Responsabilitatea Sociala

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE 
CAP.I. MARKETINGUL SOCIAL pag.5
I.1. Principiul de marketing social pag.5
I.2. Marketingul social - sfera de cuprindere pag.9
CAP.II. RESPONSABILITATEA SOCIALA pag.12
II.1. Responsabilitatea sociala corporativa - sfera de cuprindere pag.12
II.2. Responsabilitatea sociala in cadrul companiilor multinationale pag.22
II.3. Provocarile pe care le infrunta actualmente responsabilitatea sociala corporativa pag.25
CAP. III SC. ,,STAR TIC" SRL. pag.28
III.1. Mersul pe bicicleta pag.28
III.2. Prezentarea SC. ,,STAR TIC" SRL pag.32
III.2.1. Obiectul de activitate pag.33
III.2.2. Evolutia firmei pag.44
III.3. Responsabilitatea sociala la "SC. STAR TIC SRL." pag.46
CONCLUZII SI PROPUNERI pag.56
BIBLIOGRAFIE 
LISTA TABELE SI FIGURI 
ANEXE


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Am ales ca tema a lucrarii ,,Responsabilitatea sociala a unei firme" (SC. STAR TIC SRL) datorita multiplelor posibilitati de abordare pe care le ofera Am considerat ca un bun exemplu de responsabilitate sociala il reprezinta aceasta firma , ce are ca obiect de activitate comercializarea de biciclete si de componente ale bicicletelor si oferirea de servicii de intretinere , reconditionare si reparare a bicicletelor , deoarece sustine toate actiunile locale participand la evenimentele de ciclism din oras si imprejurimi , implicandu-se atat fizic cat si emotional in desfasurarea lor , incurajand in mod deosebit pastrarea unui stil de viata sanatos si protectia mediului inconjurator 
In aceasta lucrare am incercat sa prezint toata sfera de cuprindere a responsabilitatii sociale corporative in partea de teorie , aratand diversele ei valente aplicandu-le practic pe o societate a carui manager isi doreste a avea un impact social cat mai puternic , sperand sa modeleze societatea in care traieste si visand catre una mai curata 
Lucrarea de fata este structurata pe trei capitole , ce are ca scop atat prezentarea caracteristicilor marketingului social cat si explicarea conceptului de responsabilitate sociala si impactul pe care aceasta il are asupra societatii culminand in partea de final cu aplicarea pe o societate care pune in practica aceste ideologii 
Primul capitol al lucrarii prezinta notiuni generale referitoare la marketingul social si anume : definirea conceptului de marketing social si sfera de cuprindere a marketingului social precum si implicatiile acestuia asupra marketingului ca disciplina Conceptul de marketing social se refera la modalitatile prin care produsele si serviciile oferite ajung la consumatorul final , iar sfera de cuprindere a marketingului social face referire la identificarea posibilelor nevoi ale consumatorilor , urmand ca produsele si serviciile oferite sa duca la satisfacerea lor.
Cel de-al doilea capitol este structurat pe trei subcapitole dupa cum urmeaza : conceptul de responsabilitate sociala , responsabilitatea sociala corporativa si companiile multinationale si provocarile actuale ale responsabilitatii sociale corporative Conceptul de responsabilitate sociala corporativa se refera la modul prin care o companie isi introduce voluntar aspectele de ordin social si ecologic in afaceri si impactul pe care il au acestea asupra cifrei de afaceri , imaginii firmei si nu in ultimul rand asupra mediului inconjurator si comunitatii locale. In ultima parte a acestui capitol am incercat sa prezint o viziune holista asupra incercarilor prin care au trecut de-a lungul timpului marile corporatii internationale care au fost si promotorii responsabilitatii sociale corporative in unele tari mai putin dezvoltate ca si Romania 
Capitolul trei este structurat pe trei subcapitole :
Primul subcapitol arata evolutia biciclelor in timp , si importanta pe care o are pentru om si societate ciclismul Mersul pe bicicleta este important din mai multe aspecte: ajuta la mentinerea si formarea unei forme fizice optime , amelioreaza sanatatea organismului si cel mai important , din punctul meu de vedere , ajuta la reducerea poluarii mediului 
Cel de-al doilea subcapitol prezinta un scurt istoric al firmei , domeniul de activitate al acesteia si evolutia ei de la infiintare pana in prezent 
Al treilea subcapitol se refera strict la responsabilitatea sociala a firmei SC. STAR TIC SRL , prezentand sfera de cuprindere a acesteia , modul in care aceasta societate a implementat principiile responsabilitatii sociale corporative si avantajele si dezavantajele pe care le-a avut aceasta 
Lucrarea se incheie cu cateva concluzii si propuneri personale care sa ofere posibilitatea unei cresteri pe termen mediu si lung a acestei activitati , urmand bibliografia si nu in ultimul rand anexele atasate.
CAP.I. MARKETINGUL SOCIAL
I.1. Principiul de marketing social
Kotler si Roberto amintesc de campaniile desfasurate in Roma antica in scopul eliberarii sclavilor fara a vorbi insa, despre marketing social, ci despre campanii sociale.
In iulie 1971 Ph. Kotler si G. Zaltman au utilizat pentru prima data termenul de marketing social intr-un articol din Journal of Marketing intitulat ,,Social marketing, an Apprach to Planned Social Change". ( Ph. Kotler, G. Zaltman , 1971, pag.15)
Astfel, in anul 1972, la Universitatea din Illinois se desfasoara lucrarile primei Conferinte Nationale de Marketing Social, iar in 1975, la Bruxelles, are loc primul Congres International de Marketing Social.
Philip Kotler si Gerald Zaltman au lansat supozitia conform careia marketingul social este conceperea , aplicarea si controlul cu scopul de a influenta ideile sociale asupra preturilor, produselor , canalelor de distributie si comunicarii in general Acestea au realizat faptul ca principiile utilizate pentru comercializarea produselor pe piata pot fi utilizate si pentru ,,comercializarea ideilor" precum si a atitudinilor si comportamentelor societatii 
In gandirea traditionala, cand se vorbeste despre conceptul de marketing se face trimitere automata catre conceptele profitabilitatii si concurentei, in timp ce activitatile nonprofit nu se afla in raport direct cu ceea ce releva cele doua concepte ; astfel apare intrebarea:" poate fi aplicat marketingul intr-o organizatie in care obtinerea profitului nu reprezinta ratiunea de a exista si pentru care competitivitatea poate sa nu aiba o importanta primara?"


Fisiere in arhiva (1):

  • Responsabilitatea Sociala.docx

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!