Redbull - Lansarea unui Produs Nou

Cuprins licență Cum descarc?

Introducere.4
CAPITOLUL I
MARKETING ȘI ROLUL LUI ÎN CADRUL FIRMEI.6
1.1 Funϲţiilе întrеprindеrii mοdеrnе.6
1.2 Мɑrkеtingul funϲţiе intеgrɑtοɑrе ɑ întrеprindеrii.10
1.3 Меdiul dе mɑrkеting.12
1.4 Plɑnifiϲɑrеɑ ѕtrɑtеgiϲă dе mɑrkеting.16
СΑΡΙΤОLUL ΙI
ΡRЕΖЕΝΤΑRЕΑ СΑDRULUΙ СОΝСЕΡΤUΑL ΡRОΡUЅ.22
2.1 Αtіtudіnіlе.22
2.2 Ιnfluеnțеlе ѕοсіɑlе.28
2.3 Μοdеlɑrеɑ рrοсеѕuluі dесіzіеі dе сumрărɑrе.36
CAPITOLUL III
LANSAREA UNUI PRODUS NOU RED BULL.40
Concluzii.49
Bibliografie.51


Extras din licență Cum descarc?

Introducere
Se spune ca e inutil să opreşti scurgerea timpului şi că cel mai bine este să înveţi să mergi în aceeaşi direcţie cu el. Succesul deplin nu este asigurat atunci când priveşti dinspre tine spre ceea ce e în jurul tău, ci atunci când priveşi dinspre mediul în care exişti şi acţionezi către eul tău. Într-un mod asemănator funcţionează şi sistemul economic, cu toate componentele acestuia: pentru a-şi asigura succesul firmele au nevoie de o viziune asupra activitaţii lor orientată din exterior către interior. Dacă firma poate întelege schimbarile care intervin permanent în cadrul mediului în care operează, atunci va putea profita din plin de eventualele ocazii favorabile ale pieţei, cu condiţia să se axeze pe reacţia la timp.
În societatea contemporană, bazată pe schimbări rapide de mediu, rolul
marketingului pentru succesul oricarei organizaţii este hotarâtor. Astazi, marketingul nu trebuie privit ca vânzare si obţinerea unui profit cât mai mare pe termen scurt, ci ca
satisfacere superioara a nevoilor consumatorilor care va duce inevitabil la maximizarea eficienţei economice a firmei. În acest studiu se va realiza o definire si o clarificare a ceea ce se înţelege prin termenul de marketing, dar si a altor concepte de baza în marketing. 
Pentru a avea succesul dorit pe piaţă, înainte de lansarea unui produs, trebuie să analizezi piaţa actuală, săobservi care sunt dorinţele şi aşteptările consumatorului şi apoi să decizi în ce privință şi cum vei acţiona. Studierea tuturor componentelor care alcătuiesc piaţa şi factorii care îl influienţează ajută întreprinderea la stabilirea unor obiective şi abilităţi realizabile prin intermediul utilizării diferitelor instrumente şi strategii.
Pregătirea pieţei pentru produsul lansat urmăreşte crearea unui climat de interes, curiozitate şi răbdare, principalul element de acţiune fiind publicitatea împreuna cu alte modalităţi de pregătire: magazine de prezentare, pavilioane de monster, expoziţii, mede rotunde, campanii de prezentare, reclame, autovizuale.
Lansarea pe piaţă a unei firme reprezintă un element important şi constituie deopotrivă o anvergură şi un angajament care implică o multitudine de decizii tactice şi operative, transpunerea unei strategii, asigurarea mijloacelor necesare care să asigure obţinerea unui avantaj competitiv prin care produsul să fie remarcat şi apreciat de client.
Un factor important în acest proces lung de decizii , acţiuni, resurse şi interese privind demarareaprodusului este ocupat de strategia de marketing a firmei. Cu ajutorul acestui instrument managerial se trasează principalele direcţii ale rolului firmei în mediul în care acesta îşi va desfăşura activitatea şi atingerea obiectivelor sale.
Pentru a reusi sau pur şi simplu pentru a supravieţui firmele au nevoie de o nouă filozofie. Pentru a caştiga pe pieţele de astăzi, acestea trebuie să se orienteze pe client astfel fiind necesar ca ele să ofere o valoare superioară consumatorilor vizaţi. Firmele trebuie să devină conştiente de necesitatea creării clientelei şi nu doar a creării produsului, drept urmare trebuie să se preocupe de ingineria pieţei şi apoi de ingineria produsului.
Din punct de vedere al marketingului, firmele obţin un avantaj concurenţial venind cu oferte care satisfac nevoile consumatorilorvizaţi într-o măsură mai mare decât ofertele concurenţilor. Acest avantaj se poate obţine prin furnizarea unei valori mai mari pentru client (adică prin practicarea unor preţuri mai mici decât cele ale concurenţilor sau prin oferirea mai multor avantaje care justifică preţurile mărite).
Principala activitate de comunicare a firmei este mixul promoţional, programul comunicaţiilor de marketingce constă în combinaţia specifică a instrumentelor de publicitate, vânzarea personală, promovareavânzărilor şi relaţiilor publice, utilizate de aceasta pentru a-şi îndeplini obiectivele de marketingşi publicitate”.
Pentru ca impactul comunicării să fie maxim, întregul mix de marketing al firmei, nu numai promovarea, ci şiprodusul trebuie să fie coordonat în aşa fel, încât să se asigure o difuzare completă a informaţiei şi o recepţionare a modului în care acestea sunt apreciate.
Implementarea strategiei de marketing este un proces dificil, ce se realizează printr-un complex de acţiuni practice, ce reflectă viziunea organizaţiei cu privire la modalităţile concrete de atingere a obiectivelor stabilite, concentrată în noţiunea de mix de marketing.
Strategia de marketing, componentă a politicii de marketing, include mijloacele pe care firma urmează să le utilizeze în vederea realizării obiectivelor de piaţă pe care şi le-a propus, în concordanţă cu coordonatele generale ale politicii de marketing.
Strategia de marketing poate fi elaborată în diverse momente şi cu diverse ocazii: în cazul lansării pe piaţă a unui nou produs, odată cu fundamentarea programelor, planurilor sau bugetelor firmei etc. Specialiştii recomandă elaborarea, la nivelul firmei, a unui set de strategii de marketing, set care să includă şi strategii “de rezervă“, pe care firma să le poata aplica în situaţiile de criză, în situaţiile neprevăzute.
Toată analiza noii revoluţii industriale ce caracterizează finalul secolului nostru se sprijină de fapt pe un singur cuvânt: nou. Lucrăm cu ramuri industriale, tehnologii şi materiale noi, creem produse noi, după o concepţie nouă, produse care să răspundă gustului fiecăruia şi care să îndeplinească funcţii noi, din ce în ce mai sofisticate, reorganizăm firma pe baze noi, care să răspundă nevoilor de protecţie a mediului. Cuvântul ’’nou’ a dobândit în ultimele decenii ceva magic. La ora actuală, nevoia de inspiraţie (inovare, creativitate) este din ce în ce mai mare, tendinţă care va creşte de altfel în viitorii ani în defavoarea muncii de rutină.


Fisiere în arhivă (1):

  • Redbull - Lansarea unui Produs Nou.doc

Imagini din acest licență Cum descarc?

Bibliografie

1. Fr.W.Taylor, Principies d’organisations scientifique, republicata sub titlului: La direction scientifique des entreprises, Edision Dunod, Paris, 1957.
2. Henri Fayol, Administrations industrielle et generale, 1916, republicata în Edition Dunod, Paris, 1956.
3. Peter Drucker, La pratique de la direction des entreprises, Editions d’Organisation, Paris, 1957.
4. F.Nepveau-Nivelle, Conquete des marches, Edis ion Dunod, Paris, 1964.
5. J.P.Simeray, La structure de l’entreprise, Entreprise moderne, Paris, 1966
6. J.O.Shanghnessy, L’organisation des entreprises, Edision Dunod, Paris, 1968
7. P.Racape, Économie et gestion de l’entreprise, Edision Sirey, 1967.
8. J.Aubert-Krier, Gestion de l 'entreprise, P.U.F., Paris, 1966.
9. Ovidiu Nicolescu s.a., Management, Editura Didactica si Pedagogica, Bucuresti, 1992.
10. Blythe,Jim-„Comportamentul consumatorului, Strategii si tactici ‚ Atragerea clientelei, Reactia consumatorului” , Ed TEORA, Bucuresti , 1998, pag 89;
11. Catoiu, Iacob , Teodorescu , Nicolae –„Comportamentul Consumatorului”, Ed Economica , Bucuresti , 1997, pag 102;
12. Blythe,Jim-„Comportamentul consumatorului, Strategii si tactici ‚ Atragerea clientelei, Reactia consumatorului” , Ed TEORA, Bucuresti , 1998, pag. 94;
13. Manolica, A., " Comportamentul Consumatorului", note de curs, Cap. 1, p. 19;
14. Prutianu, S.,Caluschi, C., Munteanu, C., "Inteligenta Marketing Plus", Ed. Teora, Iasi, 2002, p. 386.


Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Diploma.ro.


Descarcă această licență cu doar 8€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!