Studiu de caz privind notorietatea unei mărci

Cuprins licență Cum descarc?

Lista tabelelor 2
Lista graficelor 3
1.Introducere 4
2.Mixul de marketing 5
2.1.Politica de produs 5
2.1.1.Ciclul de viaţă al produsul 7
2.1.2.Strategii ale politicii de produs 8
2.2.Politica de preţ 9
2.2.1.Obiectivele politicii de preţ 10
2.2.2.Legătura politicii de preţ cu strategia de piaţă 11
2.3.Politica de distribuţie 11
2.3.1.Conţinutul şi rolul distribuţiei 12
2.4.Politica de promovare 13
3.Procesul cercetării de marketing 16
3.1.Definirea problemei şi stabilirea obiectivelor cercetării 16
3.2.Elaborarea planului de cercetare 19
3.2.1.Sursele de date 20
3.2.2.Metode generice de cercetare 21
3.2.3.Instrumente de cercetare 22
3.2.4.Planul de eşantionare 24
3.2.5.Metode de contact 25
3.3.Culegerea datelor 26
3.4.Pregătirea şi analiza datelor 27
3.5.Interpretarea rezultatelor 28
3.6.Raportul final 28
4.Prezentarea firmei Trident SA 30
4.1.Scurt istoric 30
4.2.Valorile adoptate 31
5.Analiza 33
5.1.Obiectivele analizei 33
5.2.Lista informaţiilor necesare 34
5.3.Populaţia investigatǎ 35
5.4.Eşantionul şi metode de culegere a datelor 35
5.5.Evaluarea dimensiunilor 41 
5.5.1.Analiza simplǎ 41
5.5.2.Analiza încrucişatǎ 61
6.Concluzii 73
7.Recomandǎri 75
8.Bibliografie 76


Extras din licență Cum descarc?

1.Introducere
Pentru a înţelege piaţa, pentru a sesiza motivaţiile şi comportamentele consumatorilor, pentru a formula şi orienta corespunzător strategiile proprii, specialiştii care lucrează în domeniul marketingului trebuie să fie foarte bine informaţi.Într-un mediu concurenţial şi instabil, este necesar ca aportul informaţional să fie constant, informaţia contribuind la reducerea riscului în adoptarea deciziilor.În scopul unei mai bune informări, se recurge, între altele, la realizarea unor cercetări de marketing.
Cercetarea de marketing presupune existenţa unor proiecte (fiecare are un punct de început şi sfârşit) care de cele mai multe ori nu au legătură între ele şi în plus, între ele, există de obicei perioade de timp.Acest lucru e în opoziţie cu fluxul de informaţii din cadrul sistemului informaţional de marketing.De asemenea, cercetarea de marketing se bazează pe folosirea informaţiilor trecute pentru rezolvarea problemelor, în timp ce sistemul informaţional de marketing dezvoltă activităţi care sunt destinate prevenirii apariţiei problemelor.
Mulţi cercetători de marketing nu sunt de acord cu aceste distincţii şi vor susţine că ei fac multe din activităţile atribuite sistemului informaţional de marketing şi vor avea dreptate dacă firma nu are un sistem informaţional, deoarece în acest caz scopul cercetării e mai larg şi poate să includă analize ale volumului de vânzări, previziuni ale cererii, etc.
În cadrul firmelor care au sistem informaţional de marketing,activitatea de cercetare poate fi foarte folositoare deoarece proiectele de cercetare sunt importante surse de informaţii pentru sistemul informaţional. 
Am ales această temă deoarece hypermarketul Trident este cunoscut în rândul sibienilor şi am vrut să analizez în ce măsură acesta se bucură atât de notorietatea spontană cât şi de cea asistată.De asemenea este important să realizez această cercetare pentru a afla dacă avem clienţi nemulţumiţi şi care sunt motivele ce îi nemulţumesc.Trebuie luate măsuri pentru a promova o imagine foarte bună a acestui hypermarket, deoarece astăzi competiţia se desfăşoară la un nivel cât se poate de ridicat, mai ales în acest domeniu.
2.Mixul de marketing
Pentru întreprindere, strategia de piaţă reprezintă doar un ’ghid’.Promovarea ei, iar prin aceasta, promovarea politicii globale de marketing, presupune iniţierea unui ansamblu de acţiuni practice şi antrenarea unor eforturi pentru desfăşurarea lor.
Ideea antrenării resurselor în combinaţii diferite, astfel încât să permită întreprinderii realizarea unui contact eficient cu piaţa a condus la naşterea conceptului de mix de marketing.[2]


Fisiere în arhivă (1):

  • Studiu de Caz Privind Notorietatea unei Marci.doc

Imagini din acest licență Cum descarc?

Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Diploma.ro.


Descarcă această licență cu doar 9€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!