Studiu privind gradul de satisfacere a consumatorului prin calitatea serviciilor

Cuprins licenta Cum descarc?

INTRODUCERE 5
Capitolul 1. IMPORTANTA CALITATII PENTRU SATISFACEREA CLIENTIILOR 6
1.1. Importanta calitatii 6
1.2. Calitatea in prezent si in viitor 7
1.3. Conceptul de calitate 9
1.4. Functiile si principiile managementului calitatii 10
1.5. Managementul calitatii in domeniul alimentar 16
Capitolul 2. SISTEMUL DE MANAGEMENTUL CALITATII LA "S.C. LACTITIL S.R.L" 19
2.1. Prezentarea generala a societatii "S.C. Lactitil S.R.L." 19
2.2. Sistemul de managementul calitatii la "S.C. Lactitil S.R.L." 24
Capitolul 3. STUDIU DE CAZ PRIVIND SATISFACTIA CLIENTILOR LA "S.C. LACTITIL S.R.L." 50
CONCLUZII SI PROPUNERI DE IMBUNATATIRE A ACTIVITATII DESFASURATE DE CATRE "S.C. LACTITIL S.R.L." 64
BIBLIOGRAFIE 67


Extras din licenta Cum descarc?

INTRODUCERE
Importanta managementului calitatii rezulta din urmatoarele considerente: in primul rand, pentru o intreprindere, a realiza si mentine calitatea dorita de client, in conditii de eficienta, reprezinta o necesitate in afaceri. Realizarea acestui deziderat este conditionata de utilizarea planificata si eficienta a resurselor umane, materiale si financiare de care dispune. Pe de alta parte, clientul doreste sa aiba incredere in capacitatea intreprinderii de a-i furniza calitatea ceruta si de a mentine aceasta calitate. 
Pentru castigarea acestei increderi, intreprinderea trebuie sa fie in masura sa demonstreze ca are implementat un sistem al calitatii eficient. In afara celor doua aspecte mentionate, intreprinderea trebuie sa ia tot mai mult in considerare cerintele societatii, concretizate in reglementari si alte restrictii, care vizeaza protectia vietii si sanatatii individului si protectia mediului inconjurator.
Proiectarea si reproiectarea proceselor ce se desfasoara in organizatie si schitarea lantului proceselor este o cerinta a criteriilor de eficienta in Sistemul de management al calitatii. Integrarea unui program de calitate in cadrul unei afaceri este un proces iterativ si se supune principiului imbunatatirii continue. Odata ce implementarea este finalizata, pentru a mentine eficacitatea sistemului, trebuie sa se instituie un ciclu de continua masurare si imbunatatire. 
Efortul de implementare a calitatii in toate compartimentele unei organizatii este o sarcina dificila, care va fi insa recompensata de rezultatele obtinute.
Cuvinte cheie: clienti, produse, satisfacere, microeconomie, intreprindere
IMPORTANTA CALITATII PENTRU SATISFACEREA CONSUMATORULUI
1.1. Importanta calitatii
Termenul de calitate are multe implicatii si semnificatii, incepand cu calitatea proiectului si a fabricatiei de produse, pana la calitatea serviciilor, precum si la calitatea firmelor care realizeaza aceste produse si servicii. Totusi indiferent de semnificatia avuta in vedere "calitatea" reprezinta un mijloc utilizabil intr-un anumit scop si nu un scop in sine! Altfel spus, datorita calitatii, o intreprindere exista pe piata si se poate mentine competitive, in mod continuu, desi evolueaza intr-un mediu aflat in permanenta schimbare.
Pietele globale necesita strategii globale ale calitatii. In consecinta, facilitand industriei europene (in ansamblul ei) accesul si utilizarea adecvata a acestor instrumente ale calitatii, este posiblia dezvoltarea calitatii economiei europene. Pe de alta parte, calitatea este importanta si pentru consumatorii finali de produse si servicii. Rolul si contributiile lor sunt esentiale si trebuie sa fie, si ele, avute in vedere.
Strategiile de management al calitatii directionate spre satisfacerea clientilor si bazate pe imbunatatirea continua, au fost intelese si implementate de cele mai importante firme ale pietei europene. Se constata ca, in spatele restructurarilor industrial-moderne se situeaza mai intotdeauna implementarea unor strategii de management al calitatii .
Unele cercetari efectuate la cererea Comisiei Europene in legatura cu eficacitatea sistemului calitatii asupra performantelor economice ale firmelor, pun in evidenta faptul ca implementarea strategiilor de management al calitatii declanseaza imbunatatiri ale performantelor firmelor implicate ( ca, de exemplu, reducerea ratei defectiunilor, ratei rebuturilor, ratei neconformitatilor, etc) si imbunatatirea performantelor productiei. In medie, ca rezultat al acestor imbunatatiri, cifra de afaceri a firmelor care au implementat un sistem al calitatii a crescut cu 6%.


Fisiere in arhiva (1):

  • Studiu privind gradul de satisfacere a consumatorului prin calitatea serviciilor.doc

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Bibliografie

1. Albu A., Alimentele si alimentatia, Editura Didactica si Pedagogica, Bucuresti, 2002
2. Albu A., Studiul marfurilor, Editura Universitatii, Suceava, 2006
3. Barbulescu G., Merceologie alimentara, Editura Didactica si pedagogica, Bucuresti, 2003
4. Boboc D., Managementul calitatii produselor agroalimentare, Editura ASE, Bucuresti, 2006
5. Bologa N., Barbulescu G., Burda A., Merceologie. Metode si tehnici de determinare a calitatii, Editura Universitara, Iasi, 2007
6. Bologa N., Burda A., Merceologie alimentara, Editura Universitara, Bucuresti, 2006
7. Burciu, A. (coord.), Introducere in management, Editura Economica, Bucuresti, 2008
8. Ciobanu R., Calitatea in industrie si servicii, Editura Fides, Iasi, 2002
9. Delambre M., Vinul si Cidrul, Editura ALEX-ALEX & LETI PRESS, Bucuresti, 2007
10. Diaconescu I., Merceologie alimentara - Calitate si siguranta, Editura Universitara, Bucuresti, 2007
11. Evans J., Dean J., Total Quality: Management, Organization and Strategy, 3rd ed., Thomson South - Western, 2003
12. Holban N., Bazele merceologiei. Principii generale, Editura Universitatii, Suceava, 2001
13. Ilies, L., et.al., Managementul firmei, Editura Risoprint, Cluj-Napoca, 2005
14. Nica, P., Sasu, C., et al., Managementul firmei, Editura Condor, Chisinau, 1994
15. Nicolescu D., Alimente, alimentatie, siguranta consumatorilor, Editura Agir, Bucuresti, 2006
16. Nistoran M. B., Bazele proceselor agroalimentare, Editura de Vest, Timisoara, 2008
17. Paraschivescu A.O., Ghidul calitatii. Modele, Analize si Studii de caz, Editura Tehnopress, Iasi, 2005
18. Paraschivescu A.O., Managementul calitatii marfurilor alimentare, Editura Tehnopress, Iasi, 2006
19. Pop C., Managementul calitatii, Editura Alfa, Iasi, 2008
20. Rusu B., Managementul calitatii totale in firmele mici si mijlocii, Editura Economica, Bucuresti, 2001
21. Savu C., Georgescu N., Siguranta alimentelor, Editura Semne, Bucuresti, 2004
22. Stanciu I., Managementul calitatii totale, Editura Cartea universitara, Bucuresti, 2003
23. *** Directiva nr. 2001/95/CE
24. *** Hotarare de Guvern nr. 1198 / 2002 privind aprobarea Normelor de igiena a produselor alimentare


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!