Strategii de Firma. Studiu de Caz SC Confort SA

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE 4
CAP.I.CONCEPTUL DE MANAGEMENT AL RESURSELOR UMANE 7
1.1. Resursele umane intr-o organizatie 7
1.2. Definirea managementului resurselor umane 10
1.3. Principalele activitati ale managementului resurselor umane 13
1.4. Etapele de dezvoltare ale M.R.U 14
1.5. Importanta analizei, proiectarii si evaluarii postului 17
CAP.II.S.C.CONFORT S.A. -PREZENTARE GENERALA 18 
2.1. Prezentarea intreprinderii 18
2.2. Structura organizatorica 21
2.3 Principalele atributii ale compartimentului financiar contabil 22
2.4. Veniturile 26
2.5 Cheltuielile 29 
2.6. Profitabilitatea 33
CAP.III.ANALIZA STRATEGICA A FIRMEI 35 
3.1. Analiza mediului extern 36
3.2. Analiza mediului intern 42
3.3. Relatia mediu intern-mediu extern. Analiza SWOT 45
3.4. Strategiile competitivitatii 47
3.5 Analiza strategica a portofoliului. Metoda BCG 47
CAP.IV.DIAGNOSTICUL FIRMEI 50
4.1. Analiza SWOT 51
4.2. Diagnostic juridic 52
4.3.Diagnostic comercial 53
4.4. Diagnosticul resurselor umane 55
CAP.V. STRATEGII DE EVOLUTIE A FIRMEI PE TERMEN MEDIU SI LUNG 66
CAP. VI. CONCLUZII SI RECOMANDARI 70 
Bibliografia 72


Extras din licenta Cum descarc?

Introducere
Strategiile reprezinta programul general de actiune pe termen lung si cuprinde desfasurarea obiectivelor majore ale intreprinderii precum si multe modalitati si resursele de realizare a acestora. Strategia fixeaza traiectoria pe care va evolua intreprinderea si influenteaza sistemul de legislatie privind mediul in care acesta functioneaza. In aceste conditii devin necesare:
- alegerea tipului de strategie;
- cunoasterea premiselor de la care se porneste in elaborarea strategiilor;
- asigurarea resurselor necesare atingerii obiectivelor din strategie;
- crearea conditiilor si alegerea modalitatilor de aplicare a strategiilor;
- estimarea efectelor pozitive pe care le genereaza o strategie.
Componentele strategiei:
1.Obiectivele - au in vedere un orizont de timp indelungat (5-10 ani) si privesc sarcinile efective ce urmeaza sa se realizeze de catre intreprindere in perioada prevazuta. 
2.Modalitatile de realizare a obiectivelor reprezinta directiile de actiune pe care trebuie sa le urmeze intreprinderea pentru indeplinirea obiectivelor. Ca modalitati strategice cele mai utilizate sunt:
ospecializarea productiei; 
odiversificarea productiei;
oinovarea tehnologiilor;
ocucerirea de noi piete de desfacere;
oconcentrarea sau cresterea dimensiunii intreprinderii;
ointegrarea productiei pe filiera agroalimentara;
oinformatizarea productiei;
3.Resursele - reprezinta conditiile esentiale de realizare a obiectivelor si sunt reprezentate de resursele financiare,materiale si umane.
4.Termenele - precizeaza datele de declansare si de incheiere a aplicarii strategiei existente si termene intermediare care marcheaza elementele importante in realizarea obiectivelor.
Rolul strategiei este de a integra intreprinderea in mediul existent si de a-i spori sansele de manifestare viabila din punct de vedere economic. Dintre componentele mediului extern implicatii puternice asupra strategiei au:clientii, concurenta si furnizorii.
La nivel microeconomic:
- traseaza evolutia intreprinderii pe o perioada relativ indelungata;
- determina o reducere substantiala a riscurilor ce insotesc inerent orice activitate economica; 
- asigura un fundament superior pentru initierea, adoptarea si aplicarea multimii deciziilor tactice si curente; 
- faciliteaza crearea si dezvoltarea unei structuri organizationale competitive.
La nivel macroeconomic:
- determina fortificarea la bugetul national;
- favorizeaza dezvoltarea activitatii economice la nivel national;
- cresterea performantelor de ansamblu la nivel macroeconomic reflectate in volumul si structura indicatorilor macroeconomici.
Prin aceasta lucrare se va urmari efectuarea unei analize a activitatii societatii S.C CONFORT S.A si a strategiilor de firma.
Structurata pe sase capitole, lucrarea urmareste urmatorul plan :
- Primul capitol este o descriere sau o tratare globala a ceea ce inseamna managementul resurselor umane, si o abordare a problematicii personalului din cadrul organizatiei ;
- Cel de-al doilea capitol este o prezentare generala a societatii comerciale CONFORT S.A Brasov, a organizarii societatii si a situatiei economico-financiare a acesteia.
- Capitolul trei urmareste analiza strategica a firmei si a portifoliului acesteia prin metoda BCG
- Capitolul patru urmareste diagnosticul firmei: diagnostic juridic, diagnostic comercial si diagnosticul resurselor umane.
- Capitolul Cinci prezinta strategiile de evoutie a firmei pe termen mediu si lung.
- In capitolul sase sunt prezentate concluziile si recomandarile.


Fisiere in arhiva (1):

  • Strategii de Firma. Studiu de Caz SC Confort SA.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!