Strategiile de Distributie ale Agentiei de Turism Utilizand Comertul Electronic

Cuprins licenta Cum descarc?

Preambul
Capitolul I
PREZENTAREA COMPANIEI MAGEST TURISM S.R.L
1.1 Istoricul companiilor Magest Trade & Travel S.R.L. si Magest Turism S.R.L
1.2. Structura organizatorica a agentiei Magest Turism S.R.L
1.3. Resursele umane ale companiei Magest Turism S.R.L 
1.4. Serviciile turistice, destinatii, politica tarifara, programul de fidelizare al companiei Magest Turism S.R.L
Capitolul II
STRATEGIILE DE DISTRIBUTIE A PRODUSELOR SI SERVICIILOR TURISTICE ALE AGENTIEI MAGEST TURISM UTILIZAND COMERTUL ELECTRONIC
2.1. Internetul si comertul electronic
2.2. Analiza SWOT a comertului electronic de produse si servicii turistice in cadrul agentiei Magest Turism
2.3. Modalitatile si canalele de distributie a produselor si serviciilor turistice aplicate de agentia Magest Turism
2.4. Distributia produselor si serviciilor turistice oferite de catre agentia Magest Turism prin sistemul electronic Amadeus
Capitolul III
IMPACTUL COMERTULUI ELECTRONIC ASUPRA PERFORMANTELOR AGENTIEI MAGEST TURISM SI PROPUNERI PRIVIND EXTINDEREA ACESTUIA PENTRU VANZAREA PRODUSELOR SI SERVICIILOR TURISTICE OFERITE
3.1. Impactul distributiei si vanzarii produselor turistice si serviciilor prin website-ul agentiei asupra performantelor companiei Magest Turism
3.2. Propuneri privind extinderea comertului electronic pentru distributia si vanzarea produselor si serviciilor turistice in cadrul agentiei Magest Turism
Concluzii
Bibliografie
Anexe
Anexa 1 . www.Magest.ro
Anexa 2 . Model contrat cu turistul publicat pe situl www.magest.ro
Anexa 3 . www.amadeus.net
Anexa 4. GTA by Travelport


Extras din licenta Cum descarc?

Preambul
Turismul este domeniul cu cea mai mare expansiune la nivel international, contribuind cu 10% la produsul intern brut mondial. Dependent de factori externi pe care nu ii poate controla: politici, economici, sociali, demografici s.a., turismul s-a adaptat permanent pentru a raspunde cerintelor din ce in ce mai exigente ale pietei. Aceasta industrie a fost deosebit de receptiva la implementarea tehnologiei informatiei, intelegand avantajele pentru afacere , sub aspectul innoirii si inovatiei pentru ca produsele si serviciile turistice sa fie distribuite cat mai rapid catre cele doua mari categorii de clientela: in interes de afaceri si pentru vacanta sau relaxare.
Activand pe piata interna alaturi de alti 3.000 turoperatori , agentia Magest Turism isi defineste principiile de activitate, oferind clientilor sai echilibrul perfect intre serviciile de inalta clasa si controlul strict al tarifelor, specialistii consultanti de calatorie ai agentiei Magest Turism fiecare, cu o medie de peste 12 ani de experienta in turism, reprezentand o garantie pentru scopul de a depasi asteptarile clientilor, promovand in mod constant atitudinea pozitiva de tipul "se poate ", supraveghind de la plecare si pana la sosire, fiecare etapa a calatoriei, iar recompensarea de catre Camera de Comert si Industrie a Romaniei s-a concretizat prin acordarea premiului I pentru rezultatele anului 2006. 
Lucrarea " Strategiile de distributie ale agentiei Magest Turism utilizand comertul electronic " este structurata in patru capitole, si anume: primul capitol care cuprinde prezentarea companiei Magest Turism, al doilea abordeaza strategiile de distributie a produselor si serviciilor turistice ale agentiei prin utilizarea comertului electronic, iar ultimul capitol sintetizeaza impactul comertului electronic asupra performantelor agentiei si propunerile de extindere a comertului electronic in activitatea companiei.
Istoricul, mediul de afaceri, structura organizatorica, resursele umane creeaza cadrul pentru analiza indicatorilor de performanta. 
Unul din dezideratele importante ale managementului l-a constituit adaptarea la aplicarea tehnologiei informatiei in activitate, astfel strategiile de implementare si extindere a serviciilor electronice, s-au bazat pe eforturile de a realiza un website dinamic, atractiv, clar, complet, al carui navigare sa asigure accesul la o larga gama de produse si servicii turistice. Analiza SWOT a comertului electronic evidentiaza atuu-rile, dezavantajele, oportunitatile si amenintarile actuale din industria de turism si calatorii, creand premisele pentru operarea GDS Amadeus pentru toate platformele produse si servicii turistice in cadrul agentiei Magest, precum si operarea altor sisteme de distributie si vanzare online, asigurand operativitate in valorificarea portofoliului de servicii si destinatii turistice oferite, a politicii tarifare si a programului de fidelizare prin care sa se asigure recunoasterea brandului.
Eficienta comertului electronic va inregistra performantele scontate prin aplicarea propunerilor si masurilor mentionate in capitolul patru, constand in programe de afiliere, auto-raspuns la corespondenta electronic, banner-e, link-uri catre website-uri de interes pentru vizitatori, BBS-uri, acreditare IATA - BSP, implementarea sistemelor de rezervari: DerTour , TUI, Neckermann, GTA, Travelport , s.a. 
Elaborarea lucrarii are drept scop intelegerea rolului pe care tehnologia informatiei il are pentru dezvoltarea afacerii agentiei Magest Turism, in mediul competitional din ce in ce mai puternic, marcat de criza, dar ale carei efecte pot fi atenuate prin cresterea adresabilitatii catre clientul modern, cel al erei comunicatiilor electronice. 
Motto - ul agentiei Magest Turism - '' Magia Vacantei ! '' sugereaza diversitatea ofertei turistice, calitatea serviciilor, satisfactia clientilor si constituie un argument important pentru extinderea afacerii prin comertul electronic. 
Capitolul I
PREZENTAREA COMPANIEI MAGEST TURISM S.R.L.
Incurajarea activitatii private in anii 1990 a condus la expansiunea companiilor care desfasoara " Activitati ale agentiilor de voiaj si a tur-operatorilor " pe fondul manifestarii cerintelor pietei turistice , valorificarii oportunitatilor de afaceri in domeniu prin atragerea si fidelizarea partenerilor, creand pachete de servicii proprii, autentice, personalizate si de o reala calitate si promovandu-le in prezent prin noua medie pusa la dispozitie de dezvoltarea telecomunicatiilor si a tehnologiei informatiei.
1.1 Istoricul companiilor Magest Trade & Travel S.R.L. si Magest Turism S.R.L.
In perioada analizata in prezenta lucrare : 2005 - 2009 se contopeste activitatea a doua agentii de turism: Magest Trade & Travel: 2003 - 2005 si Magest Turism: 2005 - 2008. 
Magest Trade & Travel s-a constituit ca societate comerciala in 1993, fiind identificata prin inregistrarea de la Oficiul Registrului Comertului cu numarul J40/13909/1993 , cod unic de identificare 4418589.
Magest Turism s-a constituit ca societate comerciala in 2005, fiind identificata prin inregistrarea de la Oficiul Registrului Comertului cu numarul J40/21693/2005 , cod unic de identificare 18240391, continuand activitatea firmei Magest Trade & Travel incepand cu anul 2007.
Ambele companii sunt organizate ca societati comerciale cu raspundere limitata in conformitate cu dispozitiile legii romane, in conditiile Legii 31 / 1990 si cu propriul statut, cu durata de functionare nelimitata.
Sediul principal agentiei de turism este in Bucuresti, B-dul Dimitrie Cantemir Nr. 4, bloc 3C, scara 1, parter, , sector 4, practic firma isi desfasoara activitatea in doua apartamente.


Fisiere in arhiva (1):

  • Strategiile de Distributie ale Agentiei de Turism Utilizand Comertul Electronic.docx

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!