Lucrari de Licenta pentru Stiintele Comunicarii

docx

Isteria Pandemiilor in Mass-media

Introducere Prezentarea datelor din perspectiva stiintifica nu are rolul de a induce panica cititorilor. A cunoaste si a intelege problema este primul pas foarte important in combaterea acestui potential flagel al omenirii. Societatea umana parcurge numeroase crize apocaliptice, datorita gradului de iratiune a maselor. Desi pericolul unei pandemii este cat se poate de real, metodele de prevenire si fabricarea vaccinurilor "in avans" sunt cat se poate de neadecvate. Mecanismele de raspandire a unei pandemii la om sunt foarte putin cunoscute si aproape impredictibile. Respiram ae... vezi detalii

pdf

Portretul unui Jurnalist - Ion Cristoiu

In Romania, datorita influentelor si perioadelor istorice prin care a trecut tara noastra, mass-media s-a aflat intr-o continua formare si transformare. Mijloacele de informare au fost limitate intotdeauna, astfel incat putini oameni si-au permis sa aiba in casele lor un televizor sau un aparat radio. Cu timpul, acest lucru s-a schimbat iar fenomenul mass-media a inceput sa ia amploare. In fiecare casa exista cate un televizor sau un aparat radio, oamenii citeau ziare pe masura ce ele au inceput sa apara iar in acest fel accesul la informatie se producea mai usor. Perioada istorica pe... vezi detalii

docx

Impartialitatea Falsa - Un Fenomen in Mass-Media din Republica Moldova

Introducere ,,Mijloacele de comunicare nu trebuie sa se puna in slujba unor fantezii individuale, caci principala lor menire este sa lumineze natiunea.", spunea Fetullah Gulen Obiectivitatea, echidistanta, impartialitatea, acestea sunt doar unele din putinele calitati pe care ar trebui sa le posede un jurnalist profesionist, iar notiunea de impartial ar trebui sa se afle in fruntea tutror acestor calitati. Prin impartialitate intelegem a fi nepartinitor si a reflecta obiectiv realitatea fara a prezenta un mesaj distorsionat. Intr-adevar, acesta este modul in care mass-media ar treb... vezi detalii

doc

Presa Locala a Comunitatii Romanesti din Italia

INTRODUCERE si ARGUMENT Datorita diversitatii si complexitatii a problematicii presei romanesti si in special a presei din diaspora alegerea unei teme de cercetare pentru lucrarea de licenta a reprezentat o adevarata provocare. Avand in vedere faptul ca sunt membra a comunitatii de romani din Italia mi-a atras atentia in mod deosebit domeniul de cerecetare al presei locale din tara adoptiva . Integrarea Romaniei in Uniunea Europeana a deschis noi orizonturi in toate domeniile vietii, pe plan social, politic si cultural. Acest fapt face ca o lucrare despre un ziar al diasporei romanesti sa... vezi detalii

docx

Istoricul catalogului de biblioteca

Introducere Actualitatea temei Schimbarile sunt proprii si specifice existentei omenirii , iar perioada contemporana se caracterizeaza prin complexitate si prin ritmuri super-inalte ale schimbarilor tehnologice. In procesul de tranzitie de la "biblioteca pe hartie" la "biblioteca automatizata" se deplaseaza accentul de la functia de conservare si disponibilizare a documentelor la cea de diseminare a informatiilor prin metode si tehnici automatizate, iar procesele de biblioteca evolueaza de la traditional la automatizat. De la intrarea lor in biblioteca si pana sa a... vezi detalii

docx

Aspecte ale publicitatii, ale comunicarii si ale promovarii in cadrul companiei Coca-Cola

ARGUMENT Coca-Cola este astazi, indiscutabil, un adevarat mit al marcilor, un simbol al mondializarii si al societatii de consum. Bautura si campaniile sale publicitare au avut si continua sa aiba un impact semnificativ asupra culturilor intregii lumi. Campaniile publicitare care au alimentat evolutia imaginarului american, controversele care insotesc aceasta marca, dar si faptul ca in 2006 marca a fost data ca exemplu de catre Comunitatea Europeana pentru implicarea sa concreta in lupta pentru protectia sanatatii publice, sunt tot atatea elemente atractive pentru un cercetator in cautare d... vezi detalii

doc

Programele informationale si de divertisment la posturile de radio din romania

Prezenta lucrare are ca scop evidentierea celor mai importante concepte care definesc aceasta lume a radioului: informatia si divertismentul, precum si felul in care acestea conlucreaza pentru a alcatui programul unui radio de succes. De la inceputurile sale pana in prezent, radioul a cunoscut multe schimbari fundamentale, in una din fazele sale incipiente, radioul a fost si este una dintre parghiile principale ale comunicarii informationale. Radioul romanesc este principalul subiect al acestei lucrarii, analizand procesul de cristalizare de-a lungul timpului, sunt punctate momentele import... vezi detalii

doc

Comunicarea politica

1.1Comunicarea Comunicarea (de la termenii latini ,,communicatio, communis") semnifica incercarea de a stabili o comunitate cu cineva, de a pune in comun informatii, idei, atitudini, de a le asocia, raporta sau de a stabili legaturi intre ele. Cuvantul comunicare a fost folosit pentru prima data in secolul al XIV-lea in Franta, cu semnificatia de ,,comuniune, impartasire, participare". Incepand cu secolul al XVI-lea el devine sinonim cu ,,acces, trecere", semnificatie care este legata de dezvoltarea mijloacelor de transport, a drumurilor, a soselelor, iar in secolul al XIX-le... vezi detalii

docx

Efectele Regulamentului General de Protectia Datelor asupra companiilor multinationale

INTRODUCERE Benjamin Franklin a spus odata: "Daca nu te pregatesti de ceea ce urmeaza, te pregatesti sa esuezi", aceasta afirmatie este adevarata in mod special pentru intreprinderile multinationale in aceasta perioada, deoarece Regulamentul General de Protectie a Datelor (RGPD) a intrat in vigoare in intreaga Uniune Europeana (UE). RGPD reprezinta Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si ... vezi detalii

Hopa sus!