Strategii Moderne de Marketing Bancar

Cuprins licenta Cum descarc?

CUPRINS
CAP. 1. ASPECTE CONCEPTUALE PRIVIND ACTIVITATEA DE MARKETING BANCAR 3
1.1 Conceptul de marketing bancar 3
1.2 Caracteristicile serviciilor financiar bancare 5
1.3 Importanta activitatii de marketing bancar 9
CAP. 2. DIFERENTIEREA BANCILOR PRIN MARKETING BANCAR 10
2.1 Mixul de marketing in sectorul bancar 11
2.1.1 Politica de produse si servicii bancare 12
2.1.2 Politica de pret- strategii de pret in marketingul bancar 15
2.1.3 Politica de distributie 21
2.1.4 Politica de promovare in relatiile cu clientii si serviciile oferite 25
2.2 Strategii de segmentare a pietei 27
2.3 Comportamentul consumatorului/ componente fundamentale pentru satisfacerea clientilor 29
CAP. 3. ANALIZA STRATEGIILOR DE MARKETING BANCAR IN CAZUL BANCII UNICREDIT TIRIAC 32
3.1. Caracteristici ale activitatii Bancii UniCredit Tiriac 32
3.2. Analiza mixului de marketing in cazul Bancii UniCredit Tiriac 36
3.2.1. Politica de produs in cazul Bancii UniCredit Tiriac 36
3.2.2. Politica de pret a Bancii UniCredit Tiriac 40
3.2.3. Politica de promovare a Bancii UniCredit Tiriac 47
3.2.4. Politica de distributie a Bancii UniCredit Tiriac 50
CAP. 4. CONCLUZII 53
Bibliografie 56
Webografie 57
Anexe 58


Extras din licenta Cum descarc?

CAP. 1. ASPECTE CONCEPTUALE PRIVIND ACTIVITATEA DE MARKETING BANCAR
1.1 Conceptul de marketing bancar
Introducerea marketingului in sectorul bancar a fost lenta si sinonima pana in anii ?70 cu publicitatea si relatiile publice. Chiar si dupa aceasta data, rolul marketingului era privit mai mult din punct de vedere tactic decat strategic, iar activitatea de marketing, ca ocupand un loc secundar in ansamblul activitatilor organizatiei. Cu toate acestea si in pofida recesiunii economice, in ultimii ani, companiile din sectorul financiar bancar se numara printre cei mai mari utilizatori de marketing direct si au aparitii tot mai numeroase in mass-media. 
Conceptul de marketing , ca mod de gandire, este o filosofie a organizatiei, o atitudine economica orientata spre client, conform careia aceasta isi va realiza obiectivul esential- obtinerea de beneficii- numai prin satisfacerea cerintelor consumatorului.
Marketingul este considerat astazi factorul esential al succesului unei organizatii, indispensabil in dezvoltarea sa economico- sociala, solutie miraculoasa ce rezolva problemele acesteia, instrument de baza in atingerea marilor performante, dar si in evitarea riscului.
In acelasi timp, in industria bancara au loc schimbari majore, datorate aparitiei si dezvoltarii economiei de piata, a noilor reglementari legislative asociate acesteia, proceselor si procedurilor de lucru implicate in sistemul bancar, tehnologiei imbunatatite si unei game mai largi de produse si servicii oferite clientilor, persoane fizice sau juridice.
Acceptiunile date marketingului dupa numerosi autori, se pot grupa in trei categorii :
- Ansamblul actiunilor si mijloacelor de vanzare (publicitate, promovare si vanzare) utilizate pentru a cuceri pietele. Conform acestei acceptiuni, s-ar parea ca marketingul ar putea fi utilizat mai ales in cazul bunurilor de larg consum, neglijandu-se procesele industriale, serviciile sociale si culturale;
- Ansamblul instrumentelor de analiza, metodelor de previziune si de cercetare a pietei utilizate in vederea cunoasterii cadrului dinamic al cererii si al nevoilor consumatorilor. In acest caz, s-ar putea concluziona ca marketingul este accesibil doar marilor intreprinderi, care isi pot permite elaborarea unor studii ample si costisitoare.
- Ansamblul instrumentelor de persuasiune care creaza un sistem in care individul apare ca obiect al unei explorari pur comerciale din partea vanzatorului.
Dezbaterile care se creaza pe baza semnificatiei si consecintei in sine a cuvantului "marketing"- notiune sau concept si-au gasit rezolvarea in scoala americana de marketing, care a reusit sa faca urmatoarea delimitare: notiunea de marketing presupune o actiune practica, in timp ce conceptul de marketing reprezinta o filosofie sau un mod de gandire care cuprinde tot ceea ce face corporatia, in cazul de fata, banca. In acest sens, adoptarea conceptului de marketing, ca baza a ansamblului deciziilor strategice si tactice care se adopta in procesul de conducere si in existenta institutiei bancare, ar presupune luarea in considerare a patru elemente :
- Satisfacerea dorintelor clientilor. Acesta este un aspect vital al conceptului de marketing fara de care obiectivele financiare ale bancii nu ar putea fi indeplinite.
- Rentabilitatea. Satisfacerea clientilor nu poate fi realizata cu orice cost, trebuind sa existe un echilibru intre gradul de indeplinire a dorintelor clientilor si castigul realizat de pe urma efortului depus.


Fisiere in arhiva (1):

  • Strategii Moderne de Marketing Bancar.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!