Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc

Licență
8/10 (1 vot)
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 74 în total
Cuvinte : 8784
Mărime: 6.48MB (arhivat)
Publicat de: Maia Baciu
Puncte necesare: 13
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Stefan Alexandru
Aplicatie online dezvoltata in PHP si MYSQL Link-ul proiectului nu mai este functional!

Cuprins

  1. CUPRINS. 1
  2. PREFATA. 3
  3. CAPITOLUL I
  4. ANALIZA SISTEMULUI EXISTENT IN CADRUL S.C. TRAVEL TIME S.R.L. 4
  5. 1.1 Prezentarea firmei . 4
  6. 1.2 Indicatorii economici. 5
  7. 1.3 Organigrama societatii. 6
  8. 1.3.1. Sistemul de conducere. 7
  9. 1.3.2 Sistemul condus. 8
  10. 1.4 Dotarea tehnica. 10
  11. 1.5 Mediul de marketing al societatii. 11
  12. CAPITOLUL II
  13. PLATFORMA TEHNOLOGICA UTILIZATA. 15
  14. 2.1 Introducere. 15
  15. 2.2 Limbajul HTML. 16
  16. 2.3 Joomla ! . 18
  17. 2.4 Macromedia Dreamweaver . 20
  18. 2.5 Internetul . 21
  19. 2.5.1 Conectarea la Internet . 23
  20. 2.5.2 Marketingul pe Internet. 24
  21. CAPITOLUL III
  22. PROIECTAREA SISTEMULUI INFORMATIC. 28
  23. 3.1 Realizarea sistemului informatic. 28
  24. 3.2 Proiectarea de detaliu a intrarilor . 39
  25. 3.3 Implementarea Aplicatiei. 40
  26. CAPITOLUL IV
  27. PREZENTAREA SISTEMULUI INFORMATIC SI EXPLOATAREA APLICATIEI . 43
  28. 4.1 Descrierea generala a functiilor oferite de aplicatie . 43
  29. Bibliografie. 53
  30. Anexa . 54

Extras din licență

Prefata

Turismul reprezinta pentru Romania sectorul economic care dispune de un valoros potential care trebuie dezvoltat, neexploatat inca suficient si care poate deveni o sursa de atractie atat a investitorilor cat si a turistilor straini, insa acest lucru este ingreunat de concurenta puternica din partea tarilor vecine si de amploarea problemelor legate de competivitate. Astfel, promovarea turistica a Romaniei trebuie sa se alinieze tendintei internationale de crestere a rolului institutiei nationale de promovare a turismului in activitatea intensiva de promovare, aceasta activitate fiind in prezent subdimensionata, cantitatea de materiale promotionale editate este insuficienta si nu acopera cererea.

Situatia este determinata de lipsa unei retele nationale de centre judetene si birouri locale de promovare si informare turistica, a unor brand-uri pe zone si regiuni turistice, de deficientele in acoperirea cu fonduri de la buget a activitatii de promovare interna si internationala, de lipsa asigurarii continuitatii institutionale in domeniul promovarii. O problema de importanta majora a economiei romanesti este reprezentata de gradul diferit de valorificare a potentialului turistic, avand in vedere rolul care trebuie acordat respectarii capacitatii de suport, dar si eliminarii diferentelor economice regionale.

Spre exemplu, in timp ce zone precum Valea Prahovei, Brasov, Constanta si litoralul Marii Negre exista un turism de masa la limita superioara si peste capacitatea de suport in sezonul de varf in restul zonelor turistice circulatia turistilor este la jumatatea capacitatii de suport sau poate chiar mai mica, principalul motiv constituind-ul complexul de conditii de exploatare neadecvate, dar si accesibilitatea dificila, serviciile turistice si utilitatile generale de slaba calitate, programe de agreement insuficiente, retele de structuri turistice de cazare, alimentatie si agreement neacoperitoare sau forta de munca in structura ocupationala turistica neadecvata cererii pietei si insuficienta cantitativa.

In raport cu potentialul turistic, dar si comparative cu statele vecine, ponderea turismului romanesc in PIB este mica, la fel si profitul obtinut de intreprinzatorii de turism, aceasta problema datorandu-se in principal lipsei produselor turistice complexe, existentei capacitatilor turistice vechi si nemodernizate, privatizate in anii 2001-2002, si lipsei facilitatilor pentru realizarea de capacitate turistice complexe, modern echipate si dotate, la acestea adaugandu-se si lipsa capacitatilor de cazare in zonele turistice care ofera oportunitati deosebite pentru practicarea turismului de nisa si a ecoturismului.

CAPITOLUL I

ANALIZA SISTEMULUI EXISTENT IN CADRUL S.C. TRAVEL TIME S.R.L.

1.1 Prezentarea firmei

Societatea se numeste S.C. Travel Time SRL, are sediul in Bucuresti, str. Vasile Conta, nr.1, bl.42, sc. A, ap.8, sector 2, este infiintata la inceputul anului 2001 avand licenta de turism nr. 4896/2001 registrata la Registrul Comertului Bucuresti sub nr.J08/427/2001, cod de inregistrare fiscala RO 3553030

In economia de piata societatea a fost supusa examenului riguros, exigent, dar drept al pietei, avand la baza raportul cerere-oferta, care opereaza dupa criteriul eficientei, al concordantei activitatilor economice cu nevoile reale ale consumatorilor. In aceste conditii, administratorul trebuie sa aiba o inalta capacitate de adaptare la cerintele si legitatile pietei, ale concurentei loiale. Pe langa initiativa libera si aportul material, financiar, uman – fizic si inteligenta – capacitatea de a genera profit sunt factorii care au condus la obtinerea maxima a eficientei si la crestere economica.

Exista trei tipuri de vacante :

Primul tip Circuit care consta in faptul ca agentia pune la dispozitie un autocar care se plimba prin diferite orase pentru a vizita diferite obiecte turistice;

Al doilea tip este Sejur care consta din oferte de cazare la un hotel pentru un anumit timp , 3 sau 4 sau 7 zile depinde de oferta valabila la momentul respectiv

Al treilea tip este Cazare unde se alege un numar exact de zile pentru a fi cazat la un hotel

In cursul celor 8 ani de la infintare, firma a cunoscut o dezvoltare, ajungand sa detina in prezent 6 filiale situate in diferite orase in Romania, fiecare tinand legatura cu sediul central.

1.2 Indicatori economici

Cifra de afaceri a crescut an de an, astfel ea se prezinta pe ultimii 7 ani astfel:

Figura 1.1 Veniturile Firmei

Datorita numarului de angajati acela fiind un total de 91 firma se situeaza in randul firmelor mici, pentru a intra in randul intreprinderilor mijlocii ar fi fost nevoie de un numar de angajati mai mare sau egal cu 101.

Scopul firmei este acela de a produce profit, prin satisfacerea nevoilor oamenilor de a se relaxa si plimba. Travel time se adreseaza tuturor claselor sociale, ofertele fiind diverse si din punct de vedere financiar, dar si din punctul de vedere al obiectivelor turistice. Metoda adoptata nu este de a suprapopula statiunile arhicunoscute in plin sezon, ci acela de a promova acele zone mai putin cunoscute ale lumii, concomitent cu relaxarea turistilor. Ofertele includ si tururi la punctele istorice si de interes, pentru ca vacantele clientilor sa fie cu adevarat de neuitat.

Preview document

Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 1
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 2
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 3
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 4
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 5
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 6
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 7
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 8
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 9
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 10
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 11
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 12
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 13
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 14
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 15
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 16
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 17
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 18
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 19
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 20
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 21
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 22
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 23
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 24
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 25
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 26
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 27
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 28
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 29
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 30
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 31
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 32
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 33
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 34
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 35
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 36
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 37
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 38
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 39
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 40
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 41
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 42
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 43
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 44
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 45
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 46
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 47
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 48
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 49
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 50
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 51
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 52
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 53
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 54
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 55
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 56
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 57
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 58
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 59
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 60
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 61
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 62
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 63
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 64
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 65
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 66
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 67
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 68
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 69
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 70
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 71
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 72
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 73
Sistem informațional pentru promovarea potențialului turistic românesc - Pagina 74

Conținut arhivă zip

  • Sistem Informational pentru Promovarea Potentialului Turistic Romanesc.doc

Alții au mai descărcat și

Realizarea unui sistem informatic în PHP și MySQL - agenție de plasare

Introducere Proiectul cu Tema : Realizarea unei pagin web interactive la firma Agenţia Cronos utlizând PHP si MySQL a fost realizată în urma...

Subsistem Informatic Privind Evidența Resurselor Umane în Cadrul Materialelor MAI

INTRODUCERE Teza de licenţă are ca temă: „Subsistemul informatic privind evidenţa resurselor umane în cadrul Ministerului Afacerilor Interne” şi...

Tehnologii Web - Site de Publicitate

Introducere Prezenta lucare, intitulată, „Tehnologi internet. Site de publicitate ” urmăreşte prezentarea principalelor tehnici de realizare a...

Site DreamWeaver

Tema 1 1. Lista site-urilor vizitate • www.decosta.ro (S.C Decosta S.R.L) • www.erochiidemireasa.ro (S.C EROC S.A) • www.casamaris.ro (S.C Casa...

Hackeri

Hackerii sunt pasionati ai informaticii, care, de obicei au ca scop „spargerea” anumitor coduri, baze de date, pagini web etc. Ei sunt considerati...

Te-ar putea interesa și

Strategie ANT

România a reprezentat o destinatie turistica importanta pentru piata zonala, promovând, cu precadere, produsele turistice de litoral, statiunile...

Județul Brașov

Cap. 1: ANALIZA OFERTEI TURISTICE A UNEI DESTINAȚII Destinația turistică: Județul Brașov 1.1. FACTORI NATURALI AI OFERTEI 1.1.1. Localizare și...

Promovare a Turismului Ecologic în România prin Strategii de Marketing

Capitolul I. Marketingul – mijloc de valorificare a activităţii de turism ecologic 1.1. Rolul ecoturismul în valorificarea şi conservarea ariilor...

Politică externă și diplomație

Programul de guvernare 2009-2012 Obiective de guvernare 1. Focalizarea tuturor acţiunilor asupra protejării şi promovării intereselor României şi...

Metode moderne de promovare a unităților hoteliere

METODE MODERNE DE PROMOVARE A UNITĂŢILOR HOTELIERE Rezumat: Lucrarea prezentată pune în evidenţă metodele moderne de promovare a unităţilor...

Rolul Fondurilor și Programelor Comunitare

Capitolul 1 Rolul Fondurilor şi Programelor Comunitare Începând cu anul 2007, o dată cu intrarea României în Uniunea Europeană, ca cetăţeni ai...

Impactul Crizei Mondiale asupra Economiei Întreprinderii

CAPITOLUL I DEFINIREA CONCEPTULUI DE CRIZĂ. FORMELE CRIZEI ECONOMICE Cuvântul “criză“ provine din medicina hipocratică, desemnând acel moment de...

Ai nevoie de altceva?