Relatia dintre raporul calitate pret si volumul vanzarilor vopselelor lavabile de interior pe piata din Romania

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE 4
CAPITOLUL I 6
CARACTERIZAREA CALITATII VOPSELEI LAVABILE DE INTERIOR 6
1.1 DEFINIREA SI OBTINEREA VOPSELEI LAVABILE DE INTERIOR 6
1.1.1 Definirea vopselei lavabile de interior 6
1.1.2 Modul de obtinere al vopselei lavabile de interior 7
1.2 CARACTERISTICI DE CALITATE ALE VOPSELEI LAVABILE DE INTERIOR 10
1.3 AMBALAREA, ETICHETAREA, TERMUL DE VALABILITATE SI CONDITIA DE PASTRARE A VOPSELEI LAVABILE DE INTERIOR 12
1.3.1 Ambalarea vopselei lavabile 12
1.3.2 Etichetarea vopselei lavabile 14
1.3.3 Termenul de valabilitate si conditia de pastrare 15
CAPITOLUL II 16
PIATA VOPSELELOR LAVABILE DE INTERIOR DIN ROMANIA 16
2.1 PREZENTAREA CARACTERISTICILOR GENERALE ALE PIETEI 16
2.2 PRODUCATORII DE VOPSEA LAVABILA DE INTERIOR DIN ROMANIA 19
2.2.1 Fabryo Corporation 19
2.2.2 Policolor 21
2.2.3 Kober 22
2.2.4 Deutek 23
2.2.5 Sarcom 24
ANALIZA COMPARATIVA A CALITATII PRODUSULUI ,,VOPSEA LAVABILA" 26
3.1. METODOLOGIA ANALIZEI COMPARATIVE A CALITATII PRODUSELOR 26
3.1.1 Aplicarea metodei valorilor absolute ale caracteristicilor de calitate 28
3.1.2 Determinarea ponderilor de importanta a caracteristicilor de calitate prin metoda matricei patratice 29
3.1.3 Modalitati de calcul al indicatorului sintetic (complex) al calitatii produsului 29
3.2 ANALIZA COMPARATIVA A CALITATII UNOR VOPSELE LAVABILE 30
3.2.1 Prezentarea vopselelor lavabile 31
3.2.2 Selectionarea, clasificarea si determinarea valorilor principalelor caracteristici de calitate ale produsului analizat 35
3.2.3 Stabilirea ponderilor caracteristicilor de calitate si centralizarea datelor 36
3.2.4 Calcularea indicatorului sintetic (complex) al calitatii produselor analizate 38
3.2.5 Calcularea indicatorului sintetic (complex) al calitatii si eficientei economice al produselor 39
3.3 INTERPRETAREA REZULTATELOR ANALIZEI COMPARATIVE A CALITATII VOPSELELOR LAVABILE 40
3.3.1 Interpretarea rezultatelor analizei comparative clasice a calitatii 40
3.3.2 Interpretarea rezultatelor calculului indicatorului sintetic complex al calitatii si cel al eficientei economice pentru produsul ,, vopsea lavabila" 45
CONCLUZII 50
BIBLIOGRAFIE 52


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE 
Din dorinta de-a prezenta intr-o forma cat mai elocventa si veridica un produs destul de cunoscut, in locuinta oricarui individ porneste motivarea alegerii acestei teme. Motivul pentru care am ales sa realizez relatia dintre raportul calitate pret si volumul vanzarilor vopselelor lavabile, este faptul ca in Romania varietatea gamei de vopsele lavabile a crescut in ultimii ani, iar oamenii au inceput sa cumpere in procent din ce in ce mai mare. 
Pentru abordarea acesteia va fi necesara structurarea lucrarii pe trei capitole. Pentru efectuarea relatia dintre raportul calitate-pret si volumul vanzarilor, in prima parte se vor prezenta definirea si modul de obtinere al vopselei. 
Prin metoda indicatorului sintetic al calitatii si eficientei economice consideram ca se obtin rezultate mai concludente, intrucat fiecare caracteristica de calitate selectionata contribuie la estimarea calitatii cu anumite ponderi stabilite de specialisti in functie de importanta caracteristicii respective, la calitatea globala a produsului. Rezultatele obtinute se vor centraliza in tabele pentru indicatorul sintetic al calitatii si pentru indicatorul sintetic al eficientei economice. 
Se va discuta in primul capitol, Caracterizarea calitatii a produsului ,,vopsea lavabila", despre aspectele teoretice referitoare la vopseaua lavabila , cu accent pe definire, , tehnologie de fabricare, caracteristici de calitat. Sunt prezentati principalii factori care determina variatia caracteristicilor de calitate ale vopselei lavabile, ambalarea si etichetarea vopselei.
In cel de-al doilea capitol, Piata vopselei lavabile de interior in Romania, se va prezenta vopseaua lavabila de interior dar si principalii producatori.
Piata vopselelor lavabile din Romania este in continua crestere, consumatorii avand o permanenta deschidere fata de noutatile care apar pe piata. Vopselele lavabile din Romania s-au dezvoltat continuu, evoluand atat ca aspect exterior, calitate cat si din punct de vedere al diversitatii gamei sortimentale. In ultimul timp romanii au inceput sa devina din ce in ce mai exigenti. Producatorii trebuie sa se adapteze unor cerinte si nevoi diversificate adoptand ca strategie dezvoltarea extensiva. Formele de promovare sunt variate, pentru a atrage o cat mai mare clientela: anunturi publicitare in reviste, spoturi publicitare pentru televiziune si radio, promovarea vanzarilor (vanzarea grupata, reduceri de pret), publicitate la raft. 
Avand la dispozitie o gama tot mai larga de produse, consumatorii devin din ce in ce mai pretentiosi, avand gusturi din ce in ce mai sofisticate. Romanii, conservatori, sunt fideli marcilor puternice ce ofera un bun raport calitate - pret. Ei se orienteaza spre marcile de o calitate ridicata si in care au mare incredere. Acest lucru denota faptul ca un avantaj competitiv esential il poate constitui si capitalul emotional. 
Al treilea capitol, Analiza comparativa a calitatii vopselelor lavabile, va include 3 subcapitole si anume: o parte teoretica, Metodologia analizei comparative a calitatii , o parte practica, Analiza comparativa a calitatii unor producatorii de vopsea lavabila, efectuata pe un numar de 5 produse dar si o parte interpretativa a rezultatelor. Se vor selecta 5 marci diferite de vopsele lavabile pentru comparatie si anume: Sticky, Casabella, Innenweiss, Danke, Kober.
Obiectivul lucrarii va fi analizarea produselor mai sus mentionate in scopul realizarii unei predictii cat mai exacte a calitatii vopselei lavabile dar si din punctul de vedere al interpretarii rezultatelor.


Fisiere in arhiva (1):

  • Relatia dintre raporul calitate pret si volumul vanzarilor vopselelor lavabile de interior pe piata din Romania.docx

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Bibliografie

1. Bologa N, Barbulescu G. Burda Alexandru , Merceologie I, II, Metode si tehnici de determinare a calitatii, Editura Univers, Bucuresti
2. Bologa N., Burda Alexandru., Merceologie, Editura Univeritara, Bucuresti, 2005
3. Bucataru Nicolae, Vopseaua lavabila , 2016, disponibil la http://www.zf.ro/cerere-produse-industriale/design/
4. Burda Alexandru, Logistica si distributia marfurilor, Editia a VI-a,Bucuresti, Editura Pro Universitaria; 2018
5. Constantin Ioana, Vopsea lavabila de calitate, 2017, disponibil la http://www.ro-lavabila/ 
6. Cristian Mitroi, Criterii de clasificare, 2018, disponbil la http://www.topten.info.ro/clasificare-vopsea lavabila /
7. Mardar Anca , Neacsu Andreea ,Merceologie nealimentara, Editura Univers, Bucuresti, 2000
8. Miron Adiana, Vopsea lavabila 2018, disponibil la http://www.design-interior.ro/
9. Olteanu Mihai, Tipologia vopselelor lavabile, 2018, disponibil la http://www.info-vopsele lavabile.com//
10. Pirvu Cristian , Caracteristicile pietei vopselelor lavabile, 2013, disponibil la http://www.zf.ro/caracteristicile pietei vopselelor/
11. Redes Alexandru, Plesa Doru Alexandru , Raducanu Ileana , Petrescu Viorel, Merceologie industriala, Editura Eficient, Bucuresti, 1999
12. Stanciu Ion, Schileru Ion, Serbulescu Luminita, Onete Bogdan, Atanasie Anca, Analiza comparativa a calitatii marfurilor; Studii de caz, Editura Oscar Print, Bucuresti, 2003
13. Stanciu Ion, Paraianu Elena, Schileru Ion, Merceologie : Calitatea si sortimentul marfurilor nealimentare , Editura OscarPrint, Bucuresti, 2003
14. Stanciu Ion, Calimetrie,Editura Oscar Print, Bucuresti, 2001
15. Stan Alexadru, Economie de piata, 2016, disponibil la http://www.news.ro/economie-de-piata.html
16. Stejar Alexandru, Aspecte privind activitatea comerciala a pietei produsului vopsea lavabila disponibil la http://www.euro-top.com/activitate-comerciala-piata-vopselelor lavabile/
17. ***Merceologie si comert, Etichetarea produselor nealimentare, 2012, disponibil la https://conspecte.com/Comert/aspecte-specifice-privind-etichetarea-marfurilor-in-cadrul-uniunii-europene.html
18. .***Prospectul firmei Stcky, 2019 disponibil la http://www.sticky.com/vopsealavabila.html
19. ***Prospectul firmei Casabella, 2019 disponibil la http://www.casabella.com/ vopsele.html
20. ***Prospectul Firmei Danke, 2019 disponibil la ://www.dankevopsea.com/ro/vopsealavabila 
21. ***Prospectul firmei Kober, 2019 disponibil la https://www.kober.com/ro/lavabila/
22. ***Prospectul firmei Innenweiss, 2019 disponibil la https://www.innenweiss.ro//vopsealavabila//


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!