu motor cu aburi.
1876 - Germanul Nicolaus Otto construiește motorul cu ardere internă.
1891 - John Freelich construiește primul tractor echipat cu un motor Otto. Este prima mașină care incorporează elementele esențiale ale unui tractor: motor cu combustie interna, transmisie, ambreiaj, inversor de direcție, bara de tracțiune.
1900 - Se introduce termenul de "tractor". Acesta se referea la un motor de vehicul autopropulsat, cu petrol, brevetat de H. Edward, din Chicago. Termenul s-a generalizat si este folosit in toate tarile de lim6.3.3.ba engleza, latina si slava. Americanul Benjamin Holt construiește primul tractor cu motor cu ardere interna care va fi livrat in serie abia in 1912.
1908 - Se fac primele încercări ale tractoarelor la Târgul Industrial de la Winnipeg, Canada.
1912 - Societatea Hanomag din Hanovra-Linden, Germania, își îndreaptă activitatea spre mecanizarea agriculturii printr-un tractor de arat greu. Profitând de experiența câștigata din construcția de tehnica de lupta, construiește in anul 1919 un tractor cu transmisie pe lanțuri cu motor de 20CP.
1917 - Uzinele Ford din S.U.A. demarează construcția de tractoare ca ramura a industriei.
1920 - Constituie începutul perioadei tractoarelor polivalente. Tractorul acestor ani poseda cea mai mare parte a caracteristicilor tractoarelor actuale: piesele supuse uzurii sunt interschimbabile, ungere forțată, transmisie cu baie de ulei, cutie de viteze cu mai multe trepte, tensiune înalta pentru aprindere, răcirea motorului cu apa, filtru pentru aer, lagăre antifricțiune, priza de putere, motoare cu turație ridicata, frâna, mecanism de direcție etc.
1932 - Rotile cu pneuri sunt utilizate in locul roților cu pinteni, aceasta modificare fiind impusa de folosirea tractoarelor si la transportul pe drumurile publice. Firma Firestone aplica pe un tractor "Allis Chalmers" model U 1929, pneuri care sunt cunoscute si astăzi. Ideea a avut un succes rapid, astfel ca in 1935, 14% din producția mondiala de tractoare era echipata cu anvelope. In 1940 acestea reprezentau 85% iar in 1950, 100%.
1935 - Firma Case pune la punct primele dispozitive hidraulice pentru utilaje purtate.
1938 - Firma Case prezintă dispozitivul de ridicare cu acţionare hidraulica.
1941 - Firma Ferguson utilizează mecanismul de ridicare in 3 puncte la ridicarea hidraulica controlata.
1.2. ISTORIA TRACTOARELOR IN ROMANIA
Fig.1.2.Primul tractor romanesc (IAR – 22). [2]
Primul tractor românesc s-a numit IAR-22 şi a fost realizat la 26 noiembrie 1946 la fostele uzine IAR, devenite “Tractorul”, din Braşov. În primul an de fabricație, 1947 s-au construit 280 de tractoare, iar in timp, capacitatea de producție a crescut la cca 60.000 bucăți/an, în vremurile bune când fabricația de tractoare s-a extins şi la Craiova, Miercurea-Ciuc, Timişoara şi Codlea.
În anul 1951 a început fabricația în serie a tractorului pe şenile KD-35 cu destinație generală, care realiza cinci viteze pentru mersul înainte cuprinse între 3,81 şi 9,11 km/h şi era echipat cu un motor Diesel în patru timpi cu puterea de 37 CP la 1400 rot/min.
În anul 1955 a început fabricația tractorului Universal-2 (U-2) pe roti, echipat cu acelaşi motor D-35 al tractoarelor KD-35, realiza cinci viteze de mers înainte cuprinse între 4,56 şi 12,95 Km/h, având un domeniu de utilizare mai larg. 
Ulterior s-a trecut la fabricarea tractorului U-26, U-27, U-29, U-450, cu priză de putere semi-independentă şi instalație hidraulică pentru acționarea diferitelor maşini agricole purtate şi remorcate, aceste tractoare realizau 10 viteze de mers înainte, cuprinse în intervalul 2,83-22,40 km/h şi erau echipate cu motor Diesel de 45 CP la turația de 1500 rot/min.
Un pas important în dezvoltarea industriei româneşti de tractoare l-a constituit trecerea în anul 1963 la fabricarea în serie a tractoarelor pe roti U-650 cu varianta U-651 (cu patru roti motoare), destinate să execute majoritatea lucrărilor agricole, inclusiv lucrările de întreținere a culturilor prăşitoare, precum şi lucrările de transport. Aceste tractoare au fost echipate cu motor Diesel (D-103) cu injecție directă şi pornire electrică, cu puterea de 65 CP la turația de 1800 rot/min, dezvoltând 10 viteze de mers înainte cuprinse între 2,58-26,94 km/h. În prezent aceste tractoare se produc în variante modernizate U-650M (fig. 1.1), U-651M, U-650 super şi U-650 DT super, echipate cu motor Diesel D-110.
În perioada 1963-1968 s-a început fabricația altor tipuri de tractoare cum ar fi: S-1300 tractor pe şenile cu putere de 130 CP ( anul 1963); S-650 tractor pe şenile echipat cu motor D-104 (anul 1965), în prezent se produc variante modernizate S-651 LS şi IF-650 E;


Fisiere în arhivă (1):

  • Puntea din Spate a unui Tractor Case UH.docx

Imagini din acest licență Cum descarc?

Bibliografie

1. Ionescu E.,Câmpian V., Popescu S., Pereş Gh. (1979): Tractoare și automobile, Dinamica şi economicitatea tractoarelor şi automobilelor (I) UniversitateaTransilvania din Braşov.
2. Şandru A., Popescu S., Cristea I., Neculăiasa V. (1983): Exploatarea utilajelor agricole, Editura Didactică şi Pedagogică, Bucureşti.
3. Şandru A., Neagu V. (2005): Tehnici de investigare a tractoareloragricole, Editura orizonturi Universitare, Timişoara.
4. Tecuşan N., Ionescu E., (1981) : Tractoare si Automobile Ediția I, Editura Didactica şi Pedagogică, Bucureşti.
5. Tecuşan N., Ionescu E. (1982) : Tractoare si Automobile Ediția a II-a, Editura Didactica şi Pedagogică, Bucureşti.
6. Niţescu Gh., Năstăsoiu St., Popescu S. (1974) : Tractoare, Ediţia a II-a revăzută şi completată, Editura Didactică şi Pedagogică, Bucureşti.
7. Năstăsoiu St., Andreescu Cr., Popescu S., Frăţilă Gh., Cristea D. (1983) : Tractoare, Editura Didactică şi Pedagogică, Bucureşti.
8. Ionescu E., Pădureanu V., Năstăsoiu M. (1998) : Curs general de masini. Îndrumar de laborator, Universitatea Transilvania, Braşov
9. Năstăsoiu M., Pădureanu V. (1999) : Tractoare, Transmisii ale tractoarelor. Editura Universităţii Transilvania, Braşov
10. Untaru M., Campian V., Ionescu E., Seitz N., Soare I (1975). : Automobile. Editura Didacticã şi Pedagogicã, Bucureşti.
WEBGRAFIE
1. http://robertwilliamsofbrooklyn.blogspot.ro/2012_12_01_archive.html
2. http://romaniancars.blogspot.ro/2012_08_01_archive.html
3. http://www.climatehnic.ro/special/12.html
4. http://vladimirrosulescu-istorie.blogspot.ro/2012/09/tractorul-romanesc.html
5. http://www.ya-fermer.ru/osnovnye-chasti-traktora
6. http://trekkermix.blogspot.ro/2011/05/spionagefoto-nieuwe-john-deere-6r6210r.html
7. Curs - Pădureanu V. „Dinamica tractoarelor agricole”
8. https://www.youtube.com/watch?v=X91sqYb1x_w
9. http://www.autosaga.ro/lectia-auto/diferentialul-autoblocant-diferentialul-torsen-cuplajul-haldex.html
10. http://www.mis-dibujos-favoritos.com/Dibujos/Color/Vehiculos/Tractor/4
11. http://www.caseih.com/fr_fr/Produits/Tracteurs/Documents/Brochure/BrochureMaxxumfinal.pdf


Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Diploma.ro.


Descarcă această licență cu doar 9€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!