Ștefan Prutianu - Comunicare și Negociere în afaceri, Editura Polirom, Iași 1998 Robert B. Maddux - Succesul Negocierii, Editura Codecs, București, 1998 Hasan Souni - Manipulare în Negocieri, Editura Antet, Oradea, 1998 William Ury - Dincolo de Refuz, Ghid al Negocierilor cu partenerii dificili, Editura de Vest, Timișoara, 1994 I. Erdos, N. Panaitescu, L. Vitican - Pregătirea și desfășurarea negocierilor comerciale, Editura Politică, București, 1982 Jean-M. Hiltrop, Sheila Udall - Arta negocierii, Editura Teora, București, 1999 Ioana Erdos-Dumitrescu - Negocieri Comerciale internaționale, Editura Politică, București, 1980 Arnauld du Moulin de Labarthete - Manipularea în relațiile publice, Editura Antet, Oradea, 1998 Dale Canagie - Secretele Succesului, Editura Curtea Veche, București 1997 William L.Nothststine - Arta convingerii, Editura Codecs, București 1998 P. L. Dubois, A. Jolibert - Marketing - Teorie și practică, Cluj-Napoca, Imprimeria Ardealul, 1994 Philip Kotler - Managementul marketingului, Editura Teora, București 1997 J. C. Drăgan, M. C. Demetrescu - Noul marketing în mileniul III, Editura Europa Nova, București, 1998 Mihai C. Demetrescu - Marketing, ediția a III-a, Editura Europa Nova, București, 1991 G. Ionescu, R. N. Paina - Metode și tehnici de cercetare a produselor, București, Editura Științifică și Enciclopedică, 1980 Michael J. Baker - Marketing, Editura Știință și Tehnică, București, 1997 C. Florescu și colaboratorii. - Marketing, București, Editura Marketer, 1992 George Medrihan și colaboratorii - Marketing - Concepte, metode și tehnici, strategii, Editura Gama, Iași, 1997 Costinel Dobre, Constantin Negruț - Marketing - Politici, strategii, tactici, Editura InterGraf, București, 1997 Chiriacescu, Adriana, Comunicarea în procesul de negociere si formarea negociatorului de afaceri, Editura ASE, Bucuresti, 1999 Curry, J. E., Negocieri internationale de afaceri, Editura Teora, Bucuresti 2000 Caraiani, Gheorghe, Georgescu Toma, Negocierea interculturala în tranzactiile comerciale internationale, Universul Juridic, Bucuresti, 2006. Frunzăverde, D., Irimia, H., Rîndașu, V. - Antreprenoriat : teorie și practică, Editura Mirton Timișoara, 2005 Pintea, S. - Elemente de psihologie antreprenorială: repere teoretico-experimentale, Editura A.S.C.R, Cluj-Napoca, 2007 Ken Blanchard, Alan Randolph, Peter Grazier, Cum să formezi echipe de succes, Editura Meteor Press, București, 2008 Tichy, N.M, E. Cohen, Liderul sau arta de a conduce, Editura Teora București, 2000
Introducere Negocierea este un talent, un har înnascut, dar și o abilitate dobândită prin experiență și învățare. Specialiștii spun că negocierea este o știință. O aptitudine înnăscută sau dobândită în urma experienței. Un lucru este clar: în lumea turistică “a negocia” este un verb care te îmbogățește. Singurul motiv pentru care oamenii tind să plătească un preț exagerat este lipsa informației sau în unele cazuri, o anumită decență care te împiedică să te târguiești “la sânge”. Totuși, trebuie știut că în unele țări negocierea este o tradiție, un ritual. În statele arabe mulți vânzători simt o adevarată plăcere să joace acest joc cu un adversar pe măsură. În orient, în statele arabe, dar și în unele țări europene, negocierea este o tehnică de supraviețuire. În Turcia sau Egipt spre exemplu, un produs poate fi negociat până la 10% din prețul cerut inițial. Totul este să știi valoarea produsului dorit, să ai încredere în tine și să conștientizăm faptul că în “a negocia” nu este nimic rușinos. Și încă un lucru: să nu ne grăbim să achiziționăm multe lucruri în primele zile. Așteaptăm și vomi vedea că aceleași produse văzute prima data le putm găsi într-o sută de replici identice la magazine diferite. În bazaruri, piețe sau buticuri cu specific, putem petrece minute (ore) târguind unul sau mai multe produse. Nu uita că negocierea este comunicare și un joc de ping-pong. În viață, ne confruntăm aproape la fiecare pas cu situații în care trebuie să negociem. Și dacă vrem ca lucrurile să se finalizeze cu bine și ambele părti să fie mulțumite, trebuie să respectam câteva reguli. Să ținem cont că, indiferent unde și între cine sunt purtate, negocierile apelează la retorică, la logică și la elemente de teoria argumentarii. Totodată, elementele de comunicare nonverbală, precum fizionomia, mimica, gestica, atitudinea, aspectul general au o importanță care nu trebuie deloc neglijată. Așadar, negocierea este o formă concentrată și interactivă de comunicare, în care două sau mai multe părți aflate în dezacord urmăresc să ajungă la o întelegere care rezolva o problemă comună sau atinge un scop comun. Negocierea permite menținerea sau dezvoltarea unei relații interumane sau sociale, în general ca și a unei relații de afaceri, de muncă sau diplomatice, în particular. Faptul că negocierile nu urmăresc totdeauna rezultate manifestate în direcția unei întelegeri. Adesea, ele sunt purtate pentru efectele lor colaterale, cum ar fi câștigarea de timp, menținerea unor relații și îmbunătățirea lor, împiedicarea deteriorării situației în conflict. Capitolul 1 - Aspecte ale succesului 1.1 - Calități esențiale ale unui antreprenor de succes Fiecare om este un individ special și unic prin aparența dar ceea ce ne deosebește cel mai mult unii de alții este personalitatea, caracterul, comportamentul și calitățile pe care le deținem. Ca și om este foarte important să ne autocunoaștem, să știm clar care sunt punctele noastre forte care sunt slăbiciunile, cum reacționăm în situații de stres de incertitudine și risc. Acest proces trebuie continuat pe tot parcursul vieții fiindcă suntem într-o continuă schimbare datorită faptului că zi de zi ne confruntăm cu situații noi și imprevizibile la fel ca si formele unui munte care se schimbă și se modelează când forțele naturii ( ploaia, vântul, gheața etc.) acționează asupra lui tot așa se cizelează caracterul unui om pe parcursul vieții. Pentru a ne cunoaște cu adevărat însă trebuie să avem o maturitate, pentru a ne putea asuma propria persoană.Nu este ușor să ne asumăm mai ales slăbiciunile și să învățăm să le înfuntăm și să le și valorificăm. Totodată atunci când deținem atuuri trebuie să învâțăm să le valorificăm la maxim și să le cultivăm. În aria antreprenorială este crucial să ne cunoaștem suficient de bine și să bunem în balanță caracterul nostru pentru a observa dacă suntem în stare să facem față unui mediu care implică decizii importante la fiecare pas și implică un grad de stres destul de mare. Nu toti pot sa devina buni antreprenori , acest lucru este cert, însă pentru a nu învăța acest lucru dintr-o afacere care eșuează în prealabil viitorul antreprenor trebuie să cerceteze de ce anume este capabil, care sunt acele calități care l-ar ajuta în dezvoltarea unei afaceri, care sunt acele slăbiciuni care îl trag înapoi și cum anume să-și dezvolte caracterul pentru ca să fie cât mai pregătit. De mult a apus vremea aceea când spuneai antreprenor, automat te gândeai la un bărbat, de vârstă mijlocie, cu stare materială bună, cu idei de afaceri senzaționale. În ziua de azi se celebrează diversitatea antreprenorilor prin exemple de antreprenori femei de mare succes, antreprenori tineri, sau chiar vârstnici, din diverse etnii și culturi. S-a renunțat la bariere foarte puternice în această arie. Din acest motiv toată lumea are o sanșă în a deveni antreprenor, dar care ar fi acele condiții minime pe care un individ trebuie să le îndeplinească pentru a avea succes?
Ștefan Prutianu - Comunicare și Negociere în afaceri, Editura Polirom, Iași 1998 Robert B. Maddux - Succesul Negocierii, Editura Codecs, București, 1998 Hasan Souni - Manipulare în Negocieri, Editura Antet, Oradea, 1998 William Ury - Dincolo de Refuz, Ghid al Negocierilor cu partenerii dificili, Editura de Vest, Timișoara, 1994 I. Erdos, N. Panaitescu, L. Vitican - Pregătirea și desfășurarea negocierilor comerciale, Editura Politică, București, 1982 Jean-M. Hiltrop, Sheila Udall - Arta negocierii, Editura Teora, București, 1999 Ioana Erdos-Dumitrescu - Negocieri Comerciale internaționale, Editura Politică, București, 1980 Arnauld du Moulin de Labarthete - Manipularea în relațiile publice, Editura Antet, Oradea, 1998 Dale Canagie - Secretele Succesului, Editura Curtea Veche, București 1997 William L.Nothststine - Arta convingerii, Editura Codecs, București 1998 P. L. Dubois, A. Jolibert - Marketing - Teorie și practică, Cluj-Napoca, Imprimeria Ardealul, 1994 Philip Kotler - Managementul marketingului, Editura Teora, București 1997 J. C. Drăgan, M. C. Demetrescu - Noul marketing în mileniul III, Editura Europa Nova, București, 1998 Mihai C. Demetrescu - Marketing, ediția a III-a, Editura Europa Nova, București, 1991 G. Ionescu, R. N. Paina - Metode și tehnici de cercetare a produselor, București, Editura Științifică și Enciclopedică, 1980 Michael J. Baker - Marketing, Editura Știință și Tehnică, București, 1997 C. Florescu și colaboratorii. - Marketing, București, Editura Marketer, 1992 George Medrihan și colaboratorii - Marketing - Concepte, metode și tehnici, strategii, Editura Gama, Iași, 1997 Costinel Dobre, Constantin Negruț - Marketing - Politici, strategii, tactici, Editura InterGraf, București, 1997 Chiriacescu, Adriana, Comunicarea în procesul de negociere si formarea negociatorului de afaceri, Editura ASE, Bucuresti, 1999 Curry, J. E., Negocieri internationale de afaceri, Editura Teora, Bucuresti 2000 Caraiani, Gheorghe, Georgescu Toma, Negocierea interculturala în tranzactiile comerciale internationale, Universul Juridic, Bucuresti, 2006. Frunzăverde, D., Irimia, H., Rîndașu, V. - Antreprenoriat : teorie și practică, Editura Mirton Timișoara, 2005 Pintea, S. - Elemente de psihologie antreprenorială: repere teoretico-experimentale, Editura A.S.C.R, Cluj-Napoca, 2007 Ken Blanchard, Alan Randolph, Peter Grazier, Cum să formezi echipe de succes, Editura Meteor Press, București, 2008 Tichy, N.M, E. Cohen, Liderul sau arta de a conduce, Editura Teora București, 2000
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Diploma.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.