Strategii de Dezvoltare si Diversificare a Activitatii Desfasurate la SC Continental SRL

Cuprins licenta Cum descarc?

CAPITOLUL I: Locul si rolul industriei turistice in cadrul economiei nationale 6
1.1 Turismul - ramura in plina dezvoltare a economiei nationale 
1.2 Contributia activitatii turistice la cresterea calitatii vietii 
1.3 Tendinte ale dezvoltarii turistice 
CAPITOLUL II: Coordonatele sezonalitatii turistice 
2.1 Piata turistica 
2.2 Sezonalitatea turistica: variatii sezoniere, cicluri de sezonalitate 
2.3 Factorii sezonalitatii turistice 
2.4 Evaluarea sezonalitatii turistice 
2.4.1 Utilizarea statisticii in analiza sezonalitatii activitatii turistice 
2.4.2 Forme de turism si tipuri de consumatori turistici sezonieri si extrasezonieri 
2.5. Implicatiile sezonalitatii asupra eficientei economice a unitatilor turistice
2.5.1 Implicatiile sezonalitatii asupra veniturilor unitatilor turistice 
2.6. Implicatiile fortei de munca asupra calitatii produsului turistic 
CAPITOLUL III: Studiu de caz privind factorul sezonier - SC,,CONTINENTAL"SRL 
3.1 Prezentare generala a SC CONTINENTAL SRL 
3.2 Analizarea principalilor indicatori ai circulatiei turistice 
3.3 Analizarea sezonalitatii numarului de turisti 
3.4 Analiza indicatorilor economico-financiari 
CONCLUZII 
BIBLIOGRAFIE


Extras din licenta Cum descarc?

CAPITOLUL I
Locul si rolul industriei turistice in cadrul economiei nationale
1.1 Turismul - ramura activa a economiei nationale romanesti
Cresterea proportiilor turismului si integrarea sa intr-o masura crescanda, pe de-o parte, in sfera necesitatilor populatiei, iar pe de alta parte, in sfera activitatilor umane au determinat preocupari din partea unor specialisti si oameni de stiinta din diverse domenii, pentru anumite aspecte pe care practica turistica le ridica in fata teoriei.
Analiza stiintifica a diverselor aspecte de ordin practic se impune atat din necesitati, caracteristice oricarui domeniu al cunoasterii umane cat si din nevoia de a veni in sprijinul practicii insasi, careia i se asigura, in acest fel o orientare clara. Printre asemenea aspecte, un loc aparte l-a ocupat si il ocupa definirea stadiului atins de complexul de activitati turistice in cadrul economiei nationale.
Nevoia de calatorie a oamenilor, s-a manifestat inca din cele mai vechi timpuri. Dar satisfacerea unor astfel de nevoi a fost, vreme indelungata, conditionata de o serie de factori intre care un loc important l-au ocupat transporturile. Dezvoltarea acestora nu a condus la cresterea insemnata a calatoriilor turistice, ceea ce a impus aparitia unor activitati menite sa satisfaca nevoia in ansamblul ei - activitati care formeaza sfera serviciilor turistice. Desfasurate la inceput in cadrul unor sectoare adiacente celui turistic aceste activitati au urmat un proces indelungat de autonomizare, trecand prin diferite forme de organizare, proces in urma caruia s-au constituit intr-un sector distinct al economiei nationale. 
Institutionalizarea turismului pe plan national si organizarea lui in continuare si pe plan international au determinat un avant continuu al acestuia si au facut ca prin ritmurile de dezvoltare atinse, turismul sa constituie alaturi de revolutia tehnico-stiintifica, unul din cele mai spectaculare fenomene ale epocii noastre, cu consecinte sociale, politice, economice si umane deosebit de importante. Astfel, se poate afirma ca turismul s-a detasat, constituindu-se intr-o activitate economico-sociala distincta.
In majoritatea tarilor, transformarea turismului intr-o activitate economico-sociala organizata pe scara nationala s-a produs numai in ultimele decenii din epoca contemporana, ceea ce a permis desprinderea din sectorul tertiar al prestarilor de servicii, a unei noi ramuri a economiilor nationale, cunoscuta sub denumirea de industria turismului.
Din punct de vedere economic si social, dezvoltarea turismului se concretizeaza printr-o cerere crescanda a populatiei pentru o gama larga mereu sporita de diverse bunuri si servicii, cerere care stimuleaza sectoarele producatoare si prestatoare de servicii, antrenand o crestere a activitatii economice si a consumului intern, independenta, in ceea ce priveste activitatea de turism international, de evolutia normala a tendintelor de consum ale pietei interne.
Ca o consecinta, aceasta crestere a consumului turistic, provocata de deplasarile masive sezoniere ale populatiei spre anumite destinatii de interes turistic si de crestere a numarului de vizitatori straini, se repercuteaza in mod favorabil asupra dezvoltarii comlexe a economiei unor zone turistice si a ansamblului economiilor nationale a tarilor care isi dezvolta industria turismului.
Astfel, in pas cu cresterea cererii de servicii turistice s-a dezvoltat treptat o oferta de servicii specifice, ale carei volum si structura au impus organizarea si perfectionarea continua a unui aparat economico-organizatoric adecvat, capabil sa dirijeze prestatiile de servicii solicitate de masele de turisti.
Dezvoltarea crescanda a activitatilor turistice, investitiile ridicate directe care au permis crearea bazei infrastructurii turistice actuale, dar si investitiile efectuate de alte ramuri de activitate concretizate in dezvoltarea retelei de autostrazi, constructia si extinderea aeroporturilor, lucrari de aprovizionare cu apa si energie care nu au fost subventionate din fondurile de investitii ale turismului, inplicatiile asupra altor sectoare economice, consecintele de ordin social ale extinderii lor au facut ca industria turistica romaneasca sa se transforme intr-o ramura activa a economiei nationale, ramura care isi aduce aportul ei propriu la dezvoltarea economiei nationale in ansamblul ei. Evaluarea turismului drept ,,ramura a economiei nationale" s-a datorat deci, masurii dezvoltarii activitatii turistice si cresterii rolului lui economico-social.
Afirmarea turismului ca ramura, in foarte multe tari, este reflectata si de ponderea crescanda a acestuia in produsul intern brut si in comertul exterior. Ponderile ridicate sunt expresia unei vaste activitati de cazare si de alimentatie, rezultatul prestatiilor destinate agrementului - divertismentului si al altor activitati implicate in procesul satisfacerii diverselor trebuinte ale oamenilor in postura lor de turisti.


Fisiere in arhiva (1):

  • Strategii de Dezvoltare si Diversificare a Activitatii Desfasurate la SC Continental SRL.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Bibliografie

Balaure, V., Marketing in alimentatie publica si turism, Editura ASE, Bucuresti, 1985;
Barbu, Gh., Turismul si calitatea vietii, Editura Politica, Bucuresti, 1980;
Dictionar de economie politica;
Dimitriu, P., Aspecte metodologice ale analizei calitatii vietii in volumul Calitatea vietii, Bucuresti, 1977;
Florea Vlad ,Tehnologia hoteliera, Editura Eurostampa, Timisoara, 2008;
G. Postelnicu, Introducere in teoria si practica turismului, Editura Dacia, Cluj, 1997;
Olteanu Valerica., Marketingul serviciilor, Editura Uranus, Bucuresti, 1999; 
Olteanu Valerica, Sezonalitatea activitatii turistice, Teza de doctorat, Editura ASE, Bucuresti, 1984.
Turcu Daniela, Relatii publice, Editura Eurostampa, Timisoara, 2008;
Turcu Vasile, Economia si gestiunea intreprinderilor, Editura Eurostampa, Timisoara, 2008.


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!