Studiu privind nivelul conditiei fizice la copii

Cuprins licenta Cum descarc?

CAPITOLUL 1. 
- INTRODUCERE
- MOTIVATIA ALEGERII TEMEI
- SCOPUL LUCRARII
CAPITOLUL 2.
- FUNDAMENTARE TEORETICA : FITNESS , EXERCITIU FIZIC , CONDITIE FIZICA
CAPITOLUL 3.
- ORGANIZAREA SI DESFASURAREA CERCETARII. METODE DE CERCETARE.
CAPITOLUL 4.
- ANALIZA REZULTATELOR
CAPITOLUL 5.
- CONCLUZII
BIBLIOGRAFIE


Extras din licenta Cum descarc?

CAPITOLUL 1
INTRODUCERE
In teoria si practica educationala, didactica moderna a educatiei fizice este abordata in prim plan de organizarea si desfasurarea procesului de invatamant in cadrul instruirii formative , axata pe invatare, pe competente scolare , la nivel de pregatire didactica.
Conceptul de baza de educatie fizica consta in initierea si ghidarea permanenta a elevilor in scopul formarii unui sistem bine corelat de cunostinte , motivatii , priceperi si deprinderi de a utiliza sistematic, constient si in mod independent mijloacele educatiei fizice ( exercitiile fizice , factorii naturali - igienici ) , precum si de a duce un mod sanatos de viata atat in perioada scolarizarii , cat si pe parcursul intregii vieti.
Elevii care absolva scoala trebuie sa fie constienti ca sportul si cultura fizica sunt mijloace eficiente pentru dezvoltarea fizica armonioasa, profilaxia bolilor , fortificarea si mentinerea sanatatii , obtinerea echilibrului psihofiziologic si perfectionarea conditiei fizice. Acesti factori sau componente asigura longevitatea speciei umane.
Competenta scolara este un ansamblu de cunostinte , capacitati, priceperi, deprinderi si atitudini dobandite prin invatare si mobilizare in contexte specifice de realizare adaptate varstei si nivelului cognitiv al elevului , in vederea rezolvarii unor probleme cu care acesta se confrunta sau se poate confrunta in viata reala.
Educatia fizica la copii se face printr-o strategie concreta care include organizarea in functie de nivelul si ritmul propriu de dezvoltare intelectuala, fizica, morala , functionala si biologica a elevului si se urmareste realizarea unor finalitati cum ar fi:
- Dezvoltarea personalitatii copilului , a capacitatilor si aptitudinilor lui spirituale si fizice la nivelul potentialului sau maxim
- Asigurarea unei pregatiri fizice multilaterale cu caracter profesional - aplicativ , formarea sistemului de practicare a culturii fizice si sportului pe parcursul intregii vieti.
Valoarea formativa a educatiei fizice consta in :
- Contributia considerabila la sporirea starii de sanatate , a capacitatilor motrice ale elevilor si corespunzator ale calitatii invatarii.
- Aplicarea sistemului de principii pentru formarea unei personalitati competente sa aplice valorile culturii fizice , morale , estetice si civice.1
- care vizeaza instruirea de lunga durata
- Principul constientizarii si responsabilitatii in propria formare- dezvoltare , care urmareste formarea interesului fata de activitatea motrice , dezvoltarea increderii in sine, incurajarea si pretuirea activitatii de creatie
- Principiul functionalitatii evidentiaza continuitatea educatiei fizice si sportului scolar pe parcursul vietii indiferent de politica statului si de conjunctura
- Principiul umanizarii invatamantului prin care se evidentiaza formarea si dezvoltarea personalitatii umane
- Principul accesibilitatii instruirii , care vizeaza prezentarea subcompetentelor si continuturilor didactice , intr-o forma accesibila conform particularitatilor de varsta si individuale ale elevilor
- Principiul creativitatii instruirii , vizeaza prezentarea subcompetentelor si continuturilor didactice intr-o forma accesibila conform particularitatilor de varsta si individuale ale elevilor
- Principiul coerentei dintre subcompetente si corelarea permanenta a subcompetentelor
- Principiul corespondentei pedagogice dintre dezvoltarea psihica si dezvoltarea fizica a personalitatii umane, formarea biologica a elevului si stimularea dezvoltarii, educarea vointei, etc
- Principiul interdependentei pedagogice dintre cultivarea deprinderilor igienico-sanitare si dezvoltarea personalitatii umane
Realizarea continuturilor educationale ale educatiei fizice si sportului scolar solicita cunoasterea profunda a principiilor de activitate didactica in baza carora se va desfasura procesul de invatamant.Aceste principii sunt:


Fisiere in arhiva (1):

  • Studiu privind nivelul conditiei fizice la copii.docx

Imagini din aceasta licenta Cum descarc?

Bibliografie

Boian Ion - Curriculum modernizat- Educatie fizica-pedagogie-Chisiau 2010 - U.S.E.SF.S.
Bonchis E, Secui M. - Psihologia varstelor -Analele Universitatii din Oradea-2010
Grimalschi Teodor - Curriculum modernizat -educatie fizica- pedagogie 2010- Chisinau U.S.E.F.S
Petereson M. Douglas - Privirea generala asupra beneficiilor si riscurilor exercitiului fizic - Revizuire literara curenta la data de 5 iunie 2012
Trica Miruna- Programe de fitness pentru copii - Editura Sport Turism Bucuresti 2009
ARTICOLE :
Bota C. - Exercitii fizice pentru copiii intre 11-14 ani - articol / dec.2000
doctor.info.ro / compozitia corpului 
Ispas G. - adevarul.ro -articol 2013 
Peterson M. Douglas - articol uptodate.2013 - traducere de dr.Oren Iancovici
Programul Uniunii Europene - Invatare de-a lungul vietii - sursa eurydice.eu
Sports performance bulletin -Flexibility, control and power-feb.2008
Voinea E. - Mai multe ore de sport pentru copii. Argumente pro si contra- articol mediafax 21.02.2015


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta licenta cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!