Rolul si locul brand-book-ului in pozitionarea produselor pe piata

Cuprins licenta Cum descarc?

Cuprins
Declaratia pe propria raspundere 2
Lista abrevierilor 4
Introducere 5
Capitolul I. CONCEPTUL DE "BRAND - BOOK " SI CONCEPTUL DE POZITIONARE A PRODUSELOR 7
1.1. Definirea conceptului de brand - book7
1.2. Definirea conceptului de pozitionare11
1.3. Pozitionarea produselor prin intermediul brand - book-ului 19 
Capitolul II. DESCRIEREA ACTIVITATII COMBINATULUI DE VINURI "CRICOVA" S.A. 24
2.1. Activitatea de marketing a Combinatului de Vinuri "Cricova" S.A 24 
2.2. Analiza economica - financiara a Combinatului de Vinuri "Cricova" S.A 35
Capitolul III. BRAND-BOOK-UL IN POZITIONAREA PRODUSELOR COMBINATULUI DE VINURI ,,CRICOVA" S.A 43
3.1. Brand-book-ul in cadrul Combinatului de Vinuri "Cricova"S.A 43 
3.2. Studiu privind pozitionarea produselor brandului "Cricova" 46
3.3. Strategii de optimizare a pozitionarii produselor brandului "Cricova" prin intermediul brand-book-ului 57
Incheiere 60
Bibliografie 62
Anexe  65


Extras din licenta Cum descarc?

Actualitatea temei. Cu ceva timp in urma, imaginea brandului proiecta si sustinea produsul, asta deoarece brandul insemna o calitate buna, la o cantitate convenabila si un pret standard. Mergand mai departe spre lumea de azi, brandul a evoluat semnificativ, ajungand sa aiba puterea de a identifica oameni cu un anumit produs.
Brandurile pot fi modelate, intoarse in toate modurile. Cu toate acestea ele trebuie sa ramana recognoscibile. Drept urmare, nu este indeajuns ca un brand este puternic, el trebuie sa lupte sa isi pastreze pozitia pe piata dar mai ales pozitia din mintea consumatorilor. Aceasta batalie este cea mai dificila dintre toate cele purtate de o companie. 
Pe de alta parte, alaturi de brand, care este doar idee si spirit, se adreseaza inimii si mintii, identitatea corporativa este idea fizica si vizuala a brandului. Prin identitate corporativa se sintetizeaza, caracterizeaza si dezvolta brandul, iar consumatorul iubeste brandurile, le recunoaste, le intelege si le cumpara. Tocmai de aceea rolul brandului in strategia unei companii este unul crucial.
Scopul cercetarii consta in definirea rolului si importantei brand-book-ului in pozitionarea produselor pe piata. O data inteles acest concept, se trece la analiza propriei pozitionari a brandului, fata de concurenta si fata de asteptarile clientilor.
Pentru realizarea acestui scop au fot stabilite urmatoarele sarcini:
- fundamentarea stiintifica a brand-book-ului si conceptului de pozitionare a produselor;
- analiza activitatii de marketing a intreprinderii CV,,Cricova''S.A.
- analiza indicatorilor economico-financiari ai intreprinderii CV,,Cricova''S.A.
- analiza brand-book-ului in cadrul intreprinderii CV,,Cricova''S.A.
- studiu de piata privind pozitionarea produselor intreprinderii CV,,Cricova''S.A.
- formularea unor propuneri si recomandari pentru imbunatatirea imaginii ,,Cricova" si o pozitionare de succes a intreprinderii.
Realizarea scopului si a sarcinilor nominalizate va permite obtinerea unor informtii mai obiective.
Obiectul cercetarii il constituie Combinatul de Vinuri ,,Cricova" S.A., care la etapa actuala este unul din cei mai mari si importanti producatori de vinuri si vinuri spumante din Republica Moldova.
Suportul metodologic si teoretico-stiintific. Inainte de a incepe elaborarea propriu-zisa a lucrarii, s-au studiat o serie de surse teoretice care au constituit baza primului capitol a lucrarii. Suportul teoretic a fost compus din carti de referinta, articole, reviste, surse electronice.
Structura si volumul tezei. Lucrarea este compusa din introducere, trei capitole (constituind continutul de baza), 9 tabele, 20 figuri , 8 formule , incheiere, 41 surse bibliografice si 4 anexe Scopul si sarcinile abordate au determinat structura tezei: Capitolul I ,,Conceptul de "brand - book " si conceptul de pozitionare a produselor '' cuprinde o prezentare generala a conceptului de brand-book, conceptului de pozitionare si pozitionarea produselor prin intermediul brand-book-ului.
Capitolul II ,,Descrierea activitatii combinatului de vinuri ,,Cricova'' S.A.'' este destinat pentru descrierea combinatului de vinuri ,,Cricova" S.A, unde este prezentata o analiza a activitatii de marketing a companiei si a principalilor indicatori economico-financiari in baza raportului financiar. Capitolul III ,,Brand-book-ul in pozitionarea produselor combinatului de vinuri ,,Cricova'' S.A.'' include informatii privitor la activitatea brand-book-ului in cadrul Combinatului de Vinuri ,,Cricova" S.A., un studiu privind pozitionarea brandului. Aici s-au cules date necesare prelucrarii, prin aplicarea unui chestionar in baza unui esantion de 100 responenti. Chestionarul a fost in asa mod elaborat pentru a surprinde in prim plan brandul "Cricova" dar si pentru a-l compara cu alte branduri de produse vinicole si strategii de optimizare a pozitionarii prin intermediul brand-book-ului, elaborate pe baza studiului. In incheiere sunt prezentate principalele concluzii si recomandari referitor la tema cercetarii. 
I. CONCEPTUL DE "BRAND - BOOK " SI CONCEPTUL DE POZITIONARE A PRODUSELOR 
1.1. Definirea conceptului de brand - book
Odata cu patrunderea pe piata a brandurilor internationale si-a facut aparitia conceptul de brand-book. Crearea brand-book-ului este un pas important in formarea identitatii corporative. El include toate instructiunile despre utilizarea fonturilor corporative, culorilor, sabloanelor de proiectare a documentatiei, descrierea uniformei angajatilor, indicatoarele de navigare , etc.


Fisiere in arhiva (7):

  • anexa 1.docx
  • anexa 3.docx
  • chestionar 4.docx
  • Raport finaciar 2011 Anexa 2.PDF
  • rez CB.docx
  • teza.docx
  • Teza de licenta CB 113 mkl.pptx

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Bibliografie

Legi si acte normative ale Republicii Moldova
1.Standardul Moldovean 117 ,,Vinuri de struguri si vinuri materie prima de struguri tratate''. Aprobat prin hotararea Departamentului ,,Moldovastandard" nr. 1486-ST din 09.04.2004. cu aplicare din 15 aprilie 2005.
2.Legea cu privire la declararea complexului ,,Combinatul de Vinuri ,,Cricova ,, S.A."- drept obiect al patrimoniului cultural-national al Republicii Moldova nr. 322 din 18.07.2003. 
Manuale, monografii, carti, brosuri si articole
3.AAKER, David. Managementul capitalului unui brand, editura Brandbuilders , 2005. ISBN 973-87488-0-1.
4.BRUHN, Manfred. Marketing, editura Economica, 1999. ISBN 973-590-141-2.
5.BROOKSBANK, Roger. The Anatomy of Marketing Positioning Strategy , in Marketing Intelligence & Planning, Vol 12, No. 4, 1994, pp. 10-14.
6.CATOIU, I "Cercetari de Marketing", Editura Uranus, Bucuresti, 2002. ISBN 978-973-7765-70-3.
7.Dictionar explicativ al limbii romane, Editura stiinta, 2001. ISBN 9975670938.
8.DONELDA, S. McKechnie, GRANT, Jim, KATSIOLOUDES, Marios. "Positions and positioning: strategy simply stated", in Business Strategy Series, Vol. 9, No. 5, 2008. ISBN 978-960-6766-48-0.
9.DOYLE, Peter. Marketing Management, unpublished paper, Bradford University Management Centre, 1983. ISBN 978-0273693987.
10.KOTLER, Philip. Kotler despre marketing, cum sa cream, cum sa castigam si cum sa dominam pietele, Brandbuilderg Grup, Bucuresti, 2003. ISBN 973-86481-1-4.
11.KOTLER, Philip, Managementul marketingului, editura Teora , 2003. ISBN 973-601-365-0.
12.KOTLER, Philip, Marketing de la A-Z, editura Codecs, 2004. ISBN CDCS-2.
13.KOTLER, Philip , Principiile marketingului, editura Teora, 2004. ISBN 973-601-399-5.
14.OLINS, Wally , Despre brand, traducere de Stefan Liuta, editura Comunicare,2006. ISBN 9737111087.
15.PAINA, Nicolae, Politici de marketing, editura Presa Universitara Clujeana, 1998. ISBN 973-20-0585-8.
16.POP, Marius , Cercetari de marketing, Alma Mater, 2004. ISBN 973-8397-87-1.
17.POP, Marius , Fise de marketing, editura Alma Mater ,2002. ISBN 973-8397-11-1.
18.POP, N. Al., Marketing strategic , Editura Economica, Bucuresti, 2000. ISBN 973-590351-2.
19.RICHARD, K. Thomas. Health Service Marketing. A Practicioner's Guide, 2008. ISBN 0387736042.
20.RIES A., TROUT. J., Pozitionarea - lupta pentru un loc in mintea ta, Editura Curier Marketing, Bucuresti, 2004. ISBN 973-86481-3-0
21.???E???, ???????? ??????????, ????????, ????? ????????????? ???????? ???? ? ??????? ????????? ?????????????? ??????????. -- ?.: ?????????????-???????????? ????? <<??????>>, 2007. ISBN 5-9626-0282-X.
Site-ografie
22.????????? [online]. [citat 26.02.2014] 
Disponibil: http://www.adlogo.com.ua/services/brandbook.html
23.???????? (BRANDBOOK) [online]. [citat 01.03.2014] 
Disponibil: http://www.brandbook.ru/brandbook/
24.??????, ????. ????? ?? ?????? ? ????????????? ? ???????? [onlin?]. [citat 01.03.2014]. Disponibil: http://www.businessclass.md/??????????/?????_??_??????_?__?????????????__?_???????/
25.????????? ?????? [online]. [citat 02.03.2014] Disponibil: http://cinet.rzd.ru/static/public/ru?STRUCTURE_ID=5143
26.Podgoriile noastre [online]. [citat 02.03.2014] Disponibil: http://www.cricova.md/podgoriile.swf
27.??? ????? ????????? [online]. [citat 03.03.2014] Disponibil: www.designer31.ru/stati/chto-takoe-brendbuk.html
28.Ce este un brandbook si cu ce se maninca [online]. [citat 03.03.2014] Disponibil: www.imago.md/posts/view/3 
29.Jurnal de Chisinau Cea mai dulce lacrima [online]. [citat 03.03.2014] Dispobibil: http://www.jc.md/cea-mai-dulce-lacrima/
30.????????? [online]. [citat 04.03.2014] Disponibil: www.ph4.ru/logobout_logoglos.ph4
31.Lungu, George. Diferenta dintre Marca si Brand [online]. [citat 04.03.2014] Disponibil: http://lungugeorge.blogspot.com/2012/04/diferenta-dintre-marca-si-brand.html
32.????????????? [online]. [citat 05.03.2014] Disponibil: http://www.solyariss.ru/uslugi_brendirovanie.htm 
33.Populatia si procesele demografice [online]. [citat 10.03.2014] Disponibil: http://www.statistica.md/category.php?l=ro&idc=103&
34.Wineries and tasting rooms [online]. [citat 08.03.2014] Disponibil: http://www.tur.md/eng/winery/1/
35.FAQ -- ???????? ?? ? ?? ? [online]. [citat 10.03.2014] Diponibil: www.wearymax.ru/webmasters/brandbook/
36.????? [online]. [citat 17.03.2014] Disponibil: http://ru.wikipedia.org/wiki/????? 
37.Cricova, Purcari si Bucuria, se mentin in clasamentul celor mai scumpe branduri moldovenesti [online]. [citat 22.03.2014] Disponibil: http://www.24h.md/ro/news/cricova-purcari-si-bucuria-se-mentin-in-clasamentul-celor-mai-scumpe-branduri-moldovenesti-90711/
38.http://www.statistica.md/
39.http://dexonline.ro/
40.http://www.wordreference.com/
41.http://www.cricova.md


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 10 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!