Sistemul Calitatii in Serviciile de Alimentatie

Cuprins licenta Cum descarc?

Introducere 3
Capitolul I. 
PREZENTAREA GENERALA A SOCIETATII S.C.MARIDAN COM.S.R.L. 5
1.1. Scurt istoric 5
1.2. Obiect de activitate 7
1.3. Structura organizatorica 8
1.3.1. Spatiul tehnologic si spatiul de servire 8
1.3.2. Numar de locuri 9
1.3.3. Dotari tehnologice 9
1.4. Oferta 10
1.5. Furnizori, clienti, pozitia pe piata, concurenti 11
1.5.1. Furnizori 11
1.5.2. Clienti 11
1.5.3. Pozitia pe piata 12
1.5.4. Concurenti 12
Capitolul II.
ANALIZA ECONOMICO-FINANCIARA A SOCIETATII S.C.MARIDAN COM.S.R.L. 14
2.1. Cifra de afaceri 14
2.2. Veniturile totale 16
2.3. Cheltuielile totale 18
2.4. Profitul net 20
2.5. Rentabilitatea comerciala 21
Capitolul III. 
CONCEPTUL HACCP SI APLICAREA LUI IN PRODUCTIA CULINARA 24
3.1. Identificarea riscurilor 25
3.1.1. Riscurile biologice 25
3.1.2. Riscurile chimice 28
3.1.3. Riscurile fizice 29
3.2. Determinarea punctelor critice de control 30
3.3. Principiile generale de alcatuire a unui plan HACCP 31
Capitolul IV.
PERSPECTIVE IN DEZVOLTAREA SOCIETATII S.C.MARIDAN COM.S.R.L.36
4.1. Prezentarea proiectului de dezvoltare 36
4.1.1. Obiective 37
4.1.2. Puncte forte ale proiectului 38
4.2. Date tehnice ale investitiei 38
4.3. Identificarea si analiza riscurilor 40
4.4. Analiza S.W.O.T. 40
Bibliografie 41
Anexe 42


Extras din licenta Cum descarc?

Economia de piata a intensificat si la nivelul tarii noastre dezvoltarea sectorului tertiar, respectiv al serviciilor, infatisand corespondente ale unor nevoi la fel de importante si numeroase ca si nevoile pentru bunuri materiale.
In conditiile competitiei acerbe pe piata , nu mai este de conceput ca un prestator de servicii sa-si ignore clientii, cerintele acestora si reactiile lor ,fie ele pozitive sau negative.
Activitatea de alimentatie, efectuata ca si activitate de sine statatoare sau coroborata cu serviciul turistic, are diverse implicatii sociale si raspunderi privind satisfacerea nevoii de hrana.Hrana trebuie sa asigure in paralel satisfactia subiectiva si personala si necesarul de substante nutritive pentru organism, garantand inocuitatea tuturor produselor comercializate, indiferent daca sunt produse proprii sau preluate de la alte sectoare.
Activitatea de alimentatie, implicit cea legata de serviciul turistic, prezinta un caracter deosebit de complex prin specificul ei, prin multitudinea factorilor tehnologici care influenteaza oferta de produse si, in acelasi timp, prin varietatea cererii exprimate.
Avand in vedere insa si rolul educativ al acestui sector economic, care poate influenta si orienta modul de viata al individului , la nivelul actual de dezoltare al stiintei si tehnologiei specialistii trebuie sa dispuna de cunostinte care sa le permita desfasurarea unei activitati pe baze stiintifice din punct de vedere al interdependentei intre necesarul si aportul de substante nutritive , pentru ofertarea unor produse sigure, corect prelucrate, atractive si satisfacatoare psihosenzorial.
Mecanismele economiei de piata impun criteriul eficientei economice in organizarea si desfasurarea activitatii agentilor economici. Pentru serviciile de alimentatie eficienta economica consta in satifacerea cerintelor metabolice ale consumatorilor si garantarea produselor din punct de vedere al sanatatii individului.
In tara noastra, evolutia serviciilor a urmat aceeasi tendinta care se inregistreaza si pe plan international.Ca volum de activitate in sfera serviciilor, hotelurile si restaurantele ocupa primul loc.
In Europa, piata restaurantelor este formata in proportie de 10% din unitati apartinand lanturilor de profil, iar aproximativ 90% sunt restaurante si unitati independente.Restaurantele din cadrul lanturilor dau o noua dimensiune acestei industrii care se concepe si se dezolta pe baza unor analize socio-economice temeinice pentru a identifica grupurile tinta de clienti.
Din categoria unitatilor de alimentatie apartinand lanturilor de profil, aproximativ 35% sunt lanturi cu servire rapida , iar 65% restaurante de categorie medie si superioara.
Alimentatia a devenit o nevoie si o cerinta de cultura asociate cu cele mai diversificate si variate obiceiuri familiale, regionale, religioase, etnie, de care restauratorii trebuie sa tina cont.
Capitolul I. PREZENTAREA GENERALA A SOCIETATII S.C. MARIDAN COM S.R.L 
Societatea comerciala MARIDAN COM SRL este o societate cu raspundere limitata, inregistrata la data de 21 noiembrie 1995 cu numarul de inmatriculare la Registrul Comertului J13/2539/1995, cu sediul in Cernavoda, strada Unirii, bloc R3, scara B, parter, cod unic de inregistrare 7891963. Sediul este cumparat in baza contractului de vanzare- cumparare nr.A1-98/25.05.1998.
1.1 Scurt istoric 
Societatea Maridan Com a fost infiintata la data de 18 august 1995, pentru ca in 1996 sa-si inceapa functionarea propriu-zisa odata cu descoperirea motivatiei de a intreprinde in ceva calitativ, in contextul acelor vremuri.Astfel, se naste ideea infiintarii unei florarii si a unui restaurant pe o piata care oferea foarte putin si a carei cerere necesita o orientare in directia calitatii, a bunului gust si, de ce nu, in directia unei valori educationale si culturale.
Numele public sub care aceasta societate se regaseste a fost initial ,,SamSara", ca apoi, odata cu dezvoltarea sa, sa ramana definitiv numele de ,,Casa SamSara".
Astfel, pe data de 26 februarie 1996, ulterior inchirierii unui spatiu comercial de 155 mp, apartinand la acea vreme unei societati cu capital majoritar de stat (IIRUC Bucuresti), incepe functionarea propriu-zisa a Florariei SamSara , intr-un spatiu foarte mic (20 mp), cealalta parte a spatiului aflandu-se in faza de amenajare a restaurantului cu acelasi nume.
Datorita momentului deschiderii ( 1-8 martie) afacerea cunoaste un deosebit succes, fapt ce concura la finalizarea amenajarii restaurantului si a utilarii bucatariei intr-un timp record, astfel incat pe data de 16 martie 1996 are loc deschiderea oficiala a Restaurantului Casa SamSara.
Dupa doi ani de permanente incercari, se reuseste cumpararea activului de catre SC MARIDAN COM SRL printr-un credit bancar oferit de catre BCR Cernavoda, moment ce va marca inceputul unui parteneriat indelungat si fructuos intre cele doua societati.
Pana in anul 1999 activitatea societatii o avea in componenta pe cea de restaurant si cea de florarie si se desfasura, ca localizare, in zona centrala a orasului, avand ca vecini :Bancile, Primaria, Posta. La sfarsitul anului 1999, societatea cumpara un nou spatiu comercial in cealalta zona de comert a orasului, situata in apropierea campusului Centralei Nucleare, si deschide un nou magazin de cadouri si o florarie.
La acel moment activitatea societatii era structurata pe trei domenii : servicii de restaurant, servicii de florarie, comercializarea de produse de cadou (parfumerie, sticlarie , cristal, arta africana, artizanat romanesc si multe altele).


Fisiere in arhiva (1):

  • Sistemul Calitatii in Serviciile de Alimentatie.docx

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prin apasarea pe butonul “Descarca acum” declar ca am citit, inteles si agreat termenii si conditiile.
* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!