Strategii de Diversificare si Dezvoltare a Firmei

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
CAPITOLUL 1. Managementul strategic si rolul strategiilor in firma
1.1. Definirea si procesul managementului strategic
1.2. Avantajele si importanta managementului strategic
1.3. Rolul strategiilor in firma 
1.3.1. La nivel microeconomic
1.3.2. La nivel macroeconomic
CAPITOLUL 2. Strategia firmei
2.1. Tipuri de strategii folosite de firme
2.2. Trasaturile strategiilor 
2.3. Strategii de diversificare si dezvoltare a firmei
CAPITOLUL 3. Studiu de caz. Strategiii de dezvoltare a firmei S.C. AGRANA
3.1. Istoricul firmei S.C. AGRANA ROMANIA S.A
3.2. Obiectul de activitate al S.C. AGRANA ROMANIA S.A
3.3. Structura capitalului social S.C. AGRANA S.A
3.4. Organizarea S.C. AGRANA ROMANIA S.A
3.5. Elemente de evaluare generala
3.6. Situatia financiar contabila
3.7. Evaluarea activitatii societatii privind managementul riscului
3.8 Analiza SWOT la S.C AGRANA ROMANIA S.A
CONCLUZII
BIBLIOGRAFIE


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
,,Putini sunt aceia, care isi oranduiesc viata si lucrurile dupa un plan, ceilalti la fel ca cei care plutesc pe un fluviu, nu merg, ci sunt purtati. De aceea trebuie sa stabilim ce voim si sa perseveram in aceasta."
Seneca, Epist., 23.8
,,Fara o strategie, organizatia este ca o nava fara carma, plutind in cerc. Este ca un hoinar care nu are unde sa se duca"
Ross & Kani
Pozitia pe care o firma o poate avea pe piata depinde pe de o parte de dimensiunea pietei globale si a domeniului de activitate, care se poate aprecia in orice moment prin cativa parametri care definesc capacitatea, structura, sensibilitatea si dinamica pietei si, pe de alta parte, de dimensiunile specifice firmei la un moment dat.
Procesul de structurare a pietei are un caracter dinamic, el trebuind sa se repete ori de cate ori este necesar, respectiv, atunci cand o piata externa pe care activeaza firma se extinde sau se maturizeaza sau cand se restrange sau chiar dispare interesul clientilor pentru produsele respective. Cele mai importante sunt relatiile firmei cu piata, intrucat pe o piata deschisa, atat producatorul cat si consumatorul au posibilitatea de a alege in mod liber cat, unde si cum pot sa ofere si respectiv sa solicite, piata fiind aceea care stabileste ce se produce si cat se produce.
Problematica domeniului de afaceri reprezinta una dintre cele mai succint tratate probleme din literatura economica. Si mai relevant pentru impasul in care se situeaza studiul acestui aspect al analizei-diagnostic si previziunii, este faptul ca, in cele mai multe si mai citate studii, domeniul de activitate este gresit identificat ca fiind mediul ambiant al organizatiei. Activitatea oricarei intreprinderi, ca si a celorlalti agenti din cadrul micromediului intreprinderii, se afla si sub influenta altor factori de mediu, care actioneaza pe o arie mai larga. In procesul strategic managerul este nevoit sa cunoasca modul de exercitare a activitatii pe fiecare nivel si etapa, incepand cu mediul in care se desfasoara actiunile practice, problemele cu care se poate infrunta in activitatea sa si sansele posibile pentru a le solutiona. 
Avem nevoie in toate domeniile, cu atat mai mult intr-unul, pentru multi relativ nou, cel al managementului, de o clarificare a conceptelor de operare, pentru a realiza unschimb de informatii care sa contribuie la dezvoltare, la perfectionare. Pentru ca, in conditiile accelerarii ritmului schimbarilor care au loc in mediul intern si extern in care functioneaza orice organizatie, un management performant nu mai poate fi realizat decat pe baza unei strategii bine elaborate si a unui management strategic eficace si eficient. Pentru ca fara o strategie nici o organizatie nu poate practica un management strategic, iar fara un management strategic nici o organizatie nu se poate adapta permanentelor si din ce in ce mai acceleratelor schimbari care au loc in mediul intern si extern in care functioneaza si de
care este influentata inevitabil. 
In acest sens,prezenta lucrare constituie, o contributie importanta la dezvoltarea domeniului managementului, in general, si a managementului strategic, in special.
Aceasta lucrare se inscrie pe linia preocuparilor specialistilor,teoreticieni si practicieni, de a pune la dispozitia cititorilor, care pot fi studenti in domeniul economic, tehnic, juridic, consultanti in management si chiar manageri practicieni, unele concepte de baza din domeniul managementului strategic, ce pot sa reprezinte o orientare in activitatea pe care o desfasoara.
In concluzie, consideram ca prezenta lucrare are menirea de a imbogati bibliografia din domeniul managementului si speram sa fie un punct de atractie pentru toti cei preocupati, fie de formarea lor ca specialisti, fie de desfasurarea unei activitati practice in acest domeniu.


Fisiere in arhiva (2):

  • Strategii de Diversificare si Dezvoltare a Firmei
    • licenta.doc
    • prima pag. si cuprins...doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Bibliografie

Adrian Dumitru Tantau, ,,Management Strategic", Editia a doua, Ed.conomica, 2003
Allaire, Y.,Firsirotu, M.Management strategic, Bucuresti, EdituraEconomica, 1998
Ansoff, I. Strategie et developpement de l'entreprise, Paris, Les Editions d'Organisation, 1996
Atamer, T.,Calori, R. Diagnostique et decision strategique, Paris, Dunod, 1993
Balaure, V. (coordonator), Marketing, Editura Uranus, Bucuresti, 2000.
Bacanu, B. Management strategic, Bucuresti, Editura Teora, 1998
Burdus, E. Management comparat, Bucuresti, Editura Economica, 1999
Carles, J. Strategie, Universitatea de Stiinte Sociale 1Toulouse, note de curs, 1997
Ciobanu, I. Management strategic, Iasi, Editura Polirom, 1998
Cole, G. A. Management, Theory and Practice, London, D.P. Publications Aldine Press, 1992
Constantinescu D. A. si colectiv, Management strategic, Bucuresti, Colectia Nationala, 2000
Demetrescu M.C.- Metode de analiza de marketing, Editura Teora, Bucuresti, 2001
Desremaux, A. Strategie, Paris, Precis Dalloz, Collection Gestion, 1999
Drucker, P. Inovatia si sistemul antreprenorial, Bucuresti, Editura Enciclopedica, 1993
Epuran, Gh., Comunicarea in afaceri, Editura Alma Mater, 2002.
Hofstede, G. Managementul structurilor multiculturale, Bucuresti, Editura Economica, 1995
Ionescu, Gh. Gh. Cultura afacerilor. Modelul american, Bucuresti, Editura Economica, 1997
Istocescu, A. Cultura firmei in contextul intraprenorial, Revista ,,Economia", Seria Management, Bucuresti, Editura A.S.E., nr. 1-2/2002
Kapferer, J. N. Zvonurile, Bucuresti, Editura Humanitas, 1993
Koenig, G. Management strategique - vision, manoeuvres, tactiques, Paris, Nathan Editions, 1993


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prin apasarea pe butonul “Descarca acum” declar ca am citit, inteles si agreat termenii si conditiile.
* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!