Strategia de Marketing la SC Mobil Prod Mircea SRL

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE 4
CAPITOLUL I Prezentarea Generala a Firmei 5
2.1 Date de identificare a firmei 5
2.2 Gama de produse oferite 5
2.3 Structura organizatorica si date privind personalul firmei 6
2.4. Piata firmei 8
2.4.1 Furnizorii 8
2.4.2 Clientii. Segmentarea pietei. 9
2.4.3. Concurentii 11
2.4.4. Activitatea de marketing 11
CAPITOLUL II Diagnosticul viabilitatii economico-financiare al societatii comerciale 13
2.1. Indicatori de profitabilitate 13
2.2. Indicatori de lichiditate si solvabilitate 15
2.3. Indicatori privind creantele si datoriile 16
CAPITOLUL III Analiza SWOT 19
3.1 Puncte tari 19
3.2 Puncte slabe 20
3.3 Oportunitati 21
3.4 Amenintari 22
3.5 Tabelul SWOT 23
3.6. Modelul Porter- Analiza celor 5 forte asupra S.C. Mobil Prod Mircea S.R.L. 24
CAPITOLUL IV Strategia de Piata in cadrul S.C. Mobil Prod Mircea S.R:L: 26
4.1. Politica de produs la S.C. Mobil Prod Mircea S.R.L. 26
4.2. Politica de pret la S.C. Mobil Prod Mircea S.R.L. 29
4.3. Politica de distributie la S.C. Mobil Prod Mircea S.R.L. 30
4.4. Politica de promovare la S.C. Mobil Prod Mircea S.R.L. 33
CONCLUZII SI SUGESTII 36
Bibliografie 38


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
In economia contemporana, a carei evolutie este marcata de tendintele de globalizare a economiei si pietelor, performantele intreprinderii sunt determinate, in masura crescanda, de adoptarea unei viziuni integratoare asupra modalitatilor de abordare a fenomenelor si proceselor economice si sociale.
La un asemenea context general se raporteaza, in prezent si intreprinderile romanesti confruntate cu cerintele si exigentele economiei de piata, caracterizate de un pronuntat dinamism si de concurenta care, la randul lor, impun schimbari profunde in mentalitatea si in metodele proprii de actiune.
Mediul de afaceri in care activeaza intreprinderile este plin de neprevazut, daca tinem seama de faptul ca cei mai multi factori ce il definesc scapa controlului imediat al acestora. Intreprinderile trebuie sa se astepte intotdeauna la numeroase obstacole mai ales de natura tehnica si manageriala carora trebuie sa le faca fata pentru a supravietui si a prospera. De aceea, analiza mediului de marketing trebuie sa constituie o preocupare permanenta a echipei manageriale, intrucat aceasta isi asigura o baza de date actualizata si o pune in alerta fata de tendintele ce se manifesta.
In capitolul Iam prezentat societatea in tot ansamblul ei: date de indentificare, un scurt istoric, viziunea si valorile ei precum si conducerea intreprinderii. Tot in aces capitol este analizata si piata firmei, cuprinzand furnizorii, clientii, concurentii si activitatea de marketing.
In capitolul II sunt calculati si interpretati indicatorii economico-financiari pe baza situatiilor financiare ale societatii.
In capitolul III am analizat mediul de marketing al firmei. Pentru inceput amanalizat: mediul extern al firmei, repectiv, componentele acestuia, micromediul si macromediulfirmei. Influenta concomitenta a factorilor interni si externi, face obiectul unui model de analizabine cunoscut: analiza SWOT - care incheie acest capitol.
Urmatorul capitol, capitolul IV, implementarea strategiei de piataa societatii Mobil Prod Mircea ce se focalizeaza asupra laturii concrete a strategiei, materializata in formularea de strategii de marketing pentru produs, pret, distributie si promovare.
CAPITOLUL I Prezentarea Generala a Firmei
2.1 Date de identificare a firmei
Firma S.C. Mobil Prod Mircea S.R.L. a fost infiintata in anul 1998 de catre Dascalu Adrian, avand sediul in Bucuresti, sctor 4, strada Tudor Gociu, numarul 4, bloc 1, scara1, etaj 4, apartament 23, inregistrata la Registrul Comertului cu CUI 10181630, J40/1161/98, iar atelierul de productie aflandu-se in comuna Afumati, judetul Ilfov.
Societeatea a avut initial ca obiect de activitate productia de mobilier pentru casa, mobilier ce era vandut ulterior societatilor comerciale care se ocupau strict de vanzare si dupa caz, preluari de comenzi.
In anul 2003 firma deschide primul magazin de desfacere pe Calea Dudesti, zona Dristor si merge in paralel cu productia de mobila pentru magazinul propriu dar si pentru societatile comerciale cu care aceasta colabora. Datorita boom-ului in domeniul mobilei, societatea deschide mai multe puncte de vanzare pentru a acoperi mai multe zone cheie in Bucuresti cum ar fi: zona Lujerului, zona Ghencea, zona Mihai Bravu, zona Sebastian. 
Domeniul mobilei a fost printre primele care au intrat in asa zisa criza, ceea ce a determinat societatea sa inchida treptat magazinele care nu generau profit sau care erau incet incet eliminate de concurenta.
In 2008 societatea si-a inchis toate punctele de desfacere, axandu-se pe productia de mobilier la comanda pentru agenda de clienti vechi dar si pentru firmele de tip reseller.
In 2010 firma isi reia activitatea de vanzare.
Intreaga activitate a firmei este subordonata scopului major al asigurarii unor castiguri corecte si echitabile ale partenerilor sai, prin desfasurarea unei activitati profitabile si prin dezvoltarea unei organizari eficiente orientata spre reducerea continua a costurilor.
Firma intelege sa fructifice toate oportunitatile ce se ivesc pentru satisfacerea, in cat mai mare masura, a clientilor ei, pentru imbunatatirea situatiei ei economice si a climatului de afaceri in industria de profil si pe pietele pe care le serveste.
In acest sens firma va intreprinde actiuni adecvate pentru a se achita la un nivel superior de responsabilitatile sale socio-economice, astfel incat sa serveasca cat mai bine interesele clientilor si salariatilor. O directie primordiala de actiune va fi aceea de perfectionare continua si de vanzare a produselor.


Fisiere in arhiva (1):

  • Strategia de Marketing la SC Mobil Prod Mircea SRL.docx

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prin apasarea pe butonul “Descarca acum” declar ca am citit, inteles si agreat termenii si conditiile.
* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!