Simularea Infiintarii si Organizarii unei Unitati Hoteliere cu Serviciu de Restauratie

Cuprins licenta Cum descarc?

Argument 4
Capitolul 1 - Simularea constituirii unei intreprinderi hoteliere cu serviciu de restauratie 6
1.1. Caracteristicile activitatii hoteliere 6
1.2. Prezentarea proiectului de infiintare a Hotelului Royal Spa 8
1.2.1. Prezentarea generala a amplasamentului 9
1.2.2. Evolutia capacitatii de cazare existente in turismul balenar 10
1.2.3. Analiza pietei si descrierea strategiilor de marketing 15
1.2.4. Evaluarea activitatii de vanzare 19
1.2.5. Caracteristicile produselor si serviciilor oferite 21
1.3. Investitia prevazuta si planul de implementare 25
1.3.1. Descrierea proiectului de investitii 26
1.3.2. Proiectii financiare estimate 29
1.4. Analiza SWOT a unitatii hoteliere Royal Spa 34
Capitolul 2 - Prezentarea etapelor de infiintare a unitatii hoteliere Royal Spa 36
2.1. Etapele infiintarii unei intreprinderi hoteliere cu serviciu de restauratie 36
2.1.2 Obtinerea avizelor si autorizatiilor necesare 40
2.1.3 Standardele impuse unui hotel de vacanta clasificat cu 3 stele 41
Capitolul 3 - Modelul de organizare al Hotelului Royal Spa 44
3.1. Organizarea generala a unitatii hoteliere 44
3.2. Structura organizatorica a serviciului de front-office 46
3.3. Structura organizatorica a serviciului de etaj 53
3.4. Structura organizatorica a serviciului de alimentatie 56
3.5. Organizarea departamentelor functionale ale Hotelului Royal Spa 60
Capitolul 4 - Simularea activitatii Hotelului Royal Spa 66
4.1. Elementele comunicarii interdepartamentale 66
4.2. Instrumente pentru organizarea muncii 69
4.2.1. Orariile de lucru ale personalul departamentului front-office 72
4.2.2. Programarea activitatii personalului departamentului de etaj 73
4.2.3. Timpul de munca din bucatarie si necesarul de personal din restaurant 74
4.3. Cerintele personalului hotelier 75
4.4. Simularea circuitului clientului in hotel 78
4.5. Contabilitatea operatiilor privind activitatea de cazare 82
4.6. Sistemele informatice folosite in activitatile hotelui 87
5 Concluzii 96
Bibliografie 97
ANEXE 99


Extras din licenta Cum descarc?

Argument
Industria hoteliera, apreciata in cele mai multe tari ca o activitate autonoma, distincta a domeniului turistic, reuneste intr-un sistem coerent toate procesele desfasurate in unitatile de cazare generate de primirea, sejurul si plecarea calatorului. Continutul acestui domeniu a evoluat pe masura dezvoltarii capacitatilor de cazare si a implicarii lor in activitatea turistica, amplificandu-se cu noi functii si forme de prestatii.
Hotelul este, fara indoiala, cea mai reprezentativa structura de cazare turistica (intr-o acceptiune mai veche asociem, hotelul cu deplasarea si sejurul turistic, statut care insa cel putin in ultima perioada, a cunoscut transformari insemnate). Intr-o definitie succinta, hotelul este o unitate care ofera servicii de cazare si masa oricarei persoane care accepta sa plateasca tariful pentru serviciiile oferite, fara a fi necesara existenta prealabila a unui contract.
Prin prezenta lucrare mi-am propus sa simulez modul de functionare si organizare al unui hotel, incepand cu etapele de infiintare ale societatii, descrierea compartimentelor si a activitatilor specifice ale acestora, continuand cu analizarea fluxului de lucru din cadrul hotelului, iar in final am simulat circuitul unui client si toate operatiunile generate de prezenta acestuia care au loc in interiorul departamentelor si intre acestea. 
Am ales pentru ilustrare, din varietatea unitatilor ospitaliere specializate, structura organizatorica a unui hotel de vacanta de 3 stele destinat turistilor care doresc sa-si organizeze concediile sau vacantele intr-o statiune balneo-climaterica, in acest caz fiind vorba de statiunea Slanic Prahova. 
Am hotarat ca descrierea cat mai completa a structurii organizatorice a unei unitati hoteliere presupune examinarea modelului unui hotel de capacitate mare si de categorie medie sau superioara fiindca pe masura ce dimensiunile si categoria scad, are loc o comprimare - si deci o integrare - a mai multor sectoare si functii sau posturi specific hoteliere. Acestea au fost motivele principale care m-au determinat sa aleg modelarea unui hotel clasificat cu trei stele.
Prezenta lucrare este structurata pe patru capitole. Primul capitolul prezinta proiectul de amenajare al hotelului care include descrierea zonei in care va fi amplasat hotelul, studiu de piata, concurentii directi, strategiile de marketing care vor fi adoptate, caracteristicile produselor si serviciilor oferite de hotel, precum si previziuni asupra planului de investitii si a rezultatelor financiare care vor fi obtinute.
In Capitolul II am simulat procesul de infiintare al hotelului prin prezentarea detaliata a etapele de infiintare si analiza conceptele teoretice legate de procedurile practicate si legislatia in vigoare. De asemenea, am prezentat normele si standardele de calitate impuse unui hotel din categoria de 3 stele.
In al treilea capitol am conturat structura organizatorica a unitatii hoteliere cu toate amanuntele sale. Astfel, am analizat activitatea si particularitatile fiecarui compartiment. 
Capitolul IV poate fi considerat si nucleul acestei lucrari deoarece cuprinde simularea intregii activitati a hotelului luat ca model. In acest capitol am realizat un model de organizare a muncii prin instrumentele specifice (fisa de post, orariile, programarea timpului de lucru), am descris modul in care se realizeaza comunicarea interdepartamentala. 
Cea mai importanta parte a acestui capitol o reprezinta simularea circuitului unui client in cadrul hotelului si modul in care departamentele hotelului functioneaza pentru a asigura cele mai bune servicii, astfel incat clientul sa fie multumit, iar hotelul sa castige profit in urma serviciilor prestate. In plus, tot in acest capitol, am prezentat sistemele informatice folosite in desfasurarea activitatilor deoarece, am considerat ca este absolut necesara utilizarea acestora pentru o functionare eficienta.
Lucrarea este incheiata prin cateva concluzii personale asupra intregii lucrari, precum si rezultatele obtinute in urma redactarii acesteia.
Bibliografia este ultima parte a lucrarii si contine lista tuturor surselor de informatie utilizate pentru redactarea prezentei lucrarii.
Capitolul 1 - SIMULAREA CONSTITUIRII UNEI INTREPRINDERI HOTELIERE CU SERVICIU DE RESTAURATIE
1.1. CARACTERISTICILE ACTIVITATII HOTELIERE
Industria ospitalitatii poate fi definita, in sens larg, ca fiind ansamblul activitatilor care asigura ,,gazduirea", respectiv cazarea si/sau alimentatia persoanelor aflate departe de casa (turistilor). 
Industria hotelira este definita ca fiind totalitatea proceselor de productie care au loc intr-o unitate hoteliera, generate de primirea, sejurul si plecarea calatorilor. Activitatea hoteliera este produsul industriei hoteliere. 
Activitatea hoteliera este rezultatul imbinarii unei varietati de activitati desfasurate la nivelul unei structuri de primire care nu se limiteaza la cazarea propriu-zisa, ci include si o serie de alte prestaaii, cum ar fi: servicii de alimentatie, prestatii cultural-artistice si de agrement, de informare si intermediere, comerciale, alte servicii complementare.
Structurile de primire turistice sunt reprezentate de acele constructii sau amenajari care sunt destinate prin proiectare si executie, cazarii sau servirii mesei pentru turisti, impreuna cu serviciile specifice aferente. In industria larga a ospitalitatii, un loc aparte il ocupa activitatea hoteliera, fiind si cea care asigura si conditioneaza in cel mai inalt grad volumul activitatilor turistice.
Hotelurile sau unitatile asemanatoare se caracterizeaza prin amenajarea lor pe camere, respectand o limita minima de camere, avand o echipa manageriala unica si furnizand servicii bine definite care includ serviciul de camera, mentinerea curateniei, facilitatile sanitare etc.


Fisiere in arhiva (1):

  • Simularea Infiintarii si Organizarii unei Unitati Hoteliere cu Serviciu de Restauratie.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 10 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!