Structura Organizationala ACPA Aroma

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE 2
CAPITOLUL I FUNDAMENTELE TEORETICE ALE STRUCTURII ORGANIZATORICE 4
1.1.Conceptul de structura organizatorica 4
1.1.1.Definirea si importanta structurii organizatorice 4
1.1.2. Componentele structurii organizatorice 5
1.2. Tipologia structurilor organizatorice. Tipuri de organigrame 9
1.4. Principii, metode si tehnici de cercetare a structurii organizatorice 15
1.4. Distribuirea autoritatii prin delegare si descentralizare 20
CAPITOLUL II. EVOLUTIA SITUATIEI ECONOMICO-FINANCIARA IN CADRUL C.P.A. "AROMA" 23
2.1.Caracteristica generala a C.P.A. ,,Aroma" 23
2.2. Statutul C.P.A.,, AROMA'' 27
2.3.Analiza indicatorilor economico-financiar in C.P.A. ,,AROMA" 28
CAPITOLUL III. CARACTERISTICA GENERALA A STRUCTURII ORGANIZATORICE IN C.P.A.,,AROMA" 35
3.1.Analiza structurii organizatorice a C.P.A.,,AROMA" 35
3.2.Componentele organizarii procesuale 39
3.3. Personalul din cadrul C.P.A. "Aroma" 39
CAPITOLUL IV. CAI DE IMBUNATATIRE A STRUCTURII ORGANIZATORICE LA C.P.A. ,,AROMA" 44
CONCLUZII 53
BIBLIOGRAFIE 54
ANEXA 56


Extras din licenta Cum descarc?

Introducere
Lucrarea de fata este o incercare de abordare a tematicii ce tine de structura organizatorica a intreprinderii. 
Actualitatea temei. Structura organizatorica este importanta in mod special pentru organizatiile ce se afla in proces de dezvoltare, care in lipsa unei structuri bine determinate, gestiunea activitatii acestora ar deveni tot mai haotica, pe masura ce marimea lor ar creste. Structura organizationala, de asemenea, contribuie stabilirea sarcinilor si activitatilor, monitorizarea rezultatelor, evidentierea problemelor si luarea de masuri corespunzatoare, cand este necesar. Pentru ca o organizatie, sa aiba succes, este necesar ca aceasta sa detina o structura corespunzatoare resurselor si obiectivelor sale. Totodata, structurile organizationale trebuie sa fie adaptate la schimbarile mediului in care isi desfasoara activitatea. Aceasta poate insemna ca o structura corespunzatoare obiectivelor curente, ar fi putin probabil la fel de buna pentru cerintele activitatii desfasurate peste o perioada de cativa ani (pe termen mediu sau lung). 
Structura este un element-cheie al organizatiilor, iar conceperea organizarii este una dintre prioritatile majore ale managementului. Aceasta implica crearea unei structuri care raspunde nevoilor unei anumite firme, atingerea consistentei intre diferitele aspecte ale structurii si adaptarea acesteia, in timp, la conditiile de schimbare. 
Scopul declarat al lucrarii este acela de a contribui la o mai buna intelegere a problematicii legate de structura organizatorica a intreprinderii. 
Realizarea acestui scop conditioneaza urmatoarele obiective ale cercetarii:
- elucidarea conceptului de structura organizatorica a intreprinderii;
- determinarea relatiilor ce se stabilesc in cadrul structurii organizatorice; 
- identificarea obiectivelor pentru diferite pozitii din structura organizatorica;
- analiza situatiei economico-financiare a cooperativei de productie "Aroma";
- caracterizarea generala a structurii organizatorice in cadrul cooperativei de productie "Aroma";
- propuneri si masuri de imbunatatire a structurii organizatorice a cooperativei de productie "Aroma". 
Obiectivele tezei au determinat structura ei logica, care cuprinde introducerea, patru capitole, concluzii, bibliografia si anexe.
In primul capitol - Fundamentele teoretice ale structurii organizatorice, este analizata esenta si importanta structurii organizatorice pentru performantele intreprinderii.
In capitolul doi - Evolutia situatiei economico-financiare a cooperativei de productie "Aroma", este prezentat statutul si caracteristica generala a cooperativei de productie. De asemenea in cadrul acestui capitol o atentie deosebita se acorda analizei indicatorilor activitatii economice a C.P.A. "Aroma".
In capitolul trei - Caracteristica generala a structurii organizatorice in C.P.A. "Aroma", este analizata structura organizatorica a cooperativei de productie si ca o continuare personalul din cadrul cooperativei. 
In capitolul patru - Cai de imbunatatire a structurii organizatorice a cooperativei de productie "Aroma", se propun masuri de imbunatatire a structurii organizatorice ce vor contribui nemijlocit la ridicarea calitatii produselor finite.
In aceasta idee, lucrarea prezinta cateva variante de structuri organizatorice utile in organizarea unei intreprinderi preocupate si de calitate. De asemenea, trebuie sa existe sincronizare intre adaptarea formelor specifice calitatii si integrarea lor in structurile existente si mentalitatea oamenilor cu deschidere spre schimbare, spre atingerea unui "conduite a calitatii" prin formarea unei culturi a calitatii adecvate.


Fisiere in arhiva (1):

  • Structura Organizationala ACPA Aroma.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!