Strategii si Politici de Marketing in Cadrul Agentiei Marshal Turism

Cuprins licenta Cum descarc?

CAPITOLUL I
PREZENTAREA GENERALA A AGENTIEI "MARSHAL TURISM"
1.1 Evolutia societatii pag 5
1.2 Organizarea si functionarea agentiei "Marshal Turism" pag 6
1.3 Piata de actiune pag 11
1.4 Analiza economico-financiara a principalilor indicatori pag 13
CAPITOLUL II
STRATEGIA SI POLITICILE DE MARKETING IN CADRUL AGENTIEI "MARSHAL TURISM"
2.1 Strategia de piata utilizata in cadrul agentiei "Marshal Turism" pag 22
2.2 Politica de produs si tarifara la agentia "Marshal Turism" pag 24
2.2.1. Politica de produs la agentia "Marshal Turism" pag 24
2.2.2. Politica tarifara la agentia "Marshal Turism" pag 29
2.3 Politica de distributie si promovare la agentia "Marshal Turism" pag 32
2.3.1 Politica de distributie la agentia "Marshal Turism" pag 32
2.3.2 Politica de promovare la agentia "Marshal Turism" pag 33
CONCLUZII SI PROPUNERI PRIVIND ACTIVITATEA DE MARKETING DESFASURATA IN CADRUL AGENTIEI "MARSHAL TURISM"
1. Analiza S.W.O.T pag 40
2. Solutii si recomandari pag 41
2.1. Propunere -" Departamentul de marketing " pag 42
2.2 Propunere - "Strategia de piata la "Marshal Turism" pag 43
2.3. Concluzii generale pag 45


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Tranzitia la economia de piata aduce schimbari substantiale in modul de desfasurare a activitatii agentilor economici; agentii economici incep sa se afirme ca veritabili intreprinzatori cu autonomie larga, si libera initiativa, trebuind totodata sa faca fata conditiilor si "regulilor de joc" impuse de piata.
Astfel, agentii economici s-au vazut nevoiti sa adopte o noua viziune fata de piata, punand in actiune metode si tehnici noi, stiintifice de investigare a pietei, de adaptare operativa la piata, ca si de influentarea a acesteia. Acest nou demers al agentilor economici este cunoscut sub denumirea de "marketing". 
Incorporarea marketingului in intreaga activitate a unui agent economic incepand cu nivelul elaborarii strategiilor s-a dovedit a fi cea mai realista optiune in conditiile actualului dinamism economico-social.
Lucrarea de fata este realizata pe domeniul marketingului si are ca tema 
"STRATEGIA SI POLITICA DE MARKETING IN CADRUL AGENTIEI MARSHAL TURISM".
Principalul obiectiv al lucrarii este surprinderea aplicarii conceptiei de marketing in domeniul turismului romanesc si, ca particularizare la agentia "Marshal Turism". Lucrarea incearca sa sintetizeze si sa identifice modul in care teoria de marketing este transformata in practica, posibilitatile pe care metodele si instrumentele de marketing le ofera agentiei si cuantificarea rezultatelor obtinute cu ajutorul orientarii activitatii agentiei spre viziunea de marketing.
Lucrarea este structurata in doua capitole:
CAPITOLUL I : Prezentarea generala a agentiei Marshal Turism. Aici sunt descrise pe larg: istoricul agentiei ( infiintare , evolutie), organizarea si functionarea agentiei, organizarea si descrierea activitatilor departamentului de marketing, piata de actiune(clientela, furnizori, concurenti) , principalii indicatori financiari ( cifra de afaceri, profit, venit, cheltuieli, rata rentabilitatii) si o scurta analiza a circulatiei turistice si a situatiei financiare existente in agentie.
CAPITOLUL II : Studiu de caz analizeaza activitatea practica desfasurata in cadrul agentiei De fapt in capiol se prezinta concret modul in care specialistii agentiei au realizat strategia de piata potrivit careia agentia isi desfasoara si orienteaza activitatea. Sunt identificate principalele componente ale mixului de marketing : politica de produs , tarifara , de distributie si promovare. Sunt prezentate si descrise succint elementele particulare si strategiile in jurul carora graviteaza activitatea in agentie.
Concluziile si solutiile au fost identificate prin analiza punctelor slabe, forte,
precum si a oportunitatilor si amenintarilor.
Plecand de la punctele slabe si de la amenintari, lucrarea se incheie cu formularea unor concluzii si recomandari ce au incercat sa imbunatateasca teoretic activitatea agentiei, presupunandu-se ca aceste recomandari ar fi viabile si aplicabile practic in activitatea agentiei.
CAPITOLUL I
PREZENTARE GENERALA A AGENTIEI "MARSHAL TURISM"
Agentia "Marshal Turism" a luat nastere in anul 1994 intr-o perioada de tranzitie la economia de piata, cand firmele romanesti isi castigau autonomie, libertate de miscare, conditii tot mai multiple pentru manifestarea initiativei, responsabilitati suplimentare, incepand sa-si orienteze astfel activitatea in functie de posibilitatile proprii si de cele ale pietei.
Agentia "Marshal Turism" este o agentie turoperatoare care si-a structurat activitatea in mod principal pe organizarea de misiuni economice, considerand ca aceasta activitate a devenit foarte importanta din punct de vedere social si financiar ( agentia ajungand prin organizarea acestui gen de activitati una din cele mai cautate de pe piata bucuresteana).
Datorita succeselor obtinute, agentia primeste in anul 2008 din partea Camerei de Comert si Industrie a Romaniei , "Trofeul de Excelenta" 
Agentia este unic reprezentant al companiei American Express , firma ce ofera tarife de cazare cu reducere de circa 20% fata de preturile practicate la receptia hotelului, in 120 000 de hoteluri din peste 140 de tari.
1.1 Evolutie
Agentia a luat nastere in primavara anului 1994, avand ca obiect general organizarea calatoriilor in scopuri de afaceri. Datorita contractelor incheiate cu parteneri straini si autohtoni, doi ani mai tarziu agentia devine societate mixta romano - americana. Este prima de pe piata interna care creaza produsul turistic "misiuni economice", produs ce se vinde foarte bine, timp de doi ani agentia detinand monopolul prima misiune economica a fost organizata in Africa de Sud pentru Camera de Comert si Industrie a Romaniei.


Fisiere in arhiva (1):

  • Strategii si Politici de Marketing in Cadrul Agentiei Marshal Turism.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!