Search Engine Optimization - Instrument principal in marketingul online. Studiu de caz - Papetaria Vestului

Cuprins licenta Cum descarc?

Introducere .. ..3
Capitolul 1: Revizuirea literaturii de specialitate .. 6
1.1.Prezentare generala ... 6
1.2.Concepte cheie in marketingul online ...9
1.3.Search Engine Marketing si Search Engine Optimization ...12
1.4. Pasi esentiali pentru imbunatatirea rangului unui site prin SEO ... 14
1.5. Algoritmi si actualizari Google ..18
Capitolul 2: Studiu de caz: Papetaria Vestului .27
2.1. Descriere intreprinderii I I DRAGHICI MARIUS GHEORGHE (Papetaria Vestului) 27
2.2. Crearea site-ului web, a paginii de Facebook si a conturilor pentru servicii complementare .29
2.3. Implementarea tacticilor SEO 33
2.4. Rezultate 60
Concluzii si propuneri 75
Bibliografie ..78


Extras din licenta Cum descarc?

Introducere
,,Marketingul este peste tot. In mod formal sau informal, oamenii .i organiza.iile desfa.oara un mare numar de activita.i care s-ar putea numi ,,marketing". Marketingul bine facut a devenit din ce in ce mai mult o componenta vitala pentru succesul in afaceri. .i ne influen.eaza profund via.a de zi cu zi. Marketingul este inglobat in tot ceea ce facem: de la hainele cu care ne imbracam, la site-urile Web pe care intram .i la reclamele pe care le vedem!"1
Lumea marketing-ului este intr-o schimbare rapida .i continua; chiar daca conceptele de baza au ramas acelea.i, marketingul evolueaza rapid in extrem de multe domenii .i direc.ii.
De la marketingul tradi.ional, la cel opera.ional, la cel strategic, s-a ajuns acum la Cybermarketing, cea mai avansata forma a marketing-ului, in care toate componentele mix-ului de marketing sunt concepute 1 la 1, pentru fiecare consumator in parte.
Internetul a devenit un loc in care informa.ia poate circula fara margini .i in care po.i gasi aproape orice raspuns. Firmele care ofera produse sau servicii, de cele mai multe ori, i.i informeaza poten.ialii consumatori despre ce pun la dispozi.ie prin intermediul website-urilor .i re.elelor de socializare, iar organiza.iile non-profit apeleaza, de asemenea, tot mai mult la internet pentru a-.i gasi sus.inatori pentru cauza pe care o sus.in.2
Subiectul acestei lucrari de licen.a il reprezinta SEO - Search Engine Optimization - unul dintre cele mai importante instrumente ale marketingu-ului online la ora actuala, dar .i in viitor.
Am ales acest subiect nu numai pentru ca este de actualitate .i de o foarte mare importan.a pentru lumea afacerilor din ziua de astazi, o afacere fara site site neavand nicio preten.ie la o pozi.ie inalta pe pia.a, dar .i pentru ca, dupa parerea mea, este .i un instrument esen.ial pentru viitorul cybermarketing-ului, deoarece tehnicile SEO au evoluat foarte mult in ultima perioada .i sunt intr-o continua transformare. In consecin.a, s-a ajuns la un SEO semantic, care poate evolua odata cu noile tendin.e ale marketing-ului, aceasta no.iune fiind asociata .i cu inteligen.a artificiala.
Scopul acestei lucrari de licen.a este de a demonstra faptul ca SEO (Search Engine Optimization) este un instrument esen.ial al marketing-ului online care, bine aplicat, poate cre.te considerabil popularitatea .i vanzarile unei companii.
Capitolul 1: Revizuirea literaturii de specialitate
1.1. Prezentare generala
Conform lui Philip Kotler ,,Marketingul este un proces societal prin care indivizii si grupurile obtin ce le trebuie si ce isi doresc, prin crearea, oferirea si schimbul liber de produse si de servicii purtatoare de valoare" 1, iar potrivit Asociatiei Americane de Marketing, marketingul vizeaza ,,realizarea activitatilor economice care dirijeaza fluxul de bunuri si servicii de la producator la consumator sau utilizator."
Acesta este Marketingul traditional, dar ce reprezinta Cybermarketingul?
In dictionar, ,,cyber" inseamna ,,stiinta controlului sistemelor complexe", dar in folosirea curenta sensul cuvantului a ajuns sa difere de cel din dictionar, insemnand mai mult ,,locul" nonfizic unde computerele si comunicatiile se intalnesc si comunica. Pentru sistemele informatice mediul specific este cel digital, unde informatia este reprezentata printr-un sir de simboluri binare 0 si 1, numiti biti si digiti.
Prin urmare, Cybermarketing inseamna folosirea puterii retelelor de computere si de comunicatie online si a mediului digital interactiv pentru a atinge obiectivele de marketing.2
In termeni mai uzuali, prin cybermarketing se intelege marketingul care foloseste ca principal canal de comunicare internetul.
Cel mai mare depozit de informatii cunoscut de om este, fara doar si poate, internetul, fiind totodata si cel mai divers din punct de vedere al subiectelor acoperite, al calitatii acestora si al modului in care informatia este corelata intr-o maniera spontana. Stephen Hawking spunea: ,,In prezent, cu totii suntem conectati la internet, asa cum neuronii sunt conectati intr-un creier gigant."
Specialistii in marketing au anticipat inca din secolul trecut importanta pe care internetul o va avea in activitatile de marketing viitoare si au prezis schimbarile care se vor produce: ,,In deceniul care vine, marketing-ul va fi reproiectat de la A la Z. Sunt putine motive care sa ne faca sa ne indoim ca pietele si marketing-ul vor opera dupa principii destul de diferite, in primii ani ai secolul 21. Succesoare a Societatii Industriale, Economia Informatiei va penetra si va schimba aproape fiecare aspect al vietii noastre de zi cu zi. Revolutia Digitala a modificat conceptia noastra despre spatiu, timp si masa. O companie nu are nevoie sa ocupe mult spatiu, ea poate fi virtuala si poate exista oriunde. Mesajele se pot trimite si pot fi primite aproape simultan. Iar obiectele precum cartile, muzica, filmele, pot fi transportate sub forma de ,,biti", si nu in forma fizica."3
Intr-o lume in care tehnologia si inovatia ne impacteaza viata aproape in toate aspectele care tin de ea, Internetul si mediul virtual devin o tinta pentru oricare dintre noi. In aceasta era a globalizarii, in mediul virtual, putem spune ca aproape nu mai exista bariere si constrangeri care sa limiteze activitatile umane, comunicarea si mediul de afaceri. Astfel, ca aproape in toate conceptele din vietile noastre, efectele se rasfrang si asupra marketingului.. De la marketing-ul traditional vorbim din ce in ce mai mult despre cybermarketing, adica produse si servicii in mediul online in care cei patru 4 se mentin, dar se articuleaza in linie cu valorile si atu-urile acestui nou mediu.4


Fisiere in arhiva (1):

  • Search Engine Optimization - Instrument principal in marketingul online. Studiu de caz - Papetaria Vestului.pdf

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Bibliografie

1. Al-Shammari T.E., Towards Search Engine Optimization: Feedback Collection, Procedia Computer Science 62, p.395-402, 2015
2. Bayrak C., Egri G., The Role of Search Engine Optimization to Keeping the User on the Site, Procedia Computer Science 36, p. 335-342, 2014
3. Clarke A., SEO 2019: Learn Search Engine Optimization with smart internet marketing strategies, 2019
4. Deviant B.J., The Content Marketing Strategy Guide, 2016
5. Guevarra P.J., Seo Simplified Surefire Strategy, 2018
6. Jones C., Seo pas cu pas, Editura Act si Politon, 2016
7. Keeler L., Cybermarketing, AMACO, New York, 1995
8. Kerns D., On Page Search Engine Optimization Best Practices, 2017
9. Kerns D., What Is SEO, 2017
10. Kotler P., Keller L., Managementul Marketingului, Editura TEORA, 2002
11. Kotler P., Kotler despre marketing, 1999
12. Martinez P., Moreno L., Overlapping factors in Search Engine Optimization and web accesibility, Online Information Review, Vol.3, p.564-580, 2013
13. Nieto M. A., Smith-Martinez B., Pericet P., Marin J., Siddi D., Semantic SEO 2016, 2016
14. Orzan Gh., Orzan M., Cybermarketing, Editura Uranus, Bucuresti, 2007
15. Romanov A., SEO: Finder's Keepers -  A Guide to the Essential Marketing Strategies for Increasing Internet Traffic via Search Engine Optimization, 2015
16. Schniederjans G.D., Atlas A.S., Starkey M.C., Impression management for corporate brands over mobile media, Journal of Product & Brand Management, 2018
17. Stanley M. Davis, Future perfect (Reading, MA,: Addison-Wesley, 1986), 1986
18. Unemyr M., Mastering Online Marketing, 2015
19. Ursachi A., Sotropa E., Domina topul motoarelor de cautare, 2016
20. Varndell D., Top 10 SEO Tips, 2014
21. https://twitter.com/searchliaison/status/973241540486164480?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E973241540486164480&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.seroundtable.com%2Fgoogle-seos-algorithm-update-26149.html
22. https://dwf.ro/blog/google-update-1-august-2018-observatii-preliminare-dwf/
23. https://twitter.com/johnmu/status/1090196899146186752
24. https://twitter.com/googlewmc/status/1082278634310828032
25. https://twitter.com/googlewmc/status/1082278634310828032
26. https://www.blog.google/outreach-initiatives/small-business/new-features-service-area-businesses-google-my-business/
27. https://dwf.ro/blog/review-dwf-update-uri-google-ianuarie-2019-si-noutati-seo/?fbclid=IwAR1RA4Z6JKuO_zt-h0kJntRyVTgfM7Rd_zfgGzrPisQOCioQknTIm9ZyaWM
28. https://dwf.ro/blog/google-update-13-martie-2019-ce-stim-pana-in-acest-moment/
29. https://twitter.com/searchliaison/status/11064458269250641921
30. https://dwf.ro/blog/google-update-13-martie-2019-ce-stim-pana-in-acest-moment/
31. https://cognitiveseo.com/blog/21725/google-update-florida-2-0/?fbclid=IwAR0IT6kF1xTfJsmOCQrQFNZzrUtbv7IIpeiG_V5ePbvIrhymXzL2A_qwqmI
32. https://cognitiveseo.com/blog/21725/google-update-florida-2-0/?fbclid=IwAR0IT6kF1xTfJsmOCQrQFNZzrUtbv7IIpeiG_V5ePbvIrhymXzL2A_qwqmI
79
33. https://cognitiveseo.com/blog/21725/google-update-florida-2-0/?fbclid=IwAR0IT6kF1xTfJsmOCQrQFNZzrUtbv7IIpeiG_V5ePbvIrhymXzL2A_qwqmI
34. https://www.searchenginejournal.com/google-infrastructure-update-right-now/307657/
35. https://dwf.ro/blog/cronica-seo-dwf-aprilie-2019-update-uri-google-si-noutati-seo/?fbclid=IwAR3RA_c41T5FYP0tBswZVetTtIm6qopOWQKw9ITAeXMzBkvEafEgX7LIoMI
...


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!