Sisteme de Transmisie si Sisteme Electromecanice la Electromobil

Cuprins licenta Cum descarc?

Introducere 
Cap I. SISTEME DE TRASMITERE A MISCARII
Cap II. ECHIPAMENTE ELECTRICE LA AUTOMOBILE
Cap III. SISTEME ELECTROMECANICE
Concluzii
Bibliografie 
Anexe


Extras din licenta Cum descarc?

Introducere
In lucrare se prezinta principalele notiuni privind constructia unui vehicul electric impreuna cu transmisia si sistemul electromecanic care il compune.
In principiu, orice automobil care are motor de tractiune electric este considerat automobil electric. Sursa de alimentare, aflata pe vehicul, poate fi de diverse tipuri, insa, pentru majoritatea covarsitoare a automobilelor electrice realizate pana in prezent, sursa este o baterie de acumulatoare electrice. 
Constructia vehiculelor electrice, a fost sustinuta prin solutii si tehnologi inteligente ce au dus la o gama de masini economice la ora actuala existand si vehicule electrice cu un consum de cca. 1 EUR/70 km. Aceste vehicule electrice se caracterizeaza prin calitati excelente ce tin de intretinere, economie, de sistemele electromecanic (sistem de franare recuperativ) si multe alte avantaje care le caracterizeaza. 
Vehiculele electrice au aparut pentru prima data la mijlocul secolului al 19-lea, cand electricitatea a fost printre metodele preferate de propulsie pentru autovehicule, oferind un nivel de confort si usurinta de operare, care nu ar putea fi realizate de catre masinile pe benzina. Motor cu ardere interna (ICE) este o metoda de propulsie dominanta pentru autovehicule, dar cele de energie electrica a ramas uzuale in alte tipuri de vehicule, cum ar fi trenurile si vehicule mai mici, de toate tipurile.
De la primul vehicul electric care a fost inventat intre anii 1832 si 1839 ( nu se stie anul exact), de catre Robert Anderson ca mijloc de transport electric pana la ultimele modele aparute vehiculul electric face parte din mai multe domenii: industria electrica, electromecanica, automatizari, mecatronica, etc. 
Industria va produce si va oferi vehicule electrice in viitor din ce in ce mai performante. Acest lucru este necesar din cauza resurselor energetice si resurselor naturale care se apropie de sfarsit. In plus, acest lucru este initiat si de dorinta de a avea un aer mai curat. 
Ca definitie un vehicul electric (EV), ester o unitate ce utilizeaza una sau mai multe motoare electrice sau motoare de tractiune pentru propulsie. Vehiculele electrice pot fi autoturisme electrice, locomotive electrice, camioane electrice, avioane electrice, barci electrice, motociclete(scutere) electrice si nave spatiale electrice. 
Avantajele majore ale automobilului electric sunt consumul redus, poluare aproape de zero in afara productiei, eficienta/randament foarte mare, accelerare instanta, zgomot foarte redus, intretinere usoara prin eliminarea unei mari parti a motorului clasic otto, democratizarea transportului prin largirea bazei de productie a sursei energetice pana la consumator.
Dezavantajele majore sunt costul ridicat, timpul de incarcare al acumulatorului relativ mare, autonomia redusa de max. 200-500 km). Acumulatorii isi reduc capacitatea pana la 50% si chiar mai mult la temperaturi sub 10? C si peste 40? C si tind sa se supraincalzeasca si chiar sa explodeze in unele conditii. De asemenea pot aparea diverse probleme legate de pornire in situatii de temperatura foarte scazuta. 
Unul din cele mai mari dezavantaje ester modul de stocare a energiei pentru a fi propulsat vehiculul. La ora actuala energia electrica este stocata la bordul vehiculului cu ajutorul unui acumulator/bateri sau supercapacitoare Vehiculele care utilizeaza motoare care functioneaza pe principiul de combustie , de obicei, se poate obtine energie de la un singur sau cateva surse, de obicei, non-regenerabile de combustibili fosili. Un avantaj cheie la vehicule electrice sau hibride electric este franarea regenerativa si suspensia ; capacitatea lor de a recupera energia in mod normal, pierduta in timpul franarii in energie electrica care urmeaza sa fie redata la bornele bateriei. Din necesitatea extinderii autonomiei, masina electrica este de obicei echipata cu un generator pe baza de benzina, care incarca permanent sau in functie de necesitate, acumulatorul. Un alt concept este folosirea unui supercondensator, ca acumulator. 
In viitor, factorii de decizie la automobile vor fi necesari pentru a produce noi tehnologii care reduc emisiile in timp. Sisteme active pentru controlul de securitate, cum ar fi sistem de franare anti-blocare (ABS), distributia fortei de franare electronica (EBD), sistem de control al tractiunii (TCS) si electronic de stabilitate.


Fisiere in arhiva (1):

  • Sisteme de Transmisie si Sisteme Electromecanice la Electromobil.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 10 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!