Studiu Privinad Rolul Telefoanelor Mobile la Firma SC Incov SA

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE 6
CAPITOLUL 1. PREZENTAREA FIRMEI S.C. INCOV S.A
1.1. Prezentarea organizatiei. Scurt istoric 7
1.2. Misiunea si obiectivele S.C ,,INCOV" S.A 8
1.3. Activitatea de marketing la S.C. INCOV S.A 10 
1.3.1. Analiza mediului intern si extern 10
1.3.2. Politica de marketing a organizatiei 16
1.3.3. Analiza S.W.O.T. 22
CAPITOLUL 2. ROLUL SISTEMELOR DE TELECOMUNICATII IN ACTIVITATEA UNEI INSTITUTII
2.1. Aspecte generale 24 
2.2. Retele de telecomunicatii 24 
2.2.1.Reteaua telefonica 25 
2.2.2. Retele de telefonie celulara 26 
2.2.3. Reteaua telex 28 
2.2.4. Retelele hertziene 28 
2.2.5. Retele teleinformatice 29 
2.2.6. Retele specializate 30 
2.3. Echipamente de telecomunicatii 30 
2.3.1. Telefonul 30 
2.3.2. Interfonul 31 
2.3.3. Centrale telefonice private 32 
2.3.4. Curierul electronic 33 
2.3.5. Modemuri 34 
2.4. Tehnologii si servicii moderne 35 
2.4.1. Comunicatiile prin fibre optice 35 
2.4.2. Sisteme de comunicatii prin satelit 36 
CAPITOLUL 3. ASPECTE GENERALE PRIVIND CERCETAREA DE MARKETING
3.1. Principalele faze ale procesului de cercetare 37
3.2. Faza preliminara a cercetarii 39
3.2.1. Definirea problemei decizionale 39
3.2.2. Stabilirea scopului, obiectivelor si ipotezelor cercetarii 42 
3.2.3. Estimarea valorii cercetarii 44
3.3. Faza de proiectare a cercetarii 45 
3.3.1. Alegerea surselor de informatii 45
3.3.2. Selectarea modalitatilor de culegere si sistematizare a informatiilor 46
3.3.3. Stabilirea bugetului si programarea in timp a cercetarii 51 
3.3.4. Propunerea de cercetare de marketing 52
3.4. Faza de realizare a cercetarii 53
3.4.1. Recoltarea informatiilor 53
3.4.2. Prelucrarea, analiza si interpretarea informatiilor 54
3.4.3. Raportul de cercetare 56
CAPITOLUL 4. CERCETAREA PRIVIND ROLUL TELEFOANELOR MOBILE LA FIRMA S.C. INCOV S.A. 
4.1. Scopul cercetarii 58
4.2. Obiectivele cercetarii 58
4.3. Ipotezele cercetarii 59
4.4. Alegerea surselor de informatii 59 
4.5. Alegerea modalitatii de culegere a informatiilor 63 
4.6. Analiza informatiilor 63 
CONCLUZII SI PROPUNERI 81
BIBLIOGRAFIE 83


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Lucrarea mea de licenta se numeste ,, Studiul privind rolul sistemelor de telecomunicatii in administrarea afacerilor."
Mi-am ales aceasta tema din mai multe motive. In primul rand am facut practica la aceasta firma si am avut deja cateva informatii necesare, iar in al doilea rand cred ca telefoanele mobile au un rol foarte important atat in viata de zi cu zi cat si in interiorul unei firme.
Lucrarea este structurata in patru capitole.
In primul capitol am evidentiat aspecte referitoare la prezentarea firmei S.C. INCOV S.A., si anume: un scurt istoric al firmei, misiunea si obiectivele organizatiei, activitatea de marketing a firmei adica analiza mediului intern si extern al firmei si analiza SWOT.
Capitolul al doilea cuprinde elemente teoretice despre retele de telecomunicatii (reteaua telefonica, de telefonie celulara, telex, hertziene, teleinformatice, specializate), echipamente de telecomunicatii (telefonul, interfonul, centrale telefonice private, curierul electronic, modemuri) si despre tehnologii si servicii moderne (comunicatiile prin fibre optice, sisteme de comunicatii prin satelit).
In capitolul trei am prezentat principalele faze ale cercetarii de marketing, adica: faza preliminara a cercetarii care se refera la definirea problemei decizionale, stabilirea scopului, obiectivelor si ipotezelor cercetarii, si estimarea valorii cercetarii; faza de proiectare a cercetarii care se refera la alegerea surselor de informatii, selectare modalitatilor de culegere si sistematizare a informatiilor, stabilirea bugetului si programarea in timp a cercetarii, si propunerea de cercetare de marketing; si faza de realizare a cercetarii care cuprinde recoltarea informatiilor, prelucrarea, analiza si interpretarea rezultatelor (informatiilor), si raportul de cercetare.
Ultimul capitol se axeaza pe studiul de caz bazat pe redactarea si aplicarea chestionarului in randul angajatilor firmei S.C. INCOV S.A. Chestionarul s-a aplicat pe un esantion de 50 de persoane (acest numar de persoane a fost determinat cu metoda esantionarii sistematice aleatoare). 
Prin acest studiu de caz am incercat sa aflu care este rolul telefonului mobil in cadrul firmei S.C. INCOV S.A. In urma acestui studiu a rezultat ca persoanele chestionate din cadrul firmei utilizeaza telefonul mobil, pentru majoritatea acesta are un rol foarte important in activitatea pe care o desfasoara la locul de munca, adica acela de a economisi timp si de a facilita comunicarea cu partenerii de afaceri. 
CAPITOLUL 1
PREZENTAREA FIRMEI S.C. INCOV S.A
1.1. Prezentarea organizatiei. Scurt istoric.
S.C. INCOV S.A. Alba Iulia a luat fiinta prin preluarea integrala a patrimoniului intreprinderii de covoare din localitatea Alba-Iulia in anul 1990, conform Hotararii Guvernului Romaniei nr. 1176 din 02.11.1990 si Legii nr.15/1990. Societatea subordonata Ministerului Industriilor, Departamentului Industriei textile si pielariei, a fost inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub numarul J01/47 din 31.02.1991.
Intreprinderea de covoare a fost realizata ca unitate noua in perioada 1977-1980 si a intrat in functiune in anul 1980, fiind profilata pentru producerea de covoare mecanice plusate din fire tip lana.
Intreprinderea de covoare a apartinut pana in anul 1990 de Centrala Industriei lanii Bucuresti subordonata Ministerului Industriei Usoare.
La punerea in functiune intreprinderea cumpara fire pentru realizarea covoarelor de la societati comerciale specializate, din industria textila.
In anul 1991 intreprinderea se transforma in societate pe actiuni, conform Legii 15/1990 sub denumirea de S.C. INCOV S.A.
In perioada 1993-1994 sectia de filatura a fost pusa in functiune fiind dotata cu utilaje de import la nivelul tehnicii mondiale pentru fazele de amestecare a firelor, cardare, laminare, filare.
Societatea comerciala s-a privatizat in anul 1995, actiunile fiind cumparate in proportie de 100% de catre Asociatia Salariatilor S.C. INCOV S.A.
In anul 1996 a fost pusa in functiune vopsitoria de fibre, iar in perioada 1996-1997 sistemul de masini a fost completat cu o linie de preparatii a filaturii, o masina de contractat - termofixat, masini de bobinat, masini de dublat, masini de rasucit cu dubla torsiune, masini de spalat-uscat pale, masini de filat fire subtiri. 
In anii urmatori S.C. " INCOV " S.A. a realizat impreuna cu Societatea " Albacarpet " S.A. o spalatorie de lana, cu o capacitate de 800 tone lana spalata pe an, in prezent lana spalata aici fiind recunoscuta de specialistii in domeniu ca avand o calitate deosebita.


Fisiere in arhiva (1):

  • Studiu Privinad Rolul Telefoanelor Mobile la Firma SC Incov SA.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!