Motivarea alegerii temei 3 Capitolul 1- Introducere 4 1.1 Structura documentului 4 Capitolul 2 – Componenete soft utilizate pentru realizarea aplicatiei 6 2.1 Limbajul PHP 6 2.2 Limbajul MYSQL 7 Capitolul 3 - Proiectarea, realizarea și implementarea sistemului informatic 8 3.1 Aplicații similare 8 3.2 Obiective și activități în etapa de proiectare 11 3.3 Structura sistemului informatic 11 Capitolul 4 - Utilizare program Alumni 14 4.1 Introducere 14 4.2 Secțiunea register 15 4.3 Secțiunea login 17 4.4 Secțiunea absolvenți 18 4.6 Secțiunea suport 23 Capitolul 5 – Concluzii 29 Bibliografie 30
Motivarea alegerii temei Unul dintre motivele principale care a adus la alegerea că tema de diplomă a fost crearea unui sistem informatic care să permită realizarea gestiunii absolvenților unei universități ce a fost constituit de necesitatea stabilirii unei legături între absolvenţi. Un alt motiv este determinat de studiul pe care l-am realizat asupra unor aplicaţii existente şi care m-a determinat să creez o nouă aplicaţie care să înglobeze toate facilităţile de care un absolvent are nevoie pentru a păstra legătura atât cu facultatea la care a studiat cât şi cu foştii colegi. Aplicaţia de faţă oferă această facilitate în sensul că permite foştilor studenţi sau viitoriilor absolvenţi posibilitatea menţinerii unei legături pe o perioadă lungă de timp. Aceştia vor avea o serie de facilități cum ar fi crearea și planificarea din timp a unor evenimente sau activităţi care urmează să fie desfăşurate la o anumită dată, dar şi menţinerea unei legături prin intermediul poştei electronice, aceştia având posibilitatea de a accesa această facilitate numai în cazul în care deţin un nume de utilizator şi o parolă, necesare la autentificare. O noutate pe care această temă o aduce constă în planificarea și realizarea unor activităti la care vor putea fi invitați în același timp membrii ai comunității Alumni, dar și cei din afara ei. Capitolul 1- Introducere Una dintre opţiunile existente şi care ar putea fi utilizată de către absolvenţi pentru a păstra legăturile dintre aceştia o constituie organizaţiile studenţeşti. Acestea organizează în mod periodic diverse evenimente la care sunt invitaţi absolvenţii, acest lucru reprezentând un motiv de reuniune și socializare. Un exemplu de astfel de organizaţie din cadrul universităţii noastre este reprezentată de ALUMNI, această aplicaţie permiţând menţinerea unei legături stabile între absolvenţi Accesul la această aplicaţie poate fi realizat din momentul în care utilizatorul este autentificat cu un nume de utilizator şi o parolă. Interfaţă grafică este structurată în aşa fel încât acesta să aibă acces direct asupra acesteia din momentul în care autentificarea este realizată cu succes. Meniul principal furnizează toate facilitătiile acestei aplicaţii în sensul că utilizatorul va putea acesa în mod direct aceste opţiuni, întreagă activitate a acestuia desfăşurându-se pe o singură pagină web. 1.1 Structura documentului Documentul de faţă este structurat în şase capitole, fiecare dintre acestea tratând într-o anumită măsură diverse noţiuni referitoare la modul de funcţionare a acestui sistem. Primul capitol face o scurtă introducere a modului în care aplicaţia este structurată şi a pașilor care trebuie parcurşi pentru a avea acces la facilitățile oferite de aceasta. Al doilea capitol este structurat la rândul sau pe două subcapitole, fiecare dintre aceste subcapitole făcând o scurtă descriere a tehnologiilor software utilizate pentru dezvoltarea aplicaţiei. Primul subcapitol realizează o scurtă introducere a ceea ce înseamnă limbajul PHP și cum este utilizat la crearea de aplicaţii web. Cel de-al doilea subcapitol se referă la noţiunea de SQL în cadrul căruia sunt descrise facilitățile oferite de utilizarea bazelor de date.
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Diploma.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.