Studiu privind Dezvoltarea Detentei prin Folosirea Sariturilor cu Sprijin Prevazute de Programa Scolara din Ciclul Liceal

Cuprins licenta Cum descarc?

CAPITOLUL I
CONSIDERATII GENERALE
1.1. Lectia de educatie fizica 4
1.2. Calitatile motrice solicitate in sariturile cu sprijin 11
1.3. Motivarea alegerii temei 12
CAPITOLUL II
REFLECTAREA TEMEI IN LITERATURA DE SPECIALITATE
2.1. Rolul gimnasticii artistice in dezvoltarea corecta, armonioasa a elevilor in ciclul liceal 14 
2.2. Sariturile cu sprijin in gimnastica 15
2.3. Detenta 19
CAPITOLUL III
IPOTEZA, SARCINI, METODE DE CERCETARE
3.1. Ipoteza 22 
3.2. Sarcinile cercetarii 22
3.3. Metode de cercetare 23
CAPITOLUL IV
ORGANIZAREA SI CONTINUTUL CERCETARII
4.1. Subiectii si particularitatiile elevilor din ciclul liceal 26
4.2. Etapele cercetarii 30
4.3. Continutul cercetarii 31
CAPITOLUL V 44
DATE OBTINUTE IN CERCETARE SI INTERPRETAREA LOR 
CAPITOLUL VI
CONCLUZII SI PROPUNERI 56
BIBLIOGRAFIE 59


Extras din licenta Cum descarc?

CAPITOLUL I
CONSIDERATII GENERALE
1.1. Lectia de educatie fizica 
1.2. Calitatile motrice solicitate in sariturile cu sprijin
1.3. Motivarea alegerii temei
CAPITOLUL I
CONSIDERATII GENERALE
1.1. LECTIA DE EDUCATIE FIZICA
Lectia este principala forma de organizare a procesului instructiv - educativ, ea va continua sa constituie calea pedagogica unitara prin intermediul careia generatii de elevi - constituie in clase omogene sau mai putin omogene, lucrand pe grupe, echipe sau in mod independent - vor acumula, sub indrumarea educatorilor si prin efort propriu, valorile materiale si spirituale dobandite de omenire, isi vor insusi experienta de munca si de viata a generatiilor anterioare si isi vor dezvolta aptitudinile si capacitatile, pregatindu-se pentru viata si activitatea sociala. Lectia va continua sa constituie parghia metodica prin intermediul careia educatorul, actionand sistematic, in baza unui program judicios elaborat, stimuland posibilitatile de cunoastere, aptitudinile si interesele elevilor, contribuie la formarea si pregatirea generatiilor in crestere, in vederea participarii lor ulterioare la producerea de noi valori materiale si spirituale, la progresul stiintei, tehnicii si economiei.
Lectia reprezinta principala forma de organizare a procesului instructiv - educativ, deoarece:
? Prin intermediul ei obiectivele educatiei fizice se infaptuiesc sistematic si unitar pentru toti elevii. Activitatea este sistematic desfasurata in baza prevederilor programelor scolare si a unui orar stabile.
? Activitatea se desfasoara intr-un cadru organizat, cu clase avand efective si componenta stabile. Colectivul de elev dintr-o clasa este relativ omogen, avand aceeasi varsta si acelasi nivel de pregatire.
? Activitatea se desfasoara sub indrumarea nemijlocita a educatorului, acesta avand rolul conducator in stabilirea continutului si in organizarea activitatii elevilor in cadrul procesului instructiv-educativ.
? In cadrul ei se poate valorifica la un inalt nivel experienta didactica acumulata, cerintele didactice fundamentale in baza carora se stabileste si se realizeaza continutul procesului instructiv-educativ.
Evolutia lectiei de educatie fizica, din punct de vedere a structurii si a continutului ajunge la o forma mai putin riguroasa, permitand manifestarea neingradita a initiativelor
Treptat, continutul si structura lectiei primesc o fundamentare teoretica precisa, introducandu-se lectia cu 4 si 3 parti, iar mai recent lectia cu momente (verigi).
Structura lectiei de educatie fizica pe parti - pregatirea, fundamentala si de incheiere - a reprezentat un progres in predarea acestui obiect. Lectia pe 3 parti are o larga utilizare si in cadrul antrenamentului sportiv, reusind sa asigure o orientare metodica corespunzatoare desfasurarii procesului de pregatire sportiva.
Cerintele didactice generale ale lectiei de educatie fizica:
Lectia reprezinta o activitate complexa, care exercita influente pe planuri multiple. Pentru a-i asigura eficienta, la alcatuirea ei trebuie sa se tina seama de urmatoarele cerinte:
1. precizarea clara a scopului didactic si a temelor
2. alegerea judicioasa a exercitiilor stabilite pentru realizarea obiectivelor (sarcinilor) instructiv-educativ ale lectiei
3. stabilirea unui legaturi organice intre latura instructiva si cea educativa, intre caracterul informational si formativ al lectiei
4. alegerea metodelor si procedeelor metodice adecvate pentru realizarea scopului didactice si a temelor
5. folosirea cu maxima eficienta a timpului afectat a lectiei


Fisiere in arhiva (1):

  • Studiu privind Dezvoltarea Detentei prin Folosirea Sariturilor cu Sprijin Prevazute de Programa Scolara din Ciclul Liceal.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 10 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!