Relatii Publice in Turism

Cuprins licenta Cum descarc?

Argument :
Capitolul I :
Privire de ansamblu in Relatiile Publice
1.1. Definitia Relatiilor Publice 3
1.2. Scurt istoric al Relatiilor Publice 5
1.3. Trasaturile de personaliatea ale relationistului si baza educationala 8
1.4. Obiectivele Relatiilor Publice 10
Capitolul II:
Relatii Publice in Turism
2.1 Obiective si publicuri tinta ale activitatiilor de Relatii Publice in turism 14
2.2 Promovarea si informarea turistica, organizarea de evenimente in turism 17
2.3.Tipuri de strategii de marketing in turism si relatiile cu presa 21
2.4. Particularitati ale pietei turistice 24
Capitolul III : 
Studiu de caz: Manastirea Curtea de Arges
3.1.Scurt istoric 27
3.2. Descriere: -3.2.1. Legende 28
-3.2.2. Rol si faima 32
3.3.Analiza imaginii online 34
3.4.Propuneri 39
Bibliografie:
Concluzii.
Anexa:


Extras din licenta Cum descarc?

ARGUMENT
Am ales aceasta tema ,,Relatii Publice in turism" datorita faptului ca in zilele noastre turismul este tot mai cautat, avand o mare importanta pentru tara noastra.
Avandu-si originea in procesul de imbogatire si diversificare a comunicatiei promotionale moderne, activitatea de relatii publice se alatura celor specifice publicitatii, promovarii vanzarilor, etc., in demersul practic al intreprinderii.
Prin tehnici si instrumente de actiune proprii, activitatea de relatii publice contribuie, in masura tot mai insemnata, la atingerea a numeroase obiective de marketing, intre care: introducerea noilor produse pe piata; formarea increderii consumatorului fata de intreprindere; crearea sau mentinerea interesului consumatorilor pentru un produs / categorie de produse; extinderea fortei publicitatii; completarea publicitatii prin intarirea mesajului; castigarea prestigiului intreprinderii altfel decat prin publicitate; completarea si intarirea companiilor de promovare a vanzarilor; influentarea liderilor de opinie; crearea unor noi modalitati de comunicare cu consumatorii si de cucerire a increderii acestora; comunicarea deciziilor de marketing.
Turismul este unul din sectoarele cele mai importante si cu cea mai rapida dezvoltare din economia nationala. Insa turismul este un produs special. 
Globalizarea, proliferarea de noi destinatii, noile tehnologii au schimbat mediul competitiv al tarilor europene. 
Astazi, instrumentul cel mai puternic in promovarea turistica il reprezinta comunicarea prin relatiile publice.
Prin aceasta lucrare, "Relatiile publice in turism,, studiu de caz: Manastirea Curtea de Arges: am incercat sa evidentiez importanta investitiei in relatiile publice, in valorile pretioase ale Romaniei, in strategii de comunicare care pot contribui la dezvoltarea turismului. 
Capitolul I:
Aspecte ale Relatiilor Publice
1.1. Definitia Relatiilor Publice
Exista foarte multe definitii ale relatiilor publice dintre care merita sa o amintim pe cea a lui Tex Harlow: ,,Relatiile publice reprezinta functia manageriala distincta care ajuta la stabilirea si mentinerea unor limite reciproce de comunicare, la acceptarea reciproca si la cooperarea dintre o organizatie si publicul ei; ele implica managementul problemelor, ajutandu-i pe manageri sa fie informati asupra opiniei publice si sa raspunda cererilor opiniei publice; ele definesc si accentueaza obligatiile managerilor de a anticipa tendintele mediului; ele folosesc ca principale instrumente de lucru cercetarea si comunicarea bazate pe principii etice." 
Cu alte cuvinte, Relatiile Publice reprezinta managementul "comunicarii dintre o organizatie si publicurile acesteia". Chiar daca exista multi care confunda marketingul cu relatiile publice, acestea sunt doar un element al mixului promotional, bazat in principal pe comunicarea nonverbala si nonpersonala, care in opinia lui Robert L. Dilenschneider constituie ,,arta de a influenta" 
Relatiile publice urmaresc imbunatatirea reputatiei companiei prin evaluarea atitudinii publicului, identificarea aspectelor care pot trezi preocuparea consumatorilor si elaborarea unor programe care sa atraga intelegerea si atitudinea favorabila a publicului fata de firma si produsele ei.


Fisiere in arhiva (1):

  • Relatii Publice in Turism.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!