Securitatea Informatiilor la Dispozitive Mobile

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE - 4 -
Capitolul I. - 5 -
TEHNOLOGIA JAVA 2 MICRO EDITION - 5 -
1.1. Descrierea generala a tehnologiei Java 2 Micro Edition. - 5 -
1.1.1 Clase noi si clase schimbate - 6 -
1.2. Structura unei aplicatii in J2ME - 6 -
1.2.1. MIDlet-uri si suite de MIDlet-uri - 6 -
1.2.2 Securitatea si incapsularea unui MIDlet - 7 -
1.2.4 Obtinerea si instalarea unui MIDlet - 10 -
1.2.5. Ciclul de viata al unui MIDlet - 11 -
1.3. Crearea unei aplicatii in J2ME - 13 -
1.3.1 WTK - 13 -
1.3.2 Scrierea codului aplicatiei - 14 -
1.3.3 Compilarea - 14 -
1.3.4 Preverificarea - 14 -
1.3.5 Impachetarea aplicatiei - 14 -
1.3.6 Obfuscarea - 15 -
1.3.7 Rularea aplicatiei - 15 -
Capitolul II. - 16 -
SECURITATEA INFORMATIILOR MOBILE - 16 -
2.1 Evaluarea riscurilor si stabilirea politicilor - 16 -
2.2 Detectarea dispozitivelor mobile - 17 -
2.3. Protectia impotriva amenintarilor - 17 -
2.4. Securitatea si Serviciile de incredere API pentru J2ME - 18 -
Capitolul III. - 20 -
TEHNICI DE PROGRAMARE IN DOMENIUL JOCURILOR VIDEO - 20 -
3.1 Scurt istoric al jocurilor video - 20 -
3.1.1 Pana la Spacewar - 21 -
3.1.2 De la Spacewar la Atari - 22 -
3.1.3 Consolele de jocuri si calculatoarele personale - 23 -
3.1.4 Calculatoarele personale - 24 -
3.1.5 Aparitia conceptului de Engine de joc - 25 -
3.1.6 Revolutia dispozitivelor portabile - 26 -
3.1.7 Telefoanele mobile si jocurile video - 27 -
3.2 Tehnici de programare in jocurile video - 28 -
3.2.1 Jocurile sunt aplicatii real-time - 28 -
3.2.2 Bucle software de timp real - 28 -
3.2.3 Automatul cu stari finite - 31 -
Capitolul IV. - 35 -
PREZENTAREA APLICATIEI REALIZATE - 35 -
4.1 Clasele Java - 35 -
4.1.1 Clasa BrickBreakerMIDlet - 35 -
3.1.2 Clasa MainCanvas - 36 -
3.1.3 Clasa MenuScreen - 37 -
3.1.4 Clasa BrickBreakerScreen - 37 -
3.1.5 Clasele Brick,Ball si Paddle - 41 -
3.1.6 Clasa PaddleController - 43 -
3.1.7 Clasa SoundManager - 44 -
CONCLUZII - 46 -
BIBLIOGRAFIE - 48 -


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
In ziua de azi, a fi informat reprezinta o caracteristica a celor care ies invingatori in orice domeniu. Informatiile sunt foarte valoroase si e normal ca ele sa fie pazite cu strasnicie. Orice informatie necesita un anumit nivel de securitate pentru buna desfasurare a activitatii firmei.
Tehnologia Java a fost un succes continuu de cand a fost creata si a revolutionat industria calculatoarelor aducandu-ne cea mai capabila platforma pentru construirea si folosirea unei game largi de aplicatii si servicii.
Motivul care a stat la baza alegerii acestei lucrari este acela ca tema este foarte interesanta, tinand cont ca tehnologia avanseaza intr-un ritm foarte alert. De asemenea aceasta tema da posibilitatea crearii unui joc pe telefonul mobil, pe care oricine il poate folosi pentru relaxare.
Obiectivele avute in vedere pentru lucrarea de fata sunt:
- Proiectarea si dezvoltarea pentru platforme mobile
- Prezentarea mediului de dezvoltare al platformelor mobile
- Evidentierea importantei securitatii la platformele mobile 
- Sublinierea caracteristicilor mediului de executie
- Analizarea constrangerilor tehnologice.
- Invatararea si aprofundarea limbajului Java.
Acesta lucrare isi propune sa descrie pe scurt platforma Java MIDlet, apoi caracteristicile programarii unui joc in general folosind aceasta platforma si detalierea implementarii aplicatiei pe parcursul a patru capitole.
Ca structura, lucrarea de fata este organizata pe patru capitole, incepe cu o introducere si se termina cu o parte de concluzii si tendinte de viitor.
In primul capitol este prezentata tehnologia Java 2 Micro Edition si aspecte ale utilitatii si aplicabilitatii acesteia.
Al doilea capitol, format din 4 subcapitole, acopera cateva informatii legate de securitate si SATSA, despre criptografie si API si cum le putem folosi. Orice persoana care se ocupa cu crearea si dezvoltarea de aplicatii J2ME care sa fie securizate, trebuie sa petreaca destul timp pentru a intelege detaliile PKI si criptografie, in general. De asemenea am vorbit si despre riscurile la care le presupun dispozitivele mobile, detectarea acestora si protectia impotriva acestor riscuri. 
Al treilea capitol cuprinde istoria programarii jocurilor video, ajungandu-se in cele din urma si la programarea acestora pe telefonul mobil.
Ultimul capitol prezentata aplicatia efectuata folosind platforma Java 2 Micro Edition: jocul pentru telefonul mobil, prin care se urmareste a contribui la imbunatatirea jocurilor deja existente pe telefoanele mobile.
In cadrul acestei lucrari, a fost aleasa Platforma Java 2 Micro Edition din mai multe motive. Este cea mai raspandita platforma de programare pentru telefoanele mobile, are avantajele limbajului Java si mai ales este cel mai usor de obtinut si de distribuit. Aplicatiile J2ME sunt usor de comercializat. Aceasta tehnologie este utilizata de o multime de programatori seriosi si in plina expansiune si dezvoltare. Standardul se imbunatateste continuu, aducandu-se noi specificatii pentru noi facilitati, odata cu cresterea puterii de calcul a majoriatatii dispozitivelor care suporta J2ME.
Capitolul I. 
TEHNOLOGIA JAVA 2 MICRO EDITION
Sun Microsystems a clasificat tehnologiile Java in trei categorii:
Java Standard Edition (sau J2SE) ofera mediul de rulare si tehnologiile API pentru dezvoltarea si executarea aplicatiilor Java de baza si serveste ca fundatie securizata pentru a rula aplicatii Java pentru intreprinderi. Java Enterprise Edition (sau J2EE, Java EE Platform) este un set de standarde si tehnologii API pentru dezvoltarea si implementarea unor aplicatii ce tin de mediul de afaceri. Java Micro Edition(sau J2ME, Java MW) ofera mediul perfect de rulare pentru microdispozitive si sisteme incorporate cu impuneri limitate asupra resurselor precum marimea memoriei, marimea ecranului, puterea de procesare, banda de retea si capacitatea bateriei. Platforma J2ME ofera mediu de rulare pentru o gama larga de prduse electronice, dispozitive mobile cum ar fi telefoanele celulare, PDA-uri, sisteme telematice, instrumente electronice. De asemenea, J2ME ofera o interfata grafica bogata pentru utilizator, memorie, retea, securitate, aplicatii de cautare pe Internet si jocuri.
Datorita avantajelor sale de portabilitate si securitate, J2ME este folosit astazi ca o platforma pentru construirea serviciilor pe o varietate de dispozitive pentru aplicatiile mobile.
Exista mai multe platforme de programare pentru astfel de dispozitive mobile. Ma refer aici la posibilitatea folosirii unui limbaj de nivel inalt si a unui standard de programare care include inclusiv un API bine pus la punct. Dintre acestea mentionez platforma BREW si Symbian, pe langa J2ME prezentata in aceasta lucrare.
1.1. Descrierea generala a tehnologiei Java 2 Micro Edition.
In iunie 1999, in cadrul conferintei JavaOne, compania Sun Microsystems a anuntat o noua versiune a platformei Java 2: Java 2 Micro Edition, J2ME.
Conform descrierii de pe site-ul oficial al Sun Microsystems, J2ME este descrisa astfel:
,,... Java 2 Platform, Micro Edition este o un mediu de executie Java foarte puternic optimizat, avand ca tinta o varietate mare de bunuri electronice de larg consum printre ele afandu-se pagere, telefoane celulare, telefoane smart-phone precum si sisteme de navigatie pentru automobile."
Fraza cheie din descrierea de mai sus este ,,foarte puternic optimizat". Trebuie sa subliniem ca J2ME nu defineste un alt fel de Java, de fapt adapteaza Java la bunuri electronice de larg consum care incorporeaza sau sunt bazate pe sisteme de calcul de mici dimensiuni. 
O aplicatie J2ME va functiona si sub versiunile J2SE si J2EE (Standard Edition, pentru sisteme desktop si Eneterprise Edition, pentru servere) cu conditia ca partea din API care o utilizeaza sa fie identica. Cu alte cuvinte, bytecode-ul compilat pentru J2ME este perfect compatibil cu orice alta implementare de masina virtuala Java. Sunt cateva limitari in J2ME, pe care le vom discuta mai tarziu, dar arhitectura Java este neschimbata. Se poate scrie cod Java perfect compatibil intre cele 3 versiuni, dar nu asta este scopul dorit, ci este portabilitatea intre diferitele device-urile


Fisiere in arhiva (1):

  • Securitatea Informatiilor la Dispozitive Mobile.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!