Strategii de Marketing - Prezentarea Lantului All Inclusiv

Cuprins licenta Cum descarc?

Capitolul I .Misiunea si obiectivele in cadrul Rin Grand Hotel
1.1 Scurt istoric.2
1.2 Misiunea si obiectivele.3
Capitolul II.Analiza situatiei existente
2.1.Auditul .4
Capitolul III Analiza swot.11
Capitolul IV Elaborarea strategiei de marketing 
4.1 Stabilirea bugetului de marketing .14
4.2 Elaborarea strategiei.15
Capitolul V Conceperea programelor de marketing.17
Capitolul VI Evaluarea .20
Capitolul VII Actiuni de promovare.22
Bibliografie


Extras din licenta Cum descarc?

Capitolul I .Misiunea si obiectivele in cadrul Rin Grand Hotel
1.1 Scurt istoric
RIN HOTELS reprezinta conceptul din care fac parte hotelurile de patru si trei stele - RIN Grand Hotel, Complex Confort RIN Otopeni, Confort Traian si este parte integranta a trustului RIN GROUP ce intruneste si alte businessuri de succes: dezvoltator de cartiere rezidentiale - Domus Stil cu ansamblurile de locuinte " Confort Residence", "Confort Park" si "Confort City", parcul de distractii Water Park, Pro Confort.
Avand noi resurse financiare pentru planurile de afaceri din anul 1997, in 2002 are loc trecerea la domeniul hotelier. Sub conducerea Pro Hotels proprietar si administrator al hotelurilor RIN si Confort, a fost demarat primul hotel Confort din Otopeni, inaugurat in 25 august 2003, a carui investitie a ajuns la aproximativ trei milioane euro. Cu un inceput timid, avand un numar relativ mic de angajati, compania a reusit in cel mai scurt timp sa se impuna pe piata serviciilor hoteliere, anticipand si identificand asteptarile si nevoile clientilor, dand dovada de flexibilitate si profesionalism.
Beneficiind de o echipa tanara si implicata, rezultatele nu au intarziat sa apara si la mai putin de un an, in septembrie 2004, al doilea hotel de 3 stele a fost deschis in centrul Bucurestiului. Acesta a continuat pe aceeasi linie si a intarit in acelasi timp imaginea marcii "Confort" in Capitala si in tara.
Toate aceste lucruri alaturi de alti factori au condus la necesitatea construirii unui hotel de 4 stele, care completeaza intr-un mod stralucit portofoliul serviciilor oferite de companie.Situat in imediata apropiere a Aeroportului International "Henri Coanda", Hotelul RIN este destinatia dorita de persoanele care vin in Bucuresti in calatorii de afaceri sau vacante. Deschis la inceputul anului 2007, anticipeaza si identifica asteptarile si nevoile clientilor, dand dovada de flexibilitate, profesionalism si avand o atitudine PRO CLIENT.
RIN Grand Hotel este ultimul si cel mai indraznet proiect al grupului RIN. Hotelul este amplasat in partea sudica a Bucurestiului, la 8 minute de Piata Unirii- Kilometrul 0 si de centrul comercial si istoric al orasului.Clasificat la 4 stele cu o arhitectura moderna si o investitie de 60 milioane euro, hotelul pune la dispozitia oaspetilor:
o 1410 de camere
o Centru de Conferinte cu 42 de sali
o 4 restaurante cu specific si snack-bar
o 2 baruri
o SPA, Centru Fitness, piscina
o Cazino
o Centru Comercial
RIN GROUP a fost consolidat de Domus Stil - dezvoltator de cartiere rezidentiale. Primul cartier rezidential, dezvoltat de Domus Stil, este ,,Confort Residence".
Un al doilea proiect imobiliar, foarte important, dezvoltat de Domus Stil este ansamblul de locuinte ,,Confort Park", situat de aceasta data in sudul Bucurestiului, pe Soseaua Vitan-Barzesti, la mica distanta de Piata Unirii, Piata Alba Iulia si Parcul Tineretului.
In toamna anului 2007, Domus Stil a inceput constructia unui nou cartier rezidential, ,,CONFORT CITY", situat pe Splaiul Unirii la 7, 6 km distanta de Piata Unirii, 7,8 km de Piata Alba Iulia, 6, 3 km distanta de Parcul Tineretului si la 3, 5 km distanta de RIN Grand Hotel.
Situat la 6 km de Bucuresti, langa RIN Hotel si Confort Hotel, Water Park Otopeni este incepand cu vara anului 2004, singurul parc de distractii de acest tip din zona capitalei.
1.2 Misiunea si obiectivele
Hotelul Rin **** este unul dintre cele mai noi si atractive hoteluri din Bucuresti. Sloganul hotelului este " Your Home Away From Home" . Prin acest slogan incearca sa transmita ideea conform careia oricat de departe se afla casa ta vei gasi la Hotel Rin satisfacerea tuturor nevoilor tale si confortul casei cu care esti obisnuit. Misiunea lantului hotelier declarata este " Meet Your Business Here " arata gradul de incredere in marca Rin pentru turismul de afaceri aici gasind atmosfera prielnica pentru ati intalni partenerii de afaceri din intreaga lume si a incheia aici cele mai bune afaceri .


Fisiere in arhiva (1):

  • Strategii de Marketing - Prezentarea Lantului All Inclusiv.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!