Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România

Licență
9/10 (1 vot)
Domeniu: Alte domenii
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 53 în total
Cuvinte : 13936
Mărime: 1.43MB (arhivat)
Publicat de: Gabi S.
Puncte necesare: 9
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Alexandru Burda
Facultatea de Management Turistic si Comercial
Universitatea Crestina "Dimitrie Cantemir", Bucuresti

Cuprins

  1. INTRODUCERE 4
  2. CAPITOLUL I 6
  3. CARACTERIZAREA CALITĂȚII VOPSELEI LAVABILE DE INTERIOR 6
  4. 1.1 DEFINIREA SI OBȚINEREA VOPSELEI LAVABILE DE INTERIOR 6
  5. 1.1.1 Definirea vopselei lavabile de interior 6
  6. 1.1.2 Modul de obținere al vopselei lavabile de interior 7
  7. 1.2 CARACTERISTICI DE CALITATE ALE VOPSELEI LAVABILE DE INTERIOR 10
  8. 1.3 AMBALAREA, ETICHETAREA, TERMUL DE VALABILITATE ȘI CONDIȚIA DE PĂSTRARE A VOPSELEI LAVABILE DE INTERIOR 12
  9. 1.3.1 Ambalarea vopselei lavabile 12
  10. 1.3.2 Etichetarea vopselei lavabile 14
  11. 1.3.3 Termenul de valabilitate și condiția de păstrare 15
  12. CAPITOLUL II 16
  13. PIATA VOPSELELOR LAVABILE DE INTERIOR DIN ROMÂNIA 16
  14. 2.1 PREZENTAREA CARACTERISTICILOR GENERALE ALE PIEȚEI 16
  15. 2.2 PRODUCĂTORII DE VOPSEA LAVABILĂ DE INTERIOR DIN ROMÂNIA 19
  16. 2.2.1 Fabryo Corporation 19
  17. 2.2.2 Policolor 21
  18. 2.2.3 Kober 22
  19. 2.2.4 Deutek 23
  20. 2.2.5 Sarcom 24
  21. ANALIZA COMPARATIVĂ A CALITAȚII PRODUSULUI „VOPSEA LAVABILĂ” 26
  22. 3.1. METODOLOGIA ANALIZEI COMPARATIVE A CALITĂȚII PRODUSELOR 26
  23. 3.1.1 Aplicarea metodei valorilor absolute ale caracteristicilor de calitate 28
  24. 3.1.2 Determinarea ponderilor de importantă a caracteristicilor de calitate prin metoda matricei pătratice 29
  25. 3.1.3 Modalitati de calcul al indicatorului sintetic (complex) al calitatii produsului 29
  26. 3.2 ANALIZA COMPARATIVĂ A CALITAȚII UNOR VOPSELE LAVABILE 30
  27. 3.2.1 Prezentarea vopselelor lavabile 31
  28. 3.2.2 Selecționarea, clasificarea și determinarea valorilor principalelor caracteristici de calitate ale produsului analizat 35
  29. 3.2.3 Stabilirea ponderilor caracteristicilor de calitate și centralizarea datelor 36
  30. 3.2.4 Calcularea indicatorului sintetic (complex) al calității produselor analizate 38
  31. 3.2.5 Calcularea indicatorului sintetic (complex) al calității și eficienței economice al produselor 39
  32. 3.3 INTERPRETAREA REZULTATELOR ANALIZEI COMPARATIVE A CALITĂȚII VOPSELELOR LAVABILE 40
  33. 3.3.1 Interpretarea rezultatelor analizei comparative clasice a calității 40
  34. 3.3.2 Interpretarea rezultatelor calculului indicatorului sintetic complex al calității și cel al eficienței economice pentru produsul „ vopsea lavabilă” 45
  35. CONCLUZII 50
  36. BIBLIOGRAFIE 52

Extras din licență

INTRODUCERE

Din dorința de-a prezenta într-o formă cât mai elocventă și veridică un produs destul de cunoscut, in locuința oricărui individ pornește motivarea alegerii acestei teme. Motivul pentru care am ales să realizez relatia dintre raportul calitate prêt si volumul vanzarilor vopselelor lavabile, este faptul că în România varietatea gamei de vopsele lavabile a crescut în ultimii ani, iar oamenii au început să cumpere în procent din ce în ce mai mare.

Pentru abordarea acesteia va fi necesara structurarea lucrării pe trei capitole. Pentru efectuarea relatia dintre raportul calitate-pret si volumul vanzarilor, în prima parte se vor prezenta definirea si modul de obtinere al vopselei.

Prin metoda indicatorului sintetic al calității și eficienței economice considerăm că se obțin rezultate mai concludente, întrucât fiecare caracteristică de calitate selecționată contribuie la estimarea calității cu anumite ponderi stabilite de specialiști în funcție de importanța caracteristicii respective, la calitatea globală a produsului. Rezultatele obținute se vor centraliza în tabele pentru indicatorul sintetic al calității și pentru indicatorul sintetic al eficientei economice.

Se va discuta în primul capitol, Caracterizarea calitatii a produsului „vopsea lavabila”, despre aspectele teoretice referitoare la vopseaua lavabila , cu accent pe definire, , tehnologie de fabricare, caracteristici de calitat. Sunt prezentați principalii factori care determină variația caracteristicilor de calitate ale vopselei lavabile, ambalarea și etichetarea vopselei.

În cel de-al doilea capitol, Piața vopselei lavabile de interior în România, se va prezenta vopseaua lavabila de interior dar si principalii producatori.

Piața vopselelor lavabile din România este în continuă creștere, consumatorii având o permanentă deschidere față de noutățile care apar pe piața. Vopselele lavabile din România s-au dezvoltat continuu, evoluând atât ca aspect exterior, calitate cât și din punct de vedere al diversității gamei sortimentale. În ultimul timp românii au început să devină din ce în ce mai exigenți. Producătorii trebuie să se adapteze unor cerințe și nevoi diversificate adoptând ca strategie dezvoltarea extensivă. Formele de promovare sunt variate, pentru a atrage o cât mai mare clientelă: anunțuri publicitare în reviste, spoturi publicitare pentru televiziune și radio, promovarea vânzărilor (vânzarea grupată, reduceri de preț), publicitate la raft.

Având la dispoziție o gamă tot mai largă de produse, consumatorii devin din ce în ce mai pretențioși, având gusturi din ce în ce mai sofisticate. Românii, conservatori, sunt fideli mărcilor puternice ce oferă un bun raport calitate - preț. Ei se orientează spre mărcile de o calitate ridicată și în care au mare încredere. Acest lucru denotă faptul că un avantaj competitiv esențial îl poate constitui și capitalul emoțional.

Al treilea capitol, Analiza comparativă a calității vopselelor lavabile, va include 3 subcapitole și anume: o parte teoretică, Metodologia analizei comparative a calității , o parte practică, Analiza comparativă a calității unor producatorii de vopsea lavabila, efectuată pe un număr de 5 produse dar si o parte interpretativa a rezultatelor. Se vor selecta 5 mărci diferite de vopsele lavabile pentru comparație și anume: Sticky, Casabella, Innenweiss, Danke, Kober.

Obiectivul lucrarii va fi analizarea produselor mai sus mentionate in scopul realizarii unei predictii cat mai exacte a calitatii vopselei lavabile dar si din punctul de vedere al interpretarii rezultatelor.

Bibliografie

1. Bologa N, Bărbulescu G. Burda Alexandru , Merceologie I, II, Metode și tehnici de determinare a calității, Editura Univers, București

2. Bologa N., Burda Alexandru., Merceologie, Editura Univeritara, București, 2005

3. Bucătaru Nicolae, Vopseaua lavabilă , 2016, disponibil la http://www.zf.ro/cerere-produse-industriale/design/

4. Burda Alexandru, Logistica și distribuția mărfurilor, Ediția a VI-a,București, Editura Pro Universitaria; 2018

5. Constantin Ioana, Vopsea lavabilă de calitate, 2017, disponibil la http://www.ro-lavabilă/

6. Cristian Mitroi, Criterii de clasificare, 2018, disponbil la http://www.topten.info.ro/clasificare-vopsea lavabilă /

7. Mardar Anca , Neacșu Andreea ,Merceologie nealimentară, Editura Univers, București, 2000

8. Miron Adiana, Vopsea lavabilă 2018, disponibil la http://www.design-interior.ro/

9. Olteanu Mihai, Tipologia vopselelor lavabile, 2018, disponibil la http://www.info-vopsele lavabile.com//

10. Pîrvu Cristian , Caracteristicile pieței vopselelor lavabile, 2013, disponibil la http://www.zf.ro/caracteristicile pieței vopselelor/

11. Redes Alexandru, Pleșă Doru Alexandru , Raducanu Ileana , Petrescu Viorel, Merceologie industrială, Editura Eficient, București, 1999

12. Stanciu Ion, Schileru Ion, Serbulescu Luminiță, Onete Bogdan, Atanasie Anca, Analiza comparativă a calității mărfurilor; Studii de caz, Editura Oscar Print, București, 2003

13. Stanciu Ion, Paraianu Elena, Schileru Ion, Merceologie : Calitatea și sortimentul mărfurilor nealimentare , Editura OscarPrint, București, 2003

14. Stanciu Ion, Calimetrie,Editura Oscar Print, București, 2001

15. Stan Alexadru, Economie de piață, 2016, disponibil la http://www.news.ro/economie-de-piata.html

16. Stejar Alexandru, Aspecte privind activitatea comercială a pieței produsului vopsea lavabilă disponibil la http://www.euro-top.com/activitate-comerciala-piata-vopselelor lavabile/

17. ***Merceologie și comerț, Etichetarea produselor nealimentare, 2012, disponibil la https://conspecte.com/Comerț/aspecte-specifice-privind-etichetarea-marfurilor-in-cadrul-uniunii-europene.html

18. .***Prospectul firmei Stcky, 2019 disponibil la http://www.sticky.com/vopsealavabilă.html

19. ***Prospectul firmei Casabella, 2019 disponibil la http://www.casabella.com/ vopsele.html

20. ***Prospectul Firmei Danke, 2019 disponibil la ://www.dankevopsea.com/ro/vopsealavabilă

21. ***Prospectul firmei Kober, 2019 disponibil la https://www.kober.com/ro/lavabilă/

22. ***Prospectul firmei Innenweiss, 2019 disponibil la https://www.innenweiss.ro//vopsealavabilă//

Preview document

Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 1
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 2
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 3
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 4
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 5
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 6
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 7
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 8
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 9
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 10
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 11
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 12
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 13
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 14
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 15
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 16
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 17
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 18
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 19
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 20
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 21
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 22
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 23
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 24
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 25
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 26
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 27
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 28
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 29
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 30
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 31
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 32
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 33
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 34
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 35
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 36
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 37
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 38
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 39
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 40
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 41
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 42
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 43
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 44
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 45
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 46
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 47
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 48
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 49
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 50
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 51
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 52
Relația dintre raporul calitate preț și volumul vanzărilor vopselelor lavabile de interior pe piața din România - Pagina 53

Conținut arhivă zip

  • Relatia dintre raporul calitate pret si volumul vanzarilor vopselelor lavabile de interior pe piata din Romania.docx

Ai nevoie de altceva?