Capitolul 1 1. Prezentarea generală a firmei Firma „DELPHI PACKARD ROMÂNIA” SRL situată în Sânnicolaul Mare, Str. Gării nr. 11, a fost înfiinţată în data de 12.12.1996, de către concernul „DELPHI AUTOMOTIVE SYSTEMS”. La firma „DELPHI PACKARD ROMÂNIA” SRL se produc cablaje electrice pentru automobile, mai precis: - set fişe de tipul celor utilizate la mijloacele de transport (Opel, Renault, Mercedes); - carcase conector pentru set fişe; - set fişe echipate cu conectori de tipul celor utilizate la mijloacele de transport. In data de 17.03.1997 s-a început construcţia primei hale de producţie, iar după 6 luni se produc primele cablaje electrice pentru autoturismele Opel Astra si Vectra, cu un număr de 267 angajaţi. Până în septembrie 1998 se măreşte capacitatea de producţie, iar numărul angajaţilor ajunge la 1296. După aproape 2 ani, în august 2000, intra in funcţiune a doua hală de producţie şi concomitent se şi diversifică tipul de cablaje electrice prin începerea producerii de cablaje pentru Opel Corsa. În anul 2005, firma avea o suprafaţă de 22.000 m2 şi un număr de 2802 angajaţi. În iunie 2005 a început producţia de cablaje electrice pentru Mercedes. În prezent firma are 4257 angajaţi, care lucrează în 4 hale de producţie (întinse pe o suprafaţă de 54.000 m2). În Romania firma are puncte de lucru în Sânnicolaul Mare, judeţul Timiş, şi în Ineu, judeţul Arad. Societatea este de tipul SRL cu asociat unic, şi se constituie pe durata nelimitată. Organigrama societăţii se prezintă în felul următor: Fiecare compartiment este condus de către un manager, aceştia fiind subordonaţii managerului general al intreprinderii şi având la randul său subordonaţi direcţi. În ceea ce priveşte serviciul de export, acesta este subordonat directorului general şi are următoarele atribuţii: Prelucrează comenzile de export şi face analiza economică a comenzilor din cadrul contractelor care îi sunt repartizate de către Şef Serviciu Export. Întocmeşte şi predă la Seviciul Plan, note interne de lansare în execuţie a comenzilor confirmate cu toate datele tehnice necesare pentru buna execuţie a comenzilor, cu specificarea clară a termenelor de execuţie, modul de marcare şi ambalare. Pentru comenzile neconfirmate informează în scris partenerul. Răspunde în scris în termen de 48 ore de la primire la toată corespondenţa care i-a fodt dirijată. Întocmeşte loturile pentru livrare marfă. Ţine evidenţa comenzilor lansate cu termene de execuţie şi stadiu de finalizare. Analizează în permanenţă stocurile din magazie în vederea întocmirii de loturi livrabile pe măsură ce se realizează produsele. Întocmeşte facturile externe, DEV-urile, specificaţiile de conţinut, CMR-urile şi dispoziţiile de livarre. Întocmeşte contractele externe. Respectă regulamentul de ordine internă şi deciziile conducerii societăţii. Păstrează în permanenţă legătura cu comisionarii externi pentru derularea cu operativitate a contractelor extrene. Îşi perfecţionează continuu cunoştiţele legate de tehnici de comerţ precum şi învăţarea unor limbi de circulaţie intenaţională. Toată activitatea de export are caracter confidenţial. Orice date legate de activitatea Serviciului Export transmise altor persoane se va sancţiona cu desfacerea contractului de muncă. Fac excepţie datele legate de derularea contractelor de care răspunde, transmise conducerii societăţii, comisionarului sau partenerului extern şi în măsura în care sunt legate de activitatea pe care o desfăşoară şi alte persoane din întreprindere.
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Diploma.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.