Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului

Licență
9/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: pdf
Pagini : 80 în total
Cuvinte : 27415
Mărime: 6.79MB (arhivat)
Publicat de: Adrian D.
Puncte necesare: 12
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Conf. Univ. Dr. Olteanu Cosmin Cătălin
Facultatea de Administratie si Afaceri
Universitatea din Bucuresti, Bucuresti

Cuprins

  1. Introducere .. ..3
  2. Capitolul 1: Revizuirea literaturii de specialitate .. 6
  3. 1.1.Prezentare generală ... 6
  4. 1.2.Concepte cheie în marketingul online ...9
  5. 1.3.Search Engine Marketing și Search Engine Optimization ...12
  6. 1.4. Pași esențiali pentru îmbunătățirea rangului unui site prin SEO ... 14
  7. 1.5. Algoritmi și actualizări Google ..18
  8. Capitolul 2: Studiu de caz: Papetăria Vestului .27
  9. 2.1. Descriere întreprinderii I I DRAGHICI MARIUS GHEORGHE (Papetăria Vestului) 27
  10. 2.2. Crearea site-ului web, a paginii de Facebook și a conturilor pentru servicii complementare .29
  11. 2.3. Implementarea tacticilor SEO 33
  12. 2.4. Rezultate 60
  13. Concluzii și propuneri 75
  14. Bibliografie ..78

Extras din licență

Introducere

„Marketingul este peste tot. În mod formal sau informal, oamenii .i organiza.iile desfa.oara un mare numar de activita.i care s-ar putea numi „marketing“. Marketingul bine facut a devenit din ce în ce mai mult o componenta vitala pentru succesul în afaceri. .i ne influen.eaza profund via.a de zi cu zi. Marketingul este înglobat în tot ceea ce facem: de la hainele cu care ne îmbracam, la site-urile Web pe care intram .i la reclamele pe care le vedem!”1

Lumea marketing-ului este într-o schimbare rapida .i continua; chiar daca conceptele de baza au ramas acelea.i, marketingul evolueaza rapid în extrem de multe domenii .i direc.ii.

De la marketingul tradi.ional, la cel opera.ional, la cel strategic, s-a ajuns acum la Cybermarketing, cea mai avansata forma a marketing-ului, în care toate componentele mix-ului de marketing sunt concepute 1 la 1, pentru fiecare consumator în parte.

Internetul a devenit un loc în care informa.ia poate circula fara margini .i în care po.i gasi aproape orice raspuns. Firmele care ofera produse sau servicii, de cele mai multe ori, î.i informeaza poten.ialii consumatori despre ce pun la dispozi.ie prin intermediul website-urilor .i re.elelor de socializare, iar organiza.iile non-profit apeleaza, de asemenea, tot mai mult la internet pentru a-.i gasi sus.inatori pentru cauza pe care o sus.in.2

Subiectul acestei lucrari de licen.a îl reprezinta SEO - Search Engine Optimization - unul dintre cele mai importante instrumente ale marketingu-ului online la ora actuala, dar .i în viitor.

Am ales acest subiect nu numai pentru ca este de actualitate .i de o foarte mare importan.a pentru lumea afacerilor din ziua de astazi, o afacere fara site site neavând nicio preten.ie la o pozi.ie înalta pe pia.a, dar .i pentru ca, dupa parerea mea, este .i un instrument esen.ial pentru viitorul cybermarketing-ului, deoarece tehnicile SEO au evoluat foarte mult în ultima perioada .i sunt într-o continua transformare. În consecin.a, s-a ajuns la un SEO semantic, care poate evolua odata cu noile tendin.e ale marketing-ului, aceasta no.iune fiind asociata .i cu inteligen.a artificiala.

Scopul acestei lucrari de licen.a este de a demonstra faptul ca SEO (Search Engine Optimization) este un instrument esen.ial al marketing-ului online care, bine aplicat, poate cre.te considerabil popularitatea .i vânzarile unei companii.

Capitolul 1: Revizuirea literaturii de specialitate

1.1. Prezentare generală

Conform lui Philip Kotler „Marketingul este un proces societal prin care indivizii și grupurile obțin ce le trebuie și ce își doresc, prin crearea, oferirea și schimbul liber de produse și de servicii purtătoare de valoare” 1, iar potrivit Asociației Americane de Marketing, marketingul vizează „realizarea activităților economice care dirijează fluxul de bunuri și servicii de la producător la consumator sau utilizator.”

Acesta este Marketingul tradițional, dar ce reprezintă Cybermarketingul?

În dicționar, „cyber” înseamnă „știința controlului sistemelor complexe”, dar în folosirea curentă sensul cuvântului a ajuns să difere de cel din dicționar, însemnând mai mult „locul” nonfizic unde computerele și comunicațiile se întâlnesc și comunică. Pentru sistemele informatice mediul specific este cel digital, unde informația este reprezentată printr-un șir de simboluri binare 0 și 1, numiți biți și digiți.

Prin urmare, Cybermarketing înseamnă folosirea puterii rețelelor de computere și de comunicație online și a mediului digital interactiv pentru a atinge obiectivele de marketing.2

În termeni mai uzuali, prin cybermarketing se înțelege marketingul care folosește ca principal canal de comunicare internetul.

Cel mai mare depozit de informații cunoscut de om este, fără doar și poate, internetul, fiind totodată și cel mai divers din punct de vedere al subiectelor acoperite, al calității acestora și al modului în care informația este corelată într-o manieră spontană. Stephen Hawking spunea: „În prezent, cu toții suntem conectați la internet, așa cum neuronii sunt conectați într-un creier gigant.”

Specialiștii în marketing au anticipat încă din secolul trecut importanța pe care internetul o va avea în activitățile de marketing viitoare și au prezis schimbările care se vor produce: „În deceniul care vine, marketing-ul va fi reproiectat de la A la Z. Sunt puține motive care să ne facă să ne îndoim că piețele și marketing-ul vor opera după principii destul de diferite, în primii ani ai secolul 21. Succesoare a Societății Industriale, Economia Informației va penetra și va schimba aproape fiecare aspect al vieții noastre de zi cu zi. Revoluția Digitală a modificat concepția noastră despre spațiu, timp și masă. O companie nu are nevoie să ocupe mult spațiu, ea poate fi virtuală și poate exista oriunde. Mesajele se pot trimite și pot fi primite aproape simultan. Iar obiectele precum cărțile, muzica, filmele, pot fi transportate sub formă de „biți”, și nu în formă fizică.”3

Într-o lume în care tehnologia si inovația ne impactează viața aproape în toate aspectele care țin de ea, Internetul și mediul virtual devin o țintă pentru oricare dintre noi. În această eră a globalizării, în mediul virtual, putem spune că aproape nu mai există bariere și constrângeri care să limiteze activitățile umane, comunicarea și mediul de afaceri. Astfel, ca aproape în toate conceptele din viețile noastre, efectele se răsfrâng și asupra marketingului.. De la marketing-ul tradițional vorbim din ce în ce mai mult despre cybermarketing, adică produse și servicii în mediul online în care cei patru 4 se mențin, dar se articulează in linie cu valorile si atu-urile acestui nou mediu.4

Bibliografie

1. Al-Shammari T.E., Towards Search Engine Optimization: Feedback Collection, Procedia Computer Science 62, p.395-402, 2015

2. Bayrak C., Egri G., The Role of Search Engine Optimization to Keeping the User on the Site, Procedia Computer Science 36, p. 335-342, 2014

3. Clarke A., SEO 2019: Learn Search Engine Optimization with smart internet marketing strategies, 2019

4. Deviant B.J., The Content Marketing Strategy Guide, 2016

5. Guevarra P.J., Seo Simplified Surefire Strategy, 2018

6. Jones C., Seo pas cu pas, Editura Act și Politon, 2016

7. Keeler L., Cybermarketing, AMACO, New York, 1995

8. Kerns D., On Page Search Engine Optimization Best Practices, 2017

9. Kerns D., What Is SEO, 2017

10. Kotler P., Keller L., Managementul Marketingului, Editura TEORA, 2002

11. Kotler P., Kotler despre marketing, 1999

12. Martinez P., Moreno L., Overlapping factors in Search Engine Optimization and web accesibility, Online Information Review, Vol.3, p.564-580, 2013

13. Nieto M. A., Smith-Martinez B., Pericet P., Marin J., Siddi D., Semantic SEO 2016, 2016

14. Orzan Gh., Orzan M., Cybermarketing, Editura Uranus, București, 2007

15. Romanov A., SEO: Finder’s Keepers - A Guide to the Essential Marketing Strategies for Increasing Internet Traffic via Search Engine Optimization, 2015

16. Schniederjans G.D., Atlas A.S., Starkey M.C., Impression management for corporate brands over mobile media, Journal of Product & Brand Management, 2018

17. Stanley M. Davis, Future perfect (Reading, MA,: Addison-Wesley, 1986), 1986

18. Unemyr M., Mastering Online Marketing, 2015

19. Ursachi A., Șotropa E., Domină topul motoarelor de căutare, 2016

20. Varndell D., Top 10 SEO Tips, 2014

21. https://twitter.com/searchliaison/status/973241540486164480?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E973241540486164480&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.seroundtable.com%2Fgoogle-seos-algorithm-update-26149.html

22. https://dwf.ro/blog/google-update-1-august-2018-observatii-preliminare-dwf/

23. https://twitter.com/johnmu/status/1090196899146186752

24. https://twitter.com/googlewmc/status/1082278634310828032

25. https://twitter.com/googlewmc/status/1082278634310828032

26. https://www.blog.google/outreach-initiatives/small-business/new-features-service-area-businesses-google-my-business/

27. https://dwf.ro/blog/review-dwf-update-uri-google-ianuarie-2019-si-noutati-seo/?fbclid=IwAR1RA4Z6JKuO_zt-h0kJntRyVTgfM7Rd_zfgGzrPisQOCioQknTIm9ZyaWM

28. https://dwf.ro/blog/google-update-13-martie-2019-ce-stim-pana-in-acest-moment/

29. https://twitter.com/searchliaison/status/11064458269250641921

30. https://dwf.ro/blog/google-update-13-martie-2019-ce-stim-pana-in-acest-moment/

31. https://cognitiveseo.com/blog/21725/google-update-florida-2-0/?fbclid=IwAR0IT6kF1xTfJsmOCQrQFNZzrUtbv7IIpeiG_V5ePbvIrhymXzL2A_qwqmI

32. https://cognitiveseo.com/blog/21725/google-update-florida-2-0/?fbclid=IwAR0IT6kF1xTfJsmOCQrQFNZzrUtbv7IIpeiG_V5ePbvIrhymXzL2A_qwqmI

79

33. https://cognitiveseo.com/blog/21725/google-update-florida-2-0/?fbclid=IwAR0IT6kF1xTfJsmOCQrQFNZzrUtbv7IIpeiG_V5ePbvIrhymXzL2A_qwqmI

34. https://www.searchenginejournal.com/google-infrastructure-update-right-now/307657/

35. https://dwf.ro/blog/cronica-seo-dwf-aprilie-2019-update-uri-google-si-noutati-seo/?fbclid=IwAR3RA_c41T5FYP0tBswZVetTtIm6qopOWQKw9ITAeXMzBkvEafEgX7LIoMI

...

Preview document

Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 1
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 2
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 3
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 4
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 5
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 6
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 7
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 8
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 9
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 10
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 11
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 12
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 13
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 14
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 15
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 16
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 17
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 18
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 19
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 20
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 21
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 22
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 23
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 24
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 25
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 26
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 27
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 28
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 29
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 30
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 31
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 32
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 33
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 34
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 35
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 36
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 37
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 38
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 39
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 40
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 41
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 42
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 43
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 44
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 45
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 46
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 47
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 48
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 49
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 50
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 51
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 52
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 53
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 54
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 55
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 56
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 57
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 58
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 59
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 60
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 61
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 62
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 63
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 64
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 65
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 66
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 67
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 68
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 69
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 70
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 71
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 72
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 73
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 74
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 75
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 76
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 77
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 78
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 79
Search Engine Optimization - Instrument principal în marketingul online. Studiu de caz - Papetăria Vestului - Pagina 80

Conținut arhivă zip

  • Search Engine Optimization - Instrument principal in marketingul online. Studiu de caz - Papetaria Vestului.pdf

Alții au mai descărcat și

Marketing și Comunicare on-line

Introducere Lucrarea de faţă este o încercare de analiză a desfăşurării şi importanţei activităţii de marketing şi comunicare în domeniul on-line....

Publicitate prin Internet

Prin această lucrare am dorit să analizez şi să prezint publicitatea prin internet pe care o are S.C. Dante International S.A. Acest lucru l-am...

Strategii de promovare - Studiu de caz SC Romaqua Group SA Borsec

INTRODUCERE Astăzi, când suntem martorii unor transformări extraordinare care au loc în societatea românească, este important pentru dezvoltarea...

Lansarea pe piață șampon Nivea Micellar

INTRODUCERE Un păr frumos este cartea de vizită a fiecărei femei. Prin abordarea acestei teme am urmarit sa evidentiez procesul de lansare a unui...

Etica activității de marketing la nivelul hipermarketurilor din România

Introducere Această lucrare s-a vrut a fi o analiză amănunțită a eticii în activitatea de marketing desfășurată la nivelul hipermarketurilor din...

Cercetare de marketing privind preferințele consumatorilor fata de piața cafelei

Capitolul 1. Piața cafelei în România Istoria cafelei începe acum 1000 de ani în Orientul Mijlociu. În acele timpuri străvechi era considerată un...

Elaborarea strategiei de promovare a companiei

INTRODUCERE Actualitatea studierii procesului de promovare a produselor, serviciilor și organizațiilor românești pe piețele internaționale este...

Culture and its influence on the promotion in international marketing

INTRODUCTION The multicultural feature of the international environment supposes the understanding of countries’ particularities. Culture has a...

Ai nevoie de altceva?