Strategia de pret SC Kaproni SRL

Cuprins licenta Cum descarc?

Introducere .. ..2
CAPITOLUL I. Strategia de pret - componenta a strategiei de piata 3
1.1.Managementul marketingului modern -  concepte si strategii ..3
1.2.Strategia de piata -  componente si instrumente ...3
1.3. Strategia de pret .6
1.4. Politica Preturilor .8
CAPITOLUL II -  Prezentarea generala a S.C. KAPRONI S.R.L 11
2.1.Descrierea activitatilor S.C. KAPRONI S.R.L ...11
2.2. Strategia de piata aplicata de Kapronni . 12
2.3.Analiza SWOT din punct de vedere a strategiei de piata . ...15
2.3.1.Analiza mediului intern . ...15
2.3.2.Analiza mediului extern .. ..18
2.3.3. Analiza economico-financiara .. 22
CAP. III Studiu de caz la S.C. KAPRONI S.R.L ...24
3.1.Analiza politicii de pret folosite de S.C. KAPRONI SR.L 24
3.2.Analiza portofoliului de produse ale S.C. KAPRONI S.R.L .24
3.3.Strategii de pret aplicate de S.C. KAPRONI S.R.L ...27
3.4.Propuneri de imbunatatire a strategiei utilizate pentru stabilirea pretului ..32
Concluzii ... 33
Bibliografie ... 34


Extras din licenta Cum descarc?

Introducere
Aceasta lucrare are la baza aspecte teoretice despre strategia de pret si modul practic in care aceasta strategie se aplica intr-o societate comerciala.
Am ales aceasta tema de proiect de licenta deoarece cred ca, marketingul ne influenteaza viata de zi cu zi, de la hainele cu care ne imbracam, la reclamele pe care le vedem peste tot. Astfel, marketingul este un domeniu ce poate aduce continuu imbunatatiri.
Un punct sensibil in cadrul tuturor companiilor este stabilirea preturilor, acesta fiind un element de o importanta critica a mixului de marketing.
Mixul de marketing reprezinta setul de instrumente, tehnici de marketing pe care firma le utilizeaza pentru a - si atinge obiectivele de marketing pe piata tinta.
Dar si singurul element din mixul de marketing aducator de venituri, toate celelalte fiind producatoare de costuri.
Acesta este motivul pentru care am ales sa studiez si sa analizez "strategia de pret" a S.C. KAPRONI S.R.L.
Asfel, in primul capitol se abordeaza aspectele teoretice cu privire la mangementul marketingului modern, strategia de pret si politica preturilor, precum si instrumentul specific al acesteia de operationalizare.
In cel de-al II-lea capitol este realizata o prezentare generala a intreprinderii S.C. KAPRONI S.R.L., respectiv: profilul si caracteristicile organizatiei, obiective ale acesteia, structura organizatorica, politica de piata aplicata de Kaproni, evolutia principalilor indicatori economici, analiza situatiei economico-financiare a intreprinderii, precum si o scurta analiza de micro mediu si macro mediu (Analiza SWOT).
Capitolul III intitulat "Studiu de caz la S.C. KAPRONI S.R.L." este reprezentat de analiza portofoliului de produse si strategiile de pret aplicate de S.C. KAPRONI S.R.L. Analiza criticii, a strategiei de piata precum si propunerile de imbunatatire a strategiei de piata a organizatiei economice.
CAPITOLUL I. Strategia de pret - componenta a strategiei de piata
1.1. Managementul marketingului modern -  concepte si strategii
Definitia cea mai frecvent invocata de specialisti, in ultima vreme, este cea data marketingului de catre Philip Kotler -  Considerat de numerosi cercetatori in domeniu drept parintele marketingului modern, care considera ca acesta se refera la activitatea umana indreptata in directia satisfacerii nevoilor si dorintelor prin intermediul procesului "schimbului", de asemenea precizand in continuare, ca activitatea umana specifica marketingului are loc in legatura cu pietele.
Managementul bazat pe marketing presupune utilizarea metodelor si tehnicilor stintifice ale celor doua stiinte in derularea produselor de conducere, scopul fiind operationalizarea filozofiei marketingului, prin utilizarea instrumentelor de marketing:
- Mixul de Marketing
- Strategia de Marketing
- Programul de Marketing
- Planificarea de Marketing
La baza procesului de management al marketingului se afla strategiile si planurile de marketing.
Astfel, marketingul este peste tot. In mod formal, oamenii si organizatiile desfasoara un mare numar de activitati care s - ar putea numi marketing.
1.2. Strategia de piata -  componente si instrumente
Strategia de piata reprezinta o componenta a strategiei generale de dezvoltare a Intreprinderii. O strategie de piata adecvata este aceea conform careia firma face o selectie corecta a segmentelor de piata spre care isi concetreaza eforturile de marketing.
In literatura de specialitate strategia de piata se mai intalneste si sub denumirea de strategie de marketing. Conform lui Anghel (2012) formularea unor strategi de marketing performante se fundamenteaza pe o serie de analize sistematice.
Drumul intreprinderii spre realizarea obiectivelor stabilite, traiectoria in timp a acesteia poate fi caracterizata printr-un ansamblu de elemente definind relatia dintre produsele si pietele actuale si cele de viitor ale intreprinderii, care este alcatuit din patru componente strategice (Thorelli, H.B., Stratefy+Structure = Performance, Indiana University Press, 2012)


Fisiere in arhiva (1):

  • Strategia de pret SC Kaproni SRL.pdf

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Bibliografie

1. Albu M.M., - Management strategic -  note de curs
2. Balaure V., (coordonator), - Marketing, Editura Uranus, Bucuresti, 2012
3. Dragan J.C., - Noul marketing la inceputul mileniului III, Editura Nova, Bucuresti, 2012
4. Iacovoiu V.B. (coordonator), Straoanu B.M., Teodorescu C.D., - Instrumente si tehnici de analiza a starii economico-financiara a firmei, Editura Karta-Graphic, Ploiesti, 2012
5. Kotler P., Armstrong, - Principiile marketingului, Editia a III-a, Editura Teora, Bucuresti, 2012
6. Kotler P., Keller K.L., - Managementul marketingului, Editia a V-a, Editura Teora, Bucuresti, 2008
7. Mitu A., Violeta S., Uta.D, Manual de Marketing
8. Mitu A., - Marketing -  Bazele markethingului, Editura UPG, Ploiesti 2016
9. Popescu C. (coordonator), Albu M., Otelea M. -  Metode, tehnicisi instrumente aplicate aplicate in management, Editura UPG, Ploiesti, 2012
10. Sima V., - Cercetari de marketing, note de curs
12. http://www.agendaconstructiilor.ro
13. http://doingbusiness.ro/
14. http://europeea.ro
15. http://inventors.about.com/od/fundinglicensingmarketing/f/Marketing.htm
16. http://www.kaproni.ro/
18. http://ro.wikipedia.org/
19. Documente interne ale companiei S.C. KAPRONI S.


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!