Strategia de preț SC Kaproni SRL

Licență
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: pdf
Pagini : 47 în total
Cuvinte : 8370
Mărime: 1.82MB (arhivat)
Publicat de: Geanina M.
Puncte necesare: 10

Cuprins

  1. Introducere .. ..2
  2. CAPITOLUL I. Strategia de preț - componentă a strategiei de piață 3
  3. 1.1.Managementul marketingului modern - concepte și strategii ..3
  4. 1.2.Strategia de piață - componente și instrumente ...3
  5. 1.3. Strategia de preț .6
  6. 1.4. Politica Preturilor .8
  7. CAPITOLUL II - Prezentarea generală a S.C. KAPRONI S.R.L 11
  8. 2.1.Descrierea activităților S.C. KAPRONI S.R.L ...11
  9. 2.2. Strategia de piață aplicată de Kapronni . 12
  10. 2.3.Analiza SWOT din punct de vedere a strategiei de piață . ...15
  11. 2.3.1.Analiza mediului intern . ...15
  12. 2.3.2.Analiza mediului extern .. ..18
  13. 2.3.3. Analiza economico-financiară .. 22
  14. CAP. III Studiu de caz la S.C. KAPRONI S.R.L ...24
  15. 3.1.Analiza politicii de preț folosite de S.C. KAPRONI SR.L 24
  16. 3.2.Analiza portofoliului de produse ale S.C. KAPRONI S.R.L .24
  17. 3.3.Strategii de preț aplicate de S.C. KAPRONI S.R.L ...27
  18. 3.4.Propuneri de îmbunătățire a strategiei utilizate pentru stabilirea prețului ..32
  19. Concluzii ... 33
  20. Bibliografie ... 34

Extras din licență

Introducere

Această lucrare are la bază aspecte teoretice despre strategia de preț și modul practic în care această strategie se aplică într-o societate comercială.

Am ales această temă de proiect de licență deoarece cred ca, marketingul ne influențează viața de zi cu zi, de la hainele cu care ne îmbrăcăm, la reclamele pe care le vedem peste tot. Astfel, marketingul este un domeniu ce poate aduce continuu îmbunătățiri.

Un punct sensibil în cadrul tuturor companiilor este stabilirea prețurilor, acesta fiind un element de o importanță critică a mixului de marketing.

Mixul de marketing reprezinta setul de instrumente, tehnici de marketing pe care firma le utilizeaza pentru a - si atinge obiectivele de marketing pe piața ținta.

Dar si singurul element din mixul de marketing aducator de venituri, toate celelalte fiind producatoare de costuri.

Acesta este motivul pentru care am ales să studiez și să analizez “strategia de preț” a S.C. KAPRONI S.R.L.

Asfel, în primul capitol se abordează aspectele teoretice cu privire la mangementul marketingului modern, strategia de preț și politica prețurilor, precum și instrumentul specific al acesteia de operaționalizare.

În cel de-al II-lea capitol este realizată o prezentare generală a întreprinderii S.C. KAPRONI S.R.L., respectiv: profilul și caracteristicile organizației, obiective ale acesteia, structura organizatorică, politica de piață aplicată de Kaproni, evoluția principalilor indicatori economici, analiza situației economico-financiare a întreprinderii, precum si o scurtă analiză de micro mediu si macro mediu (Analiza SWOT).

Capitolul III intitulat “Studiu de caz la S.C. KAPRONI S.R.L.” este reprezentat de analiza portofoliului de produse și strategiile de preț aplicate de S.C. KAPRONI S.R.L. Analiza criticii, a strategiei de piața precum si propunerile de îmbunătățire a strategiei de piață a organizației economice.

CAPITOLUL I. Strategia de preț - componentă a strategiei de piață

1.1. Managementul marketingului modern - concepte și strategii

Definiția cea mai frecvent invocată de specialiști, în ultima vreme, este cea dată marketingului de către Philip Kotler - Considerat de numeroși cercetători in domeniu drept părintele marketingului modern, care consideră că acesta se referă la activitatea umană îndreptată în direcția satisfacerii nevoilor și dorințelor prin intermediul procesului “schimbului”, de asemenea precizând in continuare, că activitatea umană specifică marketingului are loc în legătură cu piețele.

Managementul bazat pe marketing presupune utilizarea metodelor și tehnicilor ștințifice ale celor două științe în derularea produselor de conducere, scopul fiind operaționalizarea filozofiei marketingului, prin utilizarea instrumentelor de marketing:

- Mixul de Marketing

- Strategia de Marketing

- Programul de Marketing

- Planificarea de Marketing

La baza procesului de management al marketingului se află strategiile și planurile de marketing.

Astfel, marketingul este peste tot. În mod formal, oamenii si organizațiile desfășoară un mare număr de activitați care s - ar putea numi marketing.

1.2. Strategia de piață - componente și instrumente

Strategia de piață reprezintă o componentă a strategiei generale de dezvoltare a Întreprinderii. O strategie de piață adecvată este aceea conform căreia firma face o selecție corectă a segmentelor de piață spre care își concetrează eforturile de marketing.

În literatura de specialitate strategia de piață se mai întâlnește și sub denumirea de strategie de marketing. Conform lui Anghel (2012) formularea unor strategi de marketing performante se fundamentează pe o serie de analize sistematice.

Drumul întreprinderii spre realizarea obiectivelor stabilite, traiectoria în timp a acesteia poate fi caracterizată printr-un ansamblu de elemente definind relația dintre produsele și piețele actuale și cele de viitor ale întreprinderii, care este alcătuit din patru componente strategice (Thorelli, H.B., Stratefy+Structure = Performance, Indiana University Press, 2012)

Bibliografie

1. Albu M.M., - Management strategic - note de curs

2. Balaure V., (coordonator), - Marketing, Editura Uranus, București, 2012

3. Drăgan J.C., - Noul marketing la începutul mileniului III, Editura Nova, București, 2012

4. Iacovoiu V.B. (coordonator), Străoanu B.M., Teodorescu C.D., - Instrumente și tehnici de analiză a stării economico-financiară a firmei, Editura Karta-Graphic, Ploiești, 2012

5. Kotler P., Armstrong, - Principiile marketingului, Ediția a III-a, Editura Teora, București, 2012

6. Kotler P., Keller K.L., - Managementul marketingului, Ediția a V-a, Editura Teora, București, 2008

7. Mitu A., Violeta S., Uța.D, Manual de Marketing

8. Mitu A., - Marketing - Bazele markethingului, Editura UPG, Ploiesti 2016

9. Popescu C. (coordonator), Albu M., Oțelea M. - Metode, tehniciși instrumente aplicate aplicate în management, Editura UPG, Ploiești, 2012

10. Sima V., - Cercetări de marketing, note de curs

12. http://www.agendaconstructiilor.ro

13. http://doingbusiness.ro/

14. http://europeea.ro

15. http://inventors.about.com/od/fundinglicensingmarketing/f/Marketing.htm

16. http://www.kaproni.ro/

18. http://ro.wikipedia.org/

19. Documente interne ale companiei S.C. KAPRONI S.

Preview document

Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 1
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 2
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 3
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 4
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 5
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 6
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 7
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 8
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 9
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 10
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 11
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 12
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 13
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 14
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 15
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 16
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 17
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 18
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 19
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 20
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 21
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 22
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 23
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 24
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 25
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 26
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 27
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 28
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 29
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 30
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 31
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 32
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 33
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 34
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 35
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 36
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 37
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 38
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 39
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 40
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 41
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 42
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 43
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 44
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 45
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 46
Strategia de preț SC Kaproni SRL - Pagina 47

Conținut arhivă zip

  • Strategia de pret SC Kaproni SRL.pdf

Alții au mai descărcat și

Diagnosticul S.C. Ikos-Conf S.A.

PREZENTAREA GENERALĂ A S.C. ”IKOS CONF” S.A. 1.1. ELEMENTE DE IDENTIFICARE Denumirea agentului economic:Societatea Comercială IKOS CONF S.A....

Managementul calității

Până la apariţia producţiei în masă , artizanii şi-au finisat produsele individuale şi au inspectat calitatea muncii proprii sau cea a unui ucenic...

Analiaza rentabilității la S.C. Apromat-Ind S.A.

PREZENTAREA S.C. APROMAT-IND S.A. I.1 Istoricul şi diagnoză juridică la S.C. APROMAT-IND S.A. I.1.1 Istoricul S.C. APROMAT-IND S.A. Grupul de...

Management la o firmă de telecomunicații

Firma S.C. OMEGA IS COMMUNICATIONS S.R.L. este o firma cunoscuta în mediul de afaceri iesean si nu numai, ea având reprezentante în majoritatea...

Managementul aprovizionării în cadrul companiei Michelin România

INTRODUCERE Lucrarea ”Managementul aprovizionării în cadrul companiei Michelin România” vizează dezvoltarea unui model de luare a deciziilor...

Specificul managementului remunerării muncii la întreprinderile autohtone

INTRODUCERE Actualitatea temei de cercetare. În noua societate informațională, capitalul uman a înlocuit capitalul financiar, ca resursă...

Studiu privind rolul comunicării în motivarea angajaților

Introducere “Nimic nu este mai greu în lume decât a înţelege pe altul, şi iarăşi, fără a-l înţelege, este peste putinţă să-l convingi. “ Titu...

Comunicarea managerială în cadrul IM Calaras Divin SA

ÎNTRODUCERE Actualitatea temei. Comunicarea în general și comunicarea managerială în special, este o caracteristică fundamentală a existenței...

Ai nevoie de altceva?